159.97(075)
В 38


    Вестбрук, Дейвід.
    Вступ у когнітивно-поведінкову терапію [Електронний ресурс] = An Introduction to Cognive Behavioral Therapy : підручник / Д. Вестбрук, Г. Кеннерлі, Д. Кірк ; перекладач Я. Камінська ; редактор: К. Явна, О. Романчук ; автор передмови О. Романчук ; Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я, Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. - Електронні текстові дані. - Львів : Свічадо, 2014. - 51 с. : схеми, табл. - (Психологія. Психіатрія. Психотерапія). - Назва з титул. екрана. - Переклад з англійської. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-395-735-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивний принцип -- поведінковий принцип -- принцип континууму -- принцип "тут і тепер" -- принцип інтерактивної системи -- емпіричний принцип -- негативні автоматичні думки -- глибинні переконання -- дисфункційні припущення -- депресія -- тривожні розлади -- злість -- співпраця -- активне залучення -- емпіричний підхід -- кероване відкриття
Анотація: Сучасний підручник із когнітивно-поведінкової терапії (КПТ), провідного, сучасного методу психотерапевтичної допомоги, який написали фахівці з Оксфордського центру когнітивної терапії. Доступність і водночас науковість викладу, аналіз сучасних досліджень, велика кількість клінічних демонстрацій, ілюстративних матеріалів, навчальні вправи роблять цей підручник безсумнівним лідером серед підручників з КПТ. Ця книжка – перше видання книги з КПТ українською мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://i-cbt.org.ua
Утримувачі документа:
Український інститут когнітивно-поведінкової терапії

Дод.точки доступу:
Кеннерлі, Гелен
Кірк, Джоан
Камінська, Яна \перекладач.\
Явна, Катерина \редактор.\
Романчук, Олег \редактор.\
Романчук, Олег \автор передмови.\
Український католицький університет. Інститут психічного здоров’я
Український інститут когнітивно-поведінкової терапії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.57(075.8)
Д 36


    Дерев’янко, Світлана Петрівна.
    Когнітивно-поведінкова терапія [Електронний ресурс] : навчально-методичні рекомендації : для студентів закладів вищої освіти спеціальності "Психологія" / С. П. Дерев’янко ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка , Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи . - Електронні текстові дані. - Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. - 61 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 45-50. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: Навчально-методичні рекомендації зорієнтовані на вивчення проблематики сучасної когнітивно-поведінкової терапії. Розглядаються основні положення, методики та техніки когнітивноповедінкової терапії, спрямовані на розвиток особистості, усунення когнітивно-поведінкових розладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка . Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 384 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-093-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- когнітивний розвиток -- системне мислення -- когнітивна психологія
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 356 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-092-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна наука -- основні підходи -- когнітологія -- історія конекціонізму
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)