373.5.014.6:005(075.8)
Л 84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Лукіна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 230 с. : іл., табл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 216-218. - ISBN 978-966-644-533-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна середня освіта--Менеджмент в освіті--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
доступність -- квалітологія -- принципи управління -- функції управління -- міжнародні стандарти -- квалімерія освіти -- моніторинг -- оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022. - 210 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:616.896-053.5(075.8)
Н 42


    Недозим, Інна Вікторівна.
    Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 98 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 88-89. - ISBN 978-617-09-6789-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Аутизм--Діти з аутизмом--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- програма -- методи навчання -- терапевтична команда -- втручання
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376.091
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] : матеріали Інтернет-конференції / Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради" ; укладач: І. М. Литвин, Т. Л. Гавриленко. - Електронні текстові дані. - Черкаси : [б. в.], 2021. - 76 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах конференції розглянуто досвід організації як спеціальної, так і інклюзивної форми навчання дітей із психофізичними порушеннями, презентовано авторські розробки корекційно-розвиткових програм. Представлений досвід роботи з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Утримувачі документа:
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"

Дод.точки доступу:
Литвин, І. М. \укладач.\
Гавриленко, Т. Л. \укладач.\
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:373.3.091(075)
У 92


   
    Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Прохоренко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 162 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 158-159. - ISBN 978-617-09-6785-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні засади навчання -- корекційні прийоми навчання -- методичні прийоми навчання -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-методологічні засади та запропоновано психолого-педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка

Дод.точки доступу:
Прохоренко, Л. І.
Бабяк, О. О.
Засенко, В. В.
Ярмола, Н. А.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.36-053.2
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018. - 123 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні технології навчання -- варіативність -- розвиток мовлення -- альтернативні методи комунікації -- методика ТАН-Содерберг -- сенсорний розвиток -- природничі уявлення -- математичні уявлення -- трудова діяльність дітей -- соціально-побутові навички -- статево-рольова поведінка -- здоров’яорієнтовані педагогічні технології -- супровід родин дітей
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Сухіна, І. В.
Ярмола, Н. А
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(072)
О-64


   
    Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі [Електронний ресурс] : методичний посібник / Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ; укладач: О. В. Коган [и др.]. - Електронні текстові дані. - Харків : Друкарня Мадрид, 2019. - 110 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 107-109. - ISBN 978-617-7845-11-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- планування -- адаптація -- модифікація -- спільне викладання -- робота з батьками
Анотація: Посібник присвячений веденню документації та посадовим обов’язкам асистента вчителя в інклюзивному класі. Проаналізовані нормативно-правові документи, що регламентують діяльність асистента вчителя, оптимізований матеріал та окреслені основні вектори діяльності асистента вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Утримувачі документа:
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Коган, О. В. \укладач.\
Манукян, О. А. \укладач.\
Юдіна, І. О. \укладач.\
Гаврилюк, С. М. \укладач.\
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:159.922.76(072)
Т 38


   
    Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Дод.точки доступу:
Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\
Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\
Романовська, Д. Д. \редактор.\
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці)
Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264-053.4
Б 24


    Баранець, Інна Володимирівна.
    Формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 016 - Спеціальна освіта / І. В. Баранець ; науковий керівник Н. Г. Пахомова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ, 2022. - 309 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 205-231
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
науково-теоретичні засади -- методичні основи -- експериментальна методика
Анотація: В дослідженні вперше створено діагностичний інструментарій та методику, спрямовану на визначення сучасного стану сформованості комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з врахуванням його критеріїв, показників та рівнів; розроблено програмно-методичний комплекс корекційно-виховної роботи з формування комунікативної компетентності у означеної категорії дітей; науково обґрунтовано та апробовано методику формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з урахуванням виявлених диференційованих нейрофізіологічних і психолінгвістичних механізмів. недорозвинення комунікативно-мовленнєвої діяльності, що передбачає розвиток міжпівкульної взаємодії, шляхом застосування технік нейролінгвістичного програмування мовленнєвого висловлювання; визначено послідовні етапи та педагогічні умови формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією, що базуються на інтегративному підході до подолання проблеми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Пахомова, Наталія Георгіївна \науковий керівник.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(076)
П 84


