376
В 11


   
    Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки [Електронний ресурс] . Вип. V / Рекомендовано до друку вченою радою факультету дошкільної та спеціальної освіти (протокол №8 від 19 березня 2019) ; Головний редактор І. І. Демченко ; Відповідальний за випуск А. А. Чередник. - Електронні текстові дані. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2019. - 197 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Наукова власність--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- соціалізація дітей -- корекційна педагогіка -- арт-терапевтичні технології -- лего-конструювання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://r.donnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Демченко, І. І. \головний редактор.\
Чередник, А. А. \відповідальний за випуск.\
Рекомендовано до друку вченою радою факультету дошкільної та спеціальної освіти (протокол №8 від 19 березня 2019)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:316.6
С 69


   
    Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.) / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. - 156 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці праць. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Соціальне партнерство--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ-компетенція -- інноваційні технології -- соціалізація дітей -- мультидисциплінарне партнерство -- комунікація соціономістів
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)