7.05:62(075.8)
І-18


    Іванова, Ліна Олександрівна.
    Введення в дизайн-проектування [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. О. Іванова, О. П. Соколова ; Одеська національна академія харчових технологій. - Електронні текстові дані. - Одеса : Астропринт, 2017. - 89 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 83-84. - ISBN 978-966-927-296-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
колір -- бриф -- упаковка
Анотація: У навчальному посібнику представлено зміст основних термінів, використовуваних в промисловому дизайні і дизайн-проєктуванні, характеристики і оптимальні поєднання кольору в розробці дизайну технологічного устаткування; види виробів в промисловому дизайні, особливості інженерного і дизайнерського проєктування виробів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://card-file.ontu.edu.ua
Утримувачі документа:
Одеська національна академія харчових технологій

Дод.точки доступу:
Соколова, Оксана Петрівна
Одеська національна академія харчових технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7.012(075.8)
Ч-92


    Чупріна, Наталія Владиславівна.
    Сучасні технології дизайн-діяльності [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів спеціальності 022 Дизайн / Н. В. Чупріна, Т. В. Струмінська ; редактор Л. Л. Овечкіна ; Київський національний університет технологій та дизайну. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУТД, 2017. - 416 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 367-384. - Предм. покажчик.: с. 357-366. - Алф. покажчик.: с. 355-356 . - ISBN 978-966-7972-94-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
проєктування дизайн-об’єктів -- образно-асоціативний підхід -- синектика -- біоніка -- комбінаторика -- евристика -- проєктне дослідження
Анотація: Навчальний посібник дає знання в галузі методики розробки проєктного дослідження, основ наукової організації дизайнерської діяльності, інформаційного забезпечення та систематизації результатів проєктного дослідження, а також про передпроєктне дослідження як основну форму аналітичної роботи в дизайнерській діяльності. Теоретичний матеріал представленого курсу базується на останніх наукових розробках в галузі проєктування та дизайнерської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.knutd.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет технологій та дизайну

Дод.точки доступу:
Струмінська, Тетяна Володимирівна
Овечкіна, Л. Л. \редактор.\
Київський національний університет технологій та дизайну


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


004.92(075.8)
Б 77


    Бойко, Анжела Петрівна.
    Комп’ютерне проєктування в середовищі 3Ds Max [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. П. Бойко, О. В. Дворник ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : ЧНУ імені Петра Могили, 2020. - 140 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 139. - ISBN 978-966-336-415-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп'ютерні науки--Комп’ютерна графіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
операції з об’єктами -- моделювання -- текстурування -- візуалізація
Анотація: Навчальний посібник містить інформацію про основи 3D моделювання та візуалізації. В якості середовища розробки розглядається найбільш поширений і потужний пакет трьохвимірного моделювання 3Ds Max 2019 компанії Autodesk. У посібнику описані інтерфейс і налаштування робочого середовища програми. Розглянуто базові поняття 3D моделювання: створення параметричних об’єктів, полігональне моделювання, побудова 3D моделей на основі плоских форм, редагування за допомогою модифікаторів. Розглянуто питання використання бібліотек матеріалів та текстурування моделей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Дворник, Ольга Василівна
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


72.012:628.9(075.8)
Ч-65


    Чирчик, Сергій Васильович.
    Світлодизайн [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. В. Чирчик ; редактор Ю. А. Носанчук ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Електронні текстові дані. - Київ : Персонал, 2018. - 160 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 153-154. - ISBN 978-617-02-0244-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
світло -- колір -- колористика -- джерела свтла -- проєктування освітлення -- інтер’єр
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто питання використання світлотехнічних засобів у контексті художньої виразності предметно-просторового середовища. Наведено системи величин і одиниць, що використовуються у світлодизайні, оптичні і світлотехнічні характеристики матеріалів і випромінювання у матеріальному середовищі. Розглянуто основні питання колористики в контексті світлотехнічного конструювання та основи проектування освітлення. Описуються сучасні технологічні схеми і системи освітлення. Наведено приклади практичного використання світлотехнічних засобів у дизайні. Акцентовано увагу на питаннях світлодизайну в інтер’єрі і ландшафтному проектуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://maup.com.ua
Утримувачі документа:
Міжрегіональна академія управління персоналом

Дод.точки доступу:
Носанчук, Ю. А. \редактор.\
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7.012:712.2
Б 81


    Бондарчук, Юлія Сергіївна.
    Дитяче ігрове середовище в закладах громадського призначення [Електронний ресурс] : монографія / Ю. С. Бондарчук ; Луцький національний технічний університет. - Електронні текстові дані. - Луцьк : Луцький ЛТУ, 2018. - 298 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 272-289. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Ландшафтний дизайн--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
об’ємно-просторова структура -- види обладнання -- види ігрових конструкцій -- матеріали -- ергономічні аспекти -- композиційно-естетичні основи
Анотація: У монографії виділені принципи проєктування та обґрунтовано модель проєктування дитячого ігрового середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.ua
Утримувачі документа:
Луцький національний технічний університет

Дод.точки доступу:
Луцький національний технічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7.012:7.038.6
Д 44


   
    Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 - 16 квітня 2021 р. / Київський національний університет культури і мистецтв ; редактор: Н. Удріс-Бородавко, А. Болтенков. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУКіМ, 2021. - 235 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Постмодернізм--З’їзди і конференції

Анотація: Наукові статті збірника висвітлюють дослідження з питань сучасного дизайну, колекційного та арт-дизайну, піднімають проблеми креативних технологій дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Удріс-Бородавко, Н. \редактор.\
Болтенков, А. \редактор.\
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


76:655.3(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Проєктування" [Електронний ресурс] : для здобувачів 3 курсу денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 022 Дизайн / Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова ; укладач: С. В. Вергунов [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 90 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 41-42. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ескізний пошук -- ортогональні проєкції -- перспективне зображення -- аксонометричне зображення -- ергономічна схема -- композиційна схема
Анотація: Методичні рекомендації сприяють формуванню у студентів набору "моделей", спроможних забезпечити аналіз ситуації в його майбутній проєктній діяльності. Отримані знання та навички дозволять студентам ефективніше виконувати реальні проєкти роботодавців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Дод.точки доступу:
Вергунов, С. В. \укладач.\
Вергунова, Н. С. \укладач.\
Голіус, В. А. \укладач.\
Звенігородський, Л. А. \укладач.\
Коляда, І. І. \укладач.\
Морозюк, Ю. В. \укладач.\
Морська, О. О. \укладач.\
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7.036(477)
С 91


   
    Сучасне українське мистецтво: концепти, стратегії, візуальні практики [Електронний ресурс] : збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (11-12 листопада 2021 року) / Міністерство культури та інформаційної політики України, Черкаська обласна державна адміністрація, Управління культури та охорони культурної спадщини. Черкаський обласний художній музей, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський державний технологічний університет , Соціологічна асоціація України , Черкаське регіональне відділення ; редактор: О. Д. Гладун [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Черкаси : ФОП Гордієнко, 2021. - 120 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Сучасне мистецтво--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах збірника висвітлено особливості розвитку сучасного українського мистецтва крізь призму актуальних питань сучасної медіафілософії, візуальної антропології, візуальної соціології, теорії та практики художньої творчості, теорії дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.u
Утримувачі документа:
Черкаський обласний художній музей

Дод.точки доступу:
Гладун, Ольга Дмитрівна \редактор.\
Пушонкова, Оксана Анатоліївна \редактор.\
Яковець, Інна Олександрівна \редактор.\
Поліщук, Олена Петрівна \редактор.\
Міністерство культури та інформаційної політики України
Черкаська обласна державна адміністрація. Управління культури та охорони культурної спадщини. Черкаський обласний художній музей
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Черкаський державний технологічний університет
Соціологічна асоціація України . Черкаське регіональне відділення


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7:004.92(072)
К 63


   
    Комп’ютерні технології в мистецтві [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Навчально-науковий інститут мистецтв ; укладач В. І. Городецький. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2018. - 52 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 30. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Комп’терні технології--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
цифрове мистецтво -- художнє проєктування -- мультимедіа
Анотація: Посібник має на меті з'ясувати особливості впливу комп’ютерних технологій на мистецтво, розглянути специфіку взаємодії мистецтва і комп’ютерних технології на сучасному етапі розвитку. А також ми розглядаються основні напрямки світу мистецтва і класифікація художніх прийомів для проєктування середовища з використанням інноваційних комп’ютерних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Навчально-науковий інститут мистецтв

Дод.точки доступу:
Городецький, В. І. \укладач.\
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Навчально-науковий інститут мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7.021:316.7(075.8)
І-18


    Івановська, Ніна В’ячеславівна.
    Соціокультурне проектування в мистецтві: теорія та практика [Електронний ресурс] = Socio-Cultural Projecting in Art: Theory and Practice : підручник / Н. В. Івановська, В. Д. Шульгіна, О. В. Яковлев ; Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Електронні текстові дані. - Київ : Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2018. - 196 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-452-241-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Соціокультурне проєктування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
доба постмодерну -- інформаційна доба -- синтез мистецтв -- моделювання проєктів
Анотація: У підручнику описано теорію та практику соціокультурного проєктування в мистецтві з урахуванням поглядів українських і світових наукових та творчих діячів минулого й сьогодення, останніх досліджень у галузі культурології та мистецтвознавства. Крім того, у виданні сформульовано основні положення української національної школи, презентовано парадигму стратегії актуалізації мистецтва в культурному просторі сучасної України та модель інноваційного проєкту як синтетичного явища мистецтва ХХІ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Шульгіна, Валерія Дмитрівна
Яковлев, Олександр Вікторович
Міністерство культури України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.3
Н 72


   
    Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (12 травня 2021 року) / Рівненський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Рівне : РДГУ, 2021. - 200 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Нова українська школа--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику представлено матеріали доповідей учасників Всеукраїнської студентської науковопрактичної конференції "Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку". У працях розглянуто актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку НУШ.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет
Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7.05(075.8)
К 53


   
    Кнауф-дизайн [Електронний ресурс] = Knauf-Design : навчально-методичний посібник : для професійних (професійно-технічних) закладів освіти (експериментальний) / Т. Є. Остапченко [та ін.] ; редактор І. Криворук ; Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука, Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Букрек, 2022. - 240 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 239-240. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Промисловий дизайн--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
художнє проєктування -- дизайнерське мислення -- дизайнерська уява -- проєктно-художня діяльність -- формотворення -- протодизайн -- дизайнерські стилі -- етнодизайн
Анотація: У посібнику розглянуто проєктно-художню технологію фахової підготовки монтажників гіпсокартонних конструкцій, опоряджувальників будівельних та інших фахівців інтегрованих і укрупнених професій будівельної галузі, спрямовану на художнє формотворення і декорування виробів інтер’єрного призначення з гіпсоматеріалів Кнауф. Дизайн як проєктна технологія художнього формотворення доповнена виробничими технологіями монтажу гіпсокартонних конструкцій. Поєднання проєктних і виробничих технологій налаштовує дизайнерів і майстрів виробничого навчання на співтворчість.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Утримувачі документа:
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука

Дод.точки доступу:
Остапченко, Тетяна Євгеніївна
Старченко, Олександр Юрійович
Тименко, Володимир Петрович
Демків, Василь Григорович
Криворук, Інна \редактор.\
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука
Національна академія педагогічних наук України. Інститут обдарованої дитини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


72.012(075.8)
Д 44


   
    Дизайн систем візуальної інформації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Чемакіна [та ін.] ; Національний авіаційний університет, Факультет архітектури, будівництва та дизайну, Український науково-дослідний інститут дизайну та ергономіки , Міжрегіональна академія управління персоналом, Національний університет харчових технологій. - Електронні текстові дані. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2019. - 200 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 192-194. - ISBN 978-966-289-216-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
дизайнерське проєктування -- системи візуальної інформації -- системно-модульне поле -- носії візуальної інформації
Анотація: Основними проблемами, вирішення яких досліджується у цьому виданні, є розроблення науково-методичних засад зі створення систем візуальної інформації та методології дизайнерського проєктування піктографічних інформаційних систем на основі уніфікації, модульності, трансформованості, естетичності знакових повідомлень; формування і впровадження засад з підвищення графічної культури відповідних фахівців під час їх підготовки у ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nuft.edu.ua
Утримувачі документа:
Міжрегіональна академія управління персоналом

Дод.точки доступу:
Чемакіна, Октябрина Володимирівна
Рубцов, Анатолій Львович
Свірко, Володимир Олександрович
Олійник, Олена Павлівна
Акімова, Людмила Миколаївна
Кузьмін, Олег Володимирович
Національний авіаційний університет. Факультет архітектури, будівництва та дизайну
Український науково-дослідний інститут дизайну та ергономіки
Міжрегіональна академія управління персоналом
Національний університет харчових технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


76:655.2
М 65


   
    Мистецтво і дизайн у XXI столітті: конвергенція форм і сенсів [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції Київського національного університету культури і мистецтв, 8 грудня 2022 р. / Київський національний університет культури і мистецтв. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУКіМ, 2022. - 233 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--З’їзди і конференції

Анотація: Автори наукових праць діляться актуальними проблемами сучасного дизайну, намагаються переомислити функції мистецтва і дизайну в сучасному суспільстві, описують історіографію та сучасний стан етнічного аспекту в дизайні, піднімають питання дизайн освіти та виховання, висвітлюють тему повномаштабної агресії рф в мистецтві та дизайні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


37.013.42:005.8(072)
С 30


    Семез, Андрій Анатолійович.
    Соціально-педагогічне проектування [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих педагогічних закладів спеціальності 6.010106 Соціальна педагогіка / А. А. Семез ; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Електронні текстові дані. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - 132 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 130-131. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальна робота--Менеджмент--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціальна діагностика -- соціальний показник -- соціальне прогнозування -- соціальна експертиза -- контроль -- ліквідація
Анотація: У навчально-методичному посібнику розкрито теоретичні та практичні підходи організації соціально-педагогічного проєктування. Розглянуті питання щодо теоретичних основ соціального та педагогічного проєктування, основ текстового опису проєкту, методів колективної роботи над проєктом, визначено поняття соціальної діагностики, соціального прогнозування та соціальної експертизи як факторів та методів оцінки соціально-педагогічного проєкту, а також показано особливості реалізації проєкту як заключного етапу проєктної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedagogy.lnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


364-78(075.8)
Z99


    Єрьоміна, Л. Є
    Практикум з соціальної роботи [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Ч. 1 / Л. Є Єрьоміна ; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти. - Електронні текстові дані. - Мелітополь : ФОП Однорог Т. В., 2017. - 142 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 133-135. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальний працівник -- моделювання -- прогнозування -- проєктування -- тренінг -- діагностика -- експертиза
Анотація: Мета навчального посібника-розширити, поглибити знання щодо специфіки соціальної роботи у практичній діяльності. Запропоновані теми практичних занять допоможуть студентам опанувати основні питання з даної дисципліни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.mdpu.org.ua
Утримувачі документа:
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Дод.точки доступу:
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


005.8(075.8)
У 67


   
    Управління проєктами [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Національний технічний університет України, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського ; укладач: Л. Є. Довгань, Г. А Мохонько, І. П. Малик. - Електронні текстові дані. - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. - 429 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління проєктами--Менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
концепції проєкту -- проєктний аналіз -- ефективність проєкту -- ресурсне забезпечення -- виконання проєкту
Анотація: У навчальному посібнику систематизовано знання в предметній сфері управління проєктами, наведені принципи, методи й інструменти проєктування, а також розглянуті питання планування, контролю, організації, мотивації й координації в рамках проєкту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ela.kpi.ua
Утримувачі документа:
Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Дод.точки доступу:
Довгань, Л. Є. \укладач.\
Мохонько, Г. А \укладач.\
Малик, І. П. \укладач.\
Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


378.091.31:004.9
В 43


   
    Використання сервісів адаптивних хмаро орієнтованих систем у діяльності вчителя [Електронний ресурс] : методичний посібник / В. М. Барладим [та ін.] ; за ред. М. П. Шишкіної ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Електронні текстові дані. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 148 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-644-556-1 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання--Хмаро орієнтоване навчання--Методичні посібники

   Комп’ютерні технології


Кл.слова (ненормовані):
MS Office 365 -- електронні освітні ресурси -- WPadV4 -- AWS -- севіси відкритої науки -- освітній процес -- хмарні сервіси -- CoCalc -- Knewton -- персоналізоване навчання
Анотація: У методичному посібнику наведено теоретичні відомості з основ використання адаптивних хмаро орієнтованих систем у діяльності вчителя, що охоплюють поняттєвий апарат, критерії добору засобів і ресурсів, проєктування структури середовища. Обґрунтовано методичні засади використання сервісів науково-навчальної хмари закладу освіти на базі MS Office 365, сервісів адаптивного управління контентом на базі загальнодоступної хмари (AWS, IBM Box), підтримування процесів створення і використання електронних освітніх ресурсів (WPadV4), використання сервісів відкритої науки в адаптивних хмаро орієнтованих системах, використання хмарного сервісу CoCalc для організації спільної роботи над навчальними проєктами та ін. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Барладим, В. М.
Берідзе, К. С.
Бруяка, А. В.
Горбаченко, С. В.
Коваленко, В. В.
Шишкіна, М. П. \редактор.\
Національна академія педагогіічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.3/.5.016:5]:004
К 63


   
    Комп’ютерне моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів [Електронний ресурс] : монографія / Ю. В. Биков [та ін.] ; за наук. ред. С. Г. Литвинової. - Електронні текстові дані. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 214 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-644-561-5 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Середня освіта--Формування компетентностей учнів

   Комп’ютерне моделювання


Анотація: У монографії представлено результати колективного дослідження проблем використання систем комп’ютерного моделювання для проєктування пізнавальних завдань і формування компетентностей учнів з природничо- математичних предметів у закладах загальної середньої освіти України. На основі аналізу наукових досліджень закордонних і вітчизняних вчених, стану розвитку цифрового освітнього середовища закладів освіти, сучасних підходів, визначеного теоретико-методологічного апарату обґрунтовано поняття «система комп’ютерного моделювання», концептуальну модель, моделі використання й упровадження системи комп’ютерного моделювання в закладах загальної середньої освіти; етапи проєктування, форми й методи використання пізнавальних завдань в освітньому процесі; розкрито особливості проєктування і комп’ютерного моделювання, підходи до комплексного формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів у закладах загальної середньої освіти; акцентовано увагу на питаннях безпечного використання мережі Інтернет. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Биков, Ю. В.
Литвинова, С. Г.
Буров, О. Ю.
Слободяник, О. В.
Пінчук, О. П.
Соколюк, О. М.
Дементієвська, Н. П.
Гриб’юк, О. О.
Богачков, Ю. М.
Ухань, П. С.
Литвинова, С. Г. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.263
Т 38


    Адамюк, Н. Б.
    Технології білінгвального навчання глухих та слабкочуючих [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. Б. Адамюк, О. А. Дробот, А. В. Замша. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 337 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-592-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику представлено системний опис білінгвального (жестово-словесного) підходу до навчання здобувачів освіти з порушеннями слуху. Запропоновано періодизацію генезису ідей білінгвального підходу в сурдопедагогіці. Представлено результати порівняльного аналізу монолінгвального та білінгвального підходів до організації освітнього середовища осіб із порушеннями слуху. Обґрунтовано розмежування термінів «бімодальний білінгвізм», «жестовий білінгвізм», «мономодальний білінгвізм» і т.ін. Описано особливості проєктування бімодально-білінгвального освітнього середовища як найбільш доступного для здобувачів освіти з порушеннями слуху. Представлено класифікацію білінгвальних технологій двох груп – комунікативно-адаптуальних і бімодально-білінгвальних. Охарактеризовано завдання та специфіку реалізації навчальної та корекційно-розвиткової роботи для кожної з цих технологій залежно від типу комунікативних потреб, актуального і потенційного рівня сформованості комунікативної компетентності здобувачів із порушеннями слуху. Упровадження в практичну діяльність технологій білінгвального навчання, що запропоновано в посібнику, сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу глухих та напівглухих здобувачів освіти через врахування специфіки їхніх комунікативних потреб. Посібник адресовано педагогічним працівникам закладів, в яких здобувають освіту глухі та напівглухі особи, викладачам закладів вищої освіти педагогічного профілю, вченим у галузі спеціальної освіти, а також усім, кого цікавить питання жестово-словесного навчання глухих та напівглухих здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Дробот, О. А.
Замша, А. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)