Ч-92 Чупахіна, Світлана. Основи інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. Чупахіна ; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : Кушнір Г. М., 2020. - 96 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 67-76. - Б. ц.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): порушення аналізаторів -- порушення мовлення -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелектуального розвитку -- порушення опорно-рухового апарату -- аутизм -- інклюзивне освітнє середовище -- психолого-педагогічний супровід Анотація: Посібник допомагає у формуванні у студентів професійних компетентностей щодо концептуальних засад інклюзивної освіти, системи її державногромадського управління; уявлення про особливості розвитку дитини з ООП; розуміння основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання. Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua Утримувачі документа: Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" Дод.точки доступу: Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
О-64 Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: Л. І. Прохоменко, О. М. Вержиховська. - Електронні текстові дані. - Житомир : Полісся, 2020. - 134 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): порушення зору -- порушення слуху -- порушення мовлення -- порушення опорно-рухового апарату -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелекту -- синдром Дауна -- розлади аутистичного спектра -- синдром дефіциту уваги та гіперактивність Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд особливих кроків, необхідних для індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освтніми потребами у закладах загальної середньої освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com Дод.точки доступу: Голентовська, О. С. \редактор.\ Прохоменко, Л. І. \рецензент.\ Вержиховська, О. М. \рецензент.\ Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |