376-056.2/.3:373.3/.5(075)
О-64


   
    Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: Л. І. Прохоменко, О. М. Вержиховська. - Електронні текстові дані. - Житомир : Полісся, 2020. - 134 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення зору -- порушення слуху -- порушення мовлення -- порушення опорно-рухового апарату -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелекту -- синдром Дауна -- розлади аутистичного спектра -- синдром дефіциту уваги та гіперактивність
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд особливих кроків, необхідних для індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освтніми потребами у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Голентовська, О. С. \редактор.\
Прохоменко, Л. І. \рецензент.\
Вержиховська, О. М. \рецензент.\
Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3:373.3/.5(075)
В 80


   
    Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти [Електронний ресурс] : посібник / Л. Шевчук [та ін.] ; Рекомендовано до друку в межах ініціативи "Збереження доступу до шкільної освіти" проєкту "Супровід урядових реформ в Україні" (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International, Державна служба якості освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 86 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Загальна середня освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
культура інклюзивності -- менеджмент -- планування -- фінансування -- матеріально-технічна база -- персонал -- батьки -- дистанційне навчання -- індивідуальна програма розвитку -- моніторинг якості
Анотація: Посібник має на меті допомогти керівникам шкіл у творенні інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у найширшому розумінні цього терміну. Він включає покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї екосистеми управлінських рішень для функціонування системи інклюзивного навчання. Тут є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості організації інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua

Дод.точки доступу:
Шевчук, Л.
Заплотинська, Л.
Дроздик, І.
Войцехівська, І.
Рекомендовано до друку в межах ініціативи "Збереження доступу до шкільної освіти" проєкту "Супровід урядових реформ в Україні" (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International
Державна служба якості освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3:373.3/.5(075)
О-64


   
    Організація першого рівня підтримки для дитини в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: В. М. Шевченко, В. О. Калінін. - Електронні текстові дані. - Житомир : КЗ Житомирський ОІППО, 2022. - 127 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Загальна середня освіта--Навчально-методичні посібники

Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд низки обов’язкових кроків, необхідних для організації першого рівня підтримки в закладі загальної середньої освіти для осіб, які мають поодинокі, епізодичні освітні труднощі. Адресовано педагогічним працівникам, а також фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів для здійснення інформаційно-просвітницької діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Голентовська, О. С. \редактор.\
Шевченко, В. М. \рецензент.\
Калінін, В. О. \рецензент.\
Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)