    Прохоренко, Л. І.
    Дитина із труднощами у навчанні [Електронний ресурс] : практичний посібник / Л. І. Прохоренко ; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти". - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, ВГ Кенгуру, 2018. - 48 с. - (Інклюзивне навчання). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-09-3798-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення когнітивного розвитку -- всиновлена дитина
Анотація: Посібник призначений для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам’ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Посібник містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"

Дод.точки доступу:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(075.8)
Т 33


   
    Теорія і практика інклюзивної освіти. Проект "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Криворізький державний педагогічний університет, Дніпропетровська академія неперервної освіти ; укладач: О. П. Шестопалова [та ін.] ; редактор Ж. М. Свірська. - 2-ге вид. допов. - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : [б. в.], 2019. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7784-23-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- етика інклюзії -- філософія інклюзії -- супровід інклюзивної освіти -- компетенції вчителя -- поведінкові технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Криворізький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Шестопалова, О. П. \укладач.\
Бондар, К. М. \укладач.\
Склянська, О. В. \укладач.\
Дорошенко, Л. В. \укладач.\
Свірська, Ж. М. \редактор.\
Криворізький державний педагогічний університет
Дніпропетровська академія неперервної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.36(075)
Д 11


   
    Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. А. Ярмола [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020. - 208 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 111-113. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- визначення особливих освітніх потреб -- фізична сфера -- когнітивна сфера -- мовленнєва сфера -- емоційно-вольова сфера -- соціальна сфера
Анотація: У посібнику розглянуто основні теоретичні засади загальних та специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, висвітлено особливі освітні потреби за сферами розвитку, розкрито особливості корекційного супроводу цих дітей в закладах освіти. Описано особливості функціонально-компетентнісного підходу до визначення особливих освітніх потреб дитини в умовах інклюзивного навчання, подані практичні рекомендації для роботи з дітьми з ООП як для учителів так і для асистентів учителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.u
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Ярмола, Н. А.
Коваль-Бардаш, Л. С.
Компанець, Н. М.
Квітка, Н. О.
Лапін, А. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(072)
С 69


   
    Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : методичний посібник / А. Базиленко [та ін.] ; редактор А. Базиленко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", Інститут соціальних технологій. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 131 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 98-103. - ISBN 978-617-7832-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
супровід навчання -- студент з інвалідністю -- аутизм -- неформальна освіта -- працевлаштування -- мультидисциплінарна команда
Анотація: Посібник створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. Вміщені рекомендації із максимального включення студентів з інвалідністю у різні сфери життя: навчальну, позанавчальну (творчу, спортивну), працевлаштування. Відзначена роль у цьому процесі педагогічних працівників, батьків та інших супроводжуючих молоді з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Дод.точки доступу:
Базиленко, А.
Бояршинова, К.
Гребенюк, А.
Давиденко, Г.
Базиленко, А. \редактор.\
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Інститут соціальних технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(075)
І-65


   
    Інклюзивне навчання [Електронний ресурс] : інформаційний посібник : для вчителів закладів загальної середньої освіти / ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога" ; упорядник: Н. З. Софій, Ю. М. Найда. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 61 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 59. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
організація освітнього простору -- супровід -- асистент вчителя -- програма розвитку -- циврові технології
Анотація: Посібник допоможе у створенні інклюзивних класів, організації інклюзивно-ресурсних центрів. Матеріали посібника стануть у нагоді вчителям, які прагнуть вдосконалюватися та підвищувати свій рівень знань задля того, щоб ефективно працювати з усіма дітьми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.jointaid.org.ua
Утримувачі документа:
ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога"

Дод.точки доступу:
Софій, Наталія Зіновіївна \упорядник.\
Найда, Юлія Михайлівна \упорядник.\
ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376(076)
В 80


   
    Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти [Електронний ресурс] : посібник / Державна служба якості освіти України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 86 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
культура інклюзивності -- менеджмент -- персонал -- інформаційна база -- матеріально-технічна база -- фінансування -- інклюзивне навчання -- індивідуальна програма
Анотація: Посібник має на меті допомогти керівникам шкіл у творенні інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у найширшому розумінні цього терміну. Надані покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї екосистеми управлінських рішень для функціонування системи інклюзивного навчання. Є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості організації інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти України

Дод.точки доступу:
Державна служба якості освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376.091(075)
Т 33


   
    Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 [Електронний ресурс] : навчальний курикулум з інклюзивної освіти / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника ; укладач Л. М. Сидорів ; редактор Л. М. Сидорів. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : [б. в.], 2020. - 235 с. : іл. - (Підтримка інклюзивної освітньої спільноти. Досвід українсько-американської співпраці). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2343-95-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
законодавче забезпечення -- нормативно-правове забезпечення -- міжнародний досвід -- генеза -- програма раннього втручання -- інклюзія в закладах дошкільної освіти -- інклюзія в закладах загальної середньої освіти -- особи з особливими освітніми потребами
Анотація: Курикулум для підготовки фахівців з інклюзивної освіти створений в співпрацюючих навчальних закладах Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти. Буде корисним вчителям та фахівцям у сферах загальної та корекційної/спеціальної освіти, викладачам університетів, студентам, учням, батькам дітей і молоді з особливими освітніми потребами та інвалідністю, освітнім управлінцям, представникам громадських організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://inclusion.org.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Сидорів, Л. М. \укладач.\
Сидорів, Л. М. \редактор.\
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376(03)
Т 35


   
    Термінологічний довідник інклюзія [Електронний ресурс] / Донецька обласна державна адміністрація, Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості ; укладач: О. М. Гриненко, О. М. Канзюба. - Електронні текстові дані. - Слов’янськ : Б. І. Маторіна, 2020. - 38 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Довідники

Анотація: Термінологічний довідник побудовано за довідково-тлумачним принципом, що дає змогу педагогу у стислій формі і водночас грунтовно ознайомитись з термінами й поняттями, які стосуються навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. У пропонованому термінологічному довіднику зроблено спробу максимально повно, з урахуванням сучасних тенденцій в освіті, відобразити термінологію, що розкриває особливості організації освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах позашкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://donopdut.org.ua
Утримувачі документа:
Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості

Дод.точки доступу:
Гриненко, Олена Миколаївна \укладач.\
Канзюба, Ольга Михайлівна \укладач.\
Донецька обласна державна адміністрація. Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(075.8)
С 13


    Савінова, Н. В.
    Інклюзивне навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з психофізичними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник. Ч. 3. Для змішаної форми навчання / Н. В. Савінова, М. І. Берегова, Д. М. Борулько ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Румянцева, 2022. - 184 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-729-065-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- навчально-методичне забезпечення -- оцінювання дітей
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює питання змісту, основних завдань, а також організації, проведення практичних, лабораторних занять, завдань для самостійної роботи студентів спеціальності "Спеціальна освіта (логопедія)" з курсу "Інклюзивне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку".
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Берегова, М. І.
Борулько, Д. М.
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3-053.2:018.43(076)
О-64


   
    Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : збірка матеріалів / Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського , Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти ; упорядник Н. В. Васильєва. - Електронні текстові дані. - Полтава : ПОІППО, 2021. - 65 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Дистанційна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова основа -- психолого-педагогічні технології -- аутизм -- затримка психічного розвитку -- порушення інелектуального розвитку -- вчитель-дефектолог
Анотація: У збірнику матеріалів розкрито нормативно-правову основу організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, представлено огляд сервісів для організації дистанційного навчання, висвітлено психологопедагогічні технології дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, окреслена робота вчителя-дефектолога ІРЦ в умовах дистанційного навчання дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру (РАС), ознайомлено з дистанційною роботою практичного психолога з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР) та легким ступенем порушення інтелектуального розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ed.poippo.pl.ua
Утримувачі документа:
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського

Дод.точки доступу:
Васильєва, Н. В. \упорядник.\
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського . Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)