376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022. - 210 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.2:376
А 43


   
    Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] = Actual Problems of Preschool and Special Education : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. / Рівненський державний гуманітарний університет. - Електронні текстові дані. - Рівне : Видавець О. Зень, 2021. - 191 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-601-392-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Спеціальна освіта--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264:005.7
П 78


   
    Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (Корекція мовлення) [Електронний ресурс] / Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2016. - 90 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 86-90. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Програми

Кл.слова (ненормовані):
фонетична сторона мовлення -- фонематичні процеси -- темпо-ритмічна сторона мовлення -- ритміко-інтонаційна сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення -- дислексії -- дисграфії -- дизорфографії
Анотація: Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (Корекція мовлення) є корекційною програмою, в якій представлено роботу з подолання порушень мовленнєвої системи в учнів молодших класів в умовах шкільного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264-053.4(075.8)
Т 76


    Трофименко, Л. І.
    Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Трофименко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 71-72. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
фонетико-фонематична сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення
Анотація: Зміст розділів посібника розроблено на засадах, які базуються на теоретичних положеннях про мовленнєву діяльність та психолінгвістичну структуру, розвиток мовлення в онтогенезі. Реалізовано системний, комплексний і послідовний підхід до формування усіх компонентів мовлення у дошкільників, метою якого є подолання загального недорозвитку мовлення з урахуванням мовленнєвих психологічних механізмів, які лежать в основі системного порушення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264(075.8)
Р 22


   
    Рання логопедична корекція [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини ; укладач Л. А. Черніченко. - Електронні текстові дані. - Умань : Візаві, 2020. - 150 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Корекція--Порушення мови--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві порушення -- мовленнєвий розвиток -- логопедична допомога -- фонетико-фонематична сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення -- психомоторний розвиток дітей
Анотація: У посібнику детально представлений аналіз дитячого психомоторного та мовленнєво розвитку. Пропонуються методи діагностики домовного розвитку дітей з перинатальною енцефалопатією і дитячим церебральним паралічем, а також різні методи обстеження дітей першого, другого і третього року життя. Визначено особливості психомоторного розвитку дітей перших трьох років життя в онтогенезі. Детально описана корекційно-логопедична робота з дітьми з органічним ураженням центральної нервової системи від народження до трьох років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Черніченко, Л. А. \укладач.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264(072)
Ш 35


    Швець, О. І.
    Клініко-педагогічні методи діагностики та корекції мовленнєвих порушень [Електронний ресурс] : методичний посібник / О. І. Швець ; Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : [б. в.], 2011. - 77 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 77. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Корекція--Порушення мови--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерна діагностика -- перинтальна патологія -- лікувальна педагогіка -- медикаментозна терапія
Анотація: В методичному посібнику охарактеризовано форми та методи клініко-педагогічної діагностики корекції мовленнєвого розвитку дітей, розглянуто роль перинатальної патології нервової системи у виникненні мовленнєвих порушень у дітей. Звертається увага на значення комплексного клініко-педагогічного піходу у діагностиці логопатій та всановленні ефективних напрямків роботи з дітьми з мовленнєвими патологіями шляхом інтеграції клініко-психологічних та педагогічних діагностичних методик.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://bnrc-kam-pod.at.ua
Утримувачі документа:
Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376
А 43


   
    Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор Ю. Д. Бойчук. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. - 377 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток -- просторові уявлення -- логоритмічні заняття -- комплексна корекція -- дизартричні порушення -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром дефіциту уваги -- гіперактивність -- корекційні засоби навчання -- казкотерапія -- піктограма -- корекція поведінкових порушень
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Бойчук, Ю. Д. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264(075.8)
Б 37


    Бегас, Людмила Дмитрівна.
    Логопедичні практикуми [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. Д. Бегас ; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2016. - 123 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 120-123. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія.--Практикум--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
порушення звуковимови -- артикуляційна гімнастика -- недоліки мовленнєвого дихання -- заїкання -- корекція голосу -- дисграфія
Анотація: Посібник допоможе оволодіти знаннями, уміннями та навичками виховання та перевиховання осіб з мовленнєвими вадами, а також виявити і попередити у них мовленнєві порушення. Вони повинні володіти навичками діагностування та виправлення різних мовленнєвих вад не залежно від віку дитини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376
С 71


   
    Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського ; редактор О. В. Гаврилов. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. - 197 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-95084-4-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Гаврилов, О. В. \редактор.\
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської
Католицький університет
Інститут Юрая Палеша
Херсонський державний університет
Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


   37:001.83(477)
   О-72


   
    Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.) / Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ; редактор В. В. Нечипоренко. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2021. - 348 с. - Назва з титул. екрана. - . - ISBN 978-966-8157-95-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітня робота--З’їзди і конференції

Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Утримувачі документа:
Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" Запорізької обласної ради

Дод.точки доступу:
Нечипоренко, В. В. \редактор.\
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


   376
   І-65


   
    Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор І. Ф. Прокопенко. - Електронні текстові дані. - Харків : Мітра, 2019. - 198 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Інтегроване навчання

Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Прокопенко, І. Ф. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2021. - 230 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
графічні навички -- вокалотерапія -- мнемотехніка -- дисграфія -- диспраксія -- дислексія -- загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ) -- тяжке порушення мовлення (ТПМ) -- дидактична гра
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, педагогічної деонтології як проблеми спеціальної педагогіки. Автори діляться питаннями застосування засобів комп’ютерних технологій в логопедичній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.922.76-056.4(075.8)
П 84


   
    Профілактика та корекція відхилень поведінки [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича ; укладач Л. Мафтин ; редактор С. Романюк. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, 2021. - 368 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 276-284. - ISBN 978-966-423-649-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Поведінкові розлади, дитячі--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
детермінація -- діагностика -- агресивна поведінка -- гіперактивність -- адиктивна поведінка
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні й прикладні основи профілактики та корекції відхилень поведінки; обґрунтовано актуальність проблеми формування нормативної поведінки дітей та молоді; розкрито суть понять поведінка, норма, відхилення від норми; узагальнено наукові погляди на природу відхиленої поведінки, її типи, чинники, закономірності формування; висвітлено психологопедагогічні підходи до профілактики та корекції різних форм відхилень у поведінці, основних методів її профілактики та корекції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Дод.точки доступу:
Мафтин, Лариса \укладач.\
Романюк, Світлана \редактор.\
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.98
Т 33


   
    Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки , Факультет психології та соціології ; редактор О. Д. Сафін. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2021. - 153 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Сафін, О. Д. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк
Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


37.013.72(075)
Р 83


    Рудкевич, Наталія Ігорівна.
    Методика соціально-педагогічної роботи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. Рудкевич ; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Електронні текстові дані. - Львів : Растр-7, 2021. - 324 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 318-322. - ISBN 978-617-7997-13-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціально-педагогічна робота--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- діагностика -- профілактика -- корекція -- експертиза -- реабілітація
Анотація: У навчально-методичному посібнику розглядаються основні теоретико-методичні засади щодо характеристики методики соціально-педагогічної діяльності, методів соціальної роботи та методології роботи фахівця соціальної сфери (соціальний педагог/соціальний працівник). Висвітлено форми роботи фахівця соціальної сфери у конкретних соціальних інституціях. Розкрито методи роботи з різними категоріями населення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedcollege.lnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264
Л 11


    Літовченко, Ольга Василівна.
    Заїкання у дітей: профілактика і корекція [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Літовченко ; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Електронні текстові дані. - Одеса : ТОВ Лерадрук, 2021. - 248 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 194-199. - ISBN 978-966-2710-66-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
патогенетичні механізми заїкання -- методики подолання заїкання -- концепція корекційної роботи -- профілактика заїкання
Анотація: Навчальний посібник присвячено проблемі заїкання в дітей дошкільного віку, особлива увага приділена методам і засобами профілактичної і корекційної роботи з подолання заїкання, зокрема: розглянуто патогенетичні механізми заїкання; проаналізовані сучасні методики подолання заїкання; представлена концепція та напрями корекційної роботи з дітьми що страждають на заїкання; пропоновані різноманітні вправи для профілактики і корекції заїкання у дітей. Посібник адресовано здобувачам вищої освіти майбутнім педагогам і логопедам, практикуючим педагогам, логопедам і дефектологам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-053.4-055.52
Н 12


   
    На допомогу батькам: діти з особливими потребами під час криз [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. Прохоренко [та ін.] ; редактор Л. Прохоренко. - Електронні текстові дані. - Київ : Наша друкарня, 2021. - 160 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7974-37-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Діти з особливими потребами--Допомога батькам--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчання дітей -- діти з особливими потребами -- корекція поведінки -- стресові ситуації
Анотація: Навчально-методичний посібник «На допомогу батькам: діти з особливими потребами під час криз» містить матеріали сучасних моделей організації навчання дітей з особливими потребами та їхніх родин в умовах кризових викликів. Запропоновано сучасні підходи до вирішення проблем розвитку, навчання і соціалізації дітей. Окреслено особливості виявлення стресових симптомів у дітей та представлено психолого-педагогічні моделі супроводу родин дітей з особливими потребами, які знаходяться в умовах ізоляції. Практичні завдання, запропоновані у даній розробці, дадуть змогу батькам створювати індивідуальні моделі щодо корекції неадекватних негативних проявів поведінки у дітей, сприятимуть набуттю необхідних компетентностей щодо виховання своїх дітей без використання насильства, оволодінню методами корекційно-розвивальної роботи з дітей, які мають травмований досвід. Запропоновані матеріали стануть у нагоді педагогічним працівникам, психологам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, родинам дітей з особливими потребами, фахівцям при проведенні дистанційної корекційно-розвивальної роботи, визначенні особливостей її змісту, спеціальних методів, способів і умов, які максимально сприятимуть засвоєнню знань і соціальному розвитку дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Прохоренко, Л.
Орлов, О.
Ярмола, Н.
Костенко, Т.
Прохоренко, Л. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)