376:316.6
П 69


   
    Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст [Електронний ресурс] : результати дослідження / О. В. Мартинчук [та ін.] ; Міжнародний фонд "Відродження", Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Romani Early Years Network, Open Society Foundations. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Парашин, 2020. - 124 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 118-120. - ISBN 983-645-78-4589-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентності асистента -- кваліфікаційні характеристики -- профіль посади
Анотація: Публікація містить огляд результатів дослідження міжнародної та вітчизняної практики асистентів педагогів (асистентів вчителів / асистентів вихователів) їхньої ролі в навчальному процесі, компетентностей, особливостей професії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.irf.ua
Утримувачі документа:
Міжнародний фонд "Відродження"

Дод.точки доступу:
Мартинчук, Олена Валеріївна
Софій, Наталія Зіновіївна
Федоренко, Оксана Филимонівна
Лук’янова, Галина Юріївна
Кошіль, Оксана Петрівна
Симоненко, Тетяна Василівна
Байда, Лариса Юріївна
Найда, Юлія Михайлівна
Міжнародний фонд "Відродження"
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Romani Early Years Network
Open Society Foundations


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:316.6
С 69


   
    Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.) / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. - 156 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці праць. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Соціальне партнерство--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ-компетенція -- інноваційні технології -- соціалізація дітей -- мультидисциплінарне партнерство -- комунікація соціономістів
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)