376-056.264(030)
   Р 11


    Рібцун, Ю. В.
    Понятійно-термінологічний словник. Логопедія. Логопсихологія [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП, 2022. - 48 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Логопсихологія--Довідники

Анотація: Словник являє собою тезаурус логопедичної та логопсихологічної термінології. Видання стане в нагоді студентам, логопедам, корекційним педагогам, практичним психологам, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів, які працюють з дітьми з особливими мовленнєвими потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.922.761:616.89-008.434(075.8)
Р 11


    Рібцун, Ю. В.
    Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Ю. В. Рібцун. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Цибульська В. О., 2023. - 132 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8324-07-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
заїкання -- мутизм -- психоемоційні труднощі -- психо-мовленнєва діяльність
Анотація: Як свідчать статистичні дані МОН України, чи не найпоширенішою категорією дітей, відсоток яких значно зріс в умовах війни, є діти із заїканням. Водночас на сьогодні практично відсутні навчальні матеріали для психологопедагогічної роботи з такими дітьми в умовах кризових викликів сучасності. Саме тому, відповідаючи на актуальні запити держави, було створено посібник, у якому презентуються навчально-методичні матеріали з окресленої тематики. У навчально-методичному посібнику запропоновані доступні для проведення в умовах воєнних дій, дієві у психолого-педагогічному плані ігри та вправи для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із заїканням, надані змістовні покрокові методичні рекомендації. Посібник стане в нагоді батькам дітей з особливими мовленнєвими потребами та педагогам (вихователям, учителям початкових класів, практичним психологам, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів), які працюють із зазначеною категорією дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264 (075.8)
С 76


   
    Стандартизація навчально-методичного забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Е. А. Данілавічютє [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022. - 657 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-639-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- англійська мова -- математика -- інформатика -- мистецтво -- фізична культура
Анотація: Запропоновані рекомендації сприятимуть вдосконаленню лінгвістично-комфортного освітнього середовища для здобувачів освіти молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Данілавічютє, Е. А.
Трофименко, Л. І.
Ільяна, В. М.
Рібцун, Ю. В.
Мартинюк, З. С.
Грибань, Г. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)