В 38 Вестбрук, Дейвід. Вступ у когнітивно-поведінкову терапію [Електронний ресурс] = An Introduction to Cognive Behavioral Therapy : підручник / Д. Вестбрук, Г. Кеннерлі, Д. Кірк ; перекладач Я. Камінська ; редактор: К. Явна, О. Романчук ; автор передмови О. Романчук ; Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я, Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. - Електронні текстові дані. - Львів : Свічадо, 2014. - 51 с. : схеми, табл. - (Психологія. Психіатрія. Психотерапія). - Назва з титул. екрана. - Переклад з англійської. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-395-735-7 : Б. ц.
Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): когнітивний принцип -- поведінковий принцип -- принцип континууму -- принцип "тут і тепер" -- принцип інтерактивної системи -- емпіричний принцип -- негативні автоматичні думки -- глибинні переконання -- дисфункційні припущення -- депресія -- тривожні розлади -- злість -- співпраця -- активне залучення -- емпіричний підхід -- кероване відкриття Анотація: Сучасний підручник із когнітивно-поведінкової терапії (КПТ), провідного, сучасного методу психотерапевтичної допомоги, який написали фахівці з Оксфордського центру когнітивної терапії. Доступність і водночас науковість викладу, аналіз сучасних досліджень, велика кількість клінічних демонстрацій, ілюстративних матеріалів, навчальні вправи роблять цей підручник безсумнівним лідером серед підручників з КПТ. Ця книжка – перше видання книги з КПТ українською мовою. Перейти до зовнішнього ресурсу https://i-cbt.org.ua Утримувачі документа: Український інститут когнітивно-поведінкової терапії Дод.точки доступу: Кеннерлі, Гелен Кірк, Джоан Камінська, Яна \перекладач.\ Явна, Катерина \редактор.\ Романчук, Олег \редактор.\ Романчук, Олег \автор передмови.\ Український католицький університет. Інститут психічного здоров’я Український інститут когнітивно-поведінкової терапії Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Д 36 Дерев’янко, Світлана Петрівна. Когнітивно-поведінкова терапія [Електронний ресурс] : навчально-методичні рекомендації : для студентів закладів вищої освіти спеціальності "Психологія" / С. П. Дерев’янко ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка , Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи . - Електронні текстові дані. - Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. - 61 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 45-50. - Б. ц.
Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Анотація: Навчально-методичні рекомендації зорієнтовані на вивчення проблематики сучасної когнітивно-поведінкової терапії. Розглядаються основні положення, методики та техніки когнітивноповедінкової терапії, спрямовані на розвиток особистості, усунення когнітивно-поведінкових розладів. Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua Утримувачі документа: Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка Дод.точки доступу: Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка . Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
М 17 Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 384 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-093-9 : Б. ц.
Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): особистість -- когнітивний розвиток -- системне мислення -- когнітивна психологія Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. Ірхін , Ю. Б. Деркач, Л. М. Марусинець, М. М. Касинець, М. М. Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
М 17 Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 356 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-092-2 : Б. ц.
Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): когнітивна наука -- основні підходи -- когнітологія -- історія конекціонізму Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. Ірхін , Ю. Б. Деркач, Л. М. Марусинець, М. М. Касинець, М. М. Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |