Р 22 Рання логопедична корекція [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини ; укладач Л. А. Черніченко. - Електронні текстові дані. - Умань : Візаві, 2020. - 150 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Логопедія--Корекція--Порушення мови--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): мовленнєві порушення -- мовленнєвий розвиток -- логопедична допомога -- фонетико-фонематична сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення -- психомоторний розвиток дітей Анотація: У посібнику детально представлений аналіз дитячого психомоторного та мовленнєво розвитку. Пропонуються методи діагностики домовного розвитку дітей з перинатальною енцефалопатією і дитячим церебральним паралічем, а також різні методи обстеження дітей першого, другого і третього року життя. Визначено особливості психомоторного розвитку дітей перших трьох років життя в онтогенезі. Детально описана корекційно-логопедична робота з дітьми з органічним ураженням центральної нервової системи від народження до трьох років. Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua Утримувачі документа: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Дод.точки доступу: Черніченко, Л. А. \укладач.\ Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Ш 35 Швець, О. І. Клініко-педагогічні методи діагностики та корекції мовленнєвих порушень [Електронний ресурс] : методичний посібник / О. І. Швець ; Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : [б. в.], 2011. - 77 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 77. - Б. ц.
Рубрики: Логопедія--Корекція--Порушення мови--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): комп’ютерна діагностика -- перинтальна патологія -- лікувальна педагогіка -- медикаментозна терапія Анотація: В методичному посібнику охарактеризовано форми та методи клініко-педагогічної діагностики корекції мовленнєвого розвитку дітей, розглянуто роль перинатальної патології нервової системи у виникненні мовленнєвих порушень у дітей. Звертається увага на значення комплексного клініко-педагогічного піходу у діагностиці логопатій та всановленні ефективних напрямків роботи з дітьми з мовленнєвими патологіями шляхом інтеграції клініко-психологічних та педагогічних діагностичних методик. Перейти до зовнішнього ресурсу http://bnrc-kam-pod.at.ua Утримувачі документа: Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка Дод.точки доступу: Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |