Н 16 Нагорна, О. Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. Б. Нагорна ; Національний університет водного господарства та природокористування. - 2-ге вид. - Електронні текстові дані. - Рівне : [б. в.], 2016. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 60-63. - Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- діагностика -- комунікаційні бар’єри -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром Дауна -- аутизм -- гімнастика Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлено проблеми корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглянуто основні теоретичні засади загальних і специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, практичні питання діагностування та корекційно-виховного супроводу. Висвітлено можливості застосування здоров’язберігаючих технологій у навчальному процесі дітей з вадами. Перейти до зовнішнього ресурсу http://children4.ucoz Утримувачі документа: Національний університет водного господарства та природокористування Дод.точки доступу: Національний університет водного господарства та природокористування Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
К 61 Колупаєва, Алла Анатоліївна. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко ; Міністерстово освіти та науки України. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2019. - 306 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 291-295. - ISBN 978-617-09-4737-6 : Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): адаптації -- модифікації -- синдром Дауна -- порушення розвитку -- аутизм -- розлади мовлення -- сенсорні порушення -- порушення слуху -- порушення зору -- ДЦП Анотація: Посібник базується на головних засадах інклюзивної освіти. Видання містить відомості про періодизацію та перспективи навчання дітей з особливими потребами. У посібнику окреслено новітні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики. Перейти до зовнішнього ресурсу http://interactive.ranok.com.ua Утримувачі документа: Міністерство освіти та науки України Дод.точки доступу: Таранченко, Оксана Миколаївна Міністерстово освіти та науки України Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
О-64 Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: Л. І. Прохоменко, О. М. Вержиховська. - Електронні текстові дані. - Житомир : Полісся, 2020. - 134 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): порушення зору -- порушення слуху -- порушення мовлення -- порушення опорно-рухового апарату -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелекту -- синдром Дауна -- розлади аутистичного спектра -- синдром дефіциту уваги та гіперактивність Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд особливих кроків, необхідних для індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освтніми потребами у закладах загальної середньої освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com Дод.точки доступу: Голентовська, О. С. \редактор.\ Прохоменко, Л. І. \рецензент.\ Вержиховська, О. М. \рецензент.\ Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |