І-43 Ільяна, В. М. Попередження дислексій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / В. М. Ільяна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2014. - 120 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 119-120. - Б. ц.
Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): розлади читання -- психологічна структура читання -- корекційне навчання -- зорові функції -- слухові функції Анотація: У навчально-методичного посібнику представлено сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення, розглянуто особливості опанування навички читання дітьми з порушенням мовленнєвого розвитку (ПМР), а також психолінгвістичні основи успішного оволодіння навичкою читання. Обґрунтовано методику діагностики, розкрито напрямки та зміст обстеження. Представлено поетапну систему корекційного впливу, спрямовану на формування зорових та слухових функцій і операцій, розроблену з урахуванням первинної ланки порушень та найбільш збережених психологічних структур. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Утримувачі документа: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Н 40 Неврологічні основи логопедії [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта / Мукачівський державний університет ; укладач І. І. Штих. - Електронні текстові дані. - Мукачево : МДУ, 2022. - 48 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 40-41. - Б. ц.
Рубрики: Логопедія--Неврологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): філогенез -- онтогенез -- мозкова організація -- афазія -- алалія -- розлади читання -- розлади письма -- темпо-ритмічні розлади Анотація: Конспект лекцій містить стислий виклад теоретичного матеріалу за двома змістовими модулями; визначення ключових понять, схеми, таблиці, опрацювання яких сприяє осмисленню й узагальненню знань з даної навчальної дисципліни, а також контрольні питання і завдання для самостійної роботи. Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace-s.msu.edu.ua Утримувачі документа: Мукачівський державний університет Дод.точки доступу: Штих, І. І. \укладач.\ Мукачівський державний університет Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |