Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Батечко, Н. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н. Г.
Назва : Методологія освітології: синергетичний аспект [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 1-12. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.112 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.112
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--освітологія--методологія--синергетика--самоорганізація
Анотація: У статті автор розмірковує про роль і значущість теорії синергетики в методології освітології. Сучасну сферу освіти розглянуто як складну, відкриту, нелінійну, нерівноважну систему, здатну до самоорганізації. Феномен самоорганізації вивчається як можливий напрям модернізації сфери освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі/ Н. Г. Батечко (стр.1-16)
Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/ Н. В. Гончаренко-Закревська (стр.17-29)
Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена/ І. В. Таможська (стр.30-42)
Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/ О. Д. Літіченко (стр.43-56)
Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./ О. І. Башкір (стр.57-70)
Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.)/ Т. С. Твердохліб (стр.71-83)
Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе"/ О. В. Горбань (стр.84-85)
Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій/ В. І. Додонова (стр.96-108)
Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі/ А. С. Попович (стр.109-121)
Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/ В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко (стр.122-136)
Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Г. О. Васьківська (стр.137-149)
Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття/ О. П. Кошіль (стр.150-162)
Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів/ О. О. Музика (стр.163-172)
Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі/ О. В. Пищик (стр.173-185)
Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття/ Н. Д. Подчерняєва (стр.186-199)
Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки)/ Т. Г. Купрій (стр.200-212)
Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань/ К. А. Бровко (стр.213-220)
Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/ С. П. Паламар (стр.221-234)
Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку/ Л. В. Козак (стр.235-251)
Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти/ М. В. Братко (стр.252-268)
Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах/ С. М. Гришак (стр.269-284)
Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. А. Загородня (стр.285-295)
Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання/ О. С. Кириченко (стр.296-308)
Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/ Ю. В. Трач (стр.309-322)
Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/ I. Bacurovska (стр.323-337)
Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ О. В. Бісмак (стр.338-351)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 1/2
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Методологія освітології: синергетичний аспект/ Н. Г. Батечко (стр.1-12)
Безпалько О. В. "Соціальна педагогіка" Пауля Наторпа: нове прочитання в контексті євроінтеграції/ О. В. Безпалько (стр.13-22)
Титаренко І. О. Освітологічний контекст поняття "соціально-культурологічні чинники"/ І. О. Титаренко (стр.23-37)
Іваній І. В. Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. В. Іваній (стр.38-51)
Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/ В. В. Стойкова (стр.52-66)
Безкоровайна Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Л. В. Безкоровайна (стр.67-78)
Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/ Т. В. Журавель, М. А. Снітко (стр.79-95)
Козак Л. В. Особливості університетської освіти Франції/ Л. В. Козак (стр.96-105)
Грищук Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща/ Ю. В. Грищук (стр.106-118)
Тригуб І. І. Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах/ І. І. Тригуб (стр.119-131)
Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/ С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей (стр.132-144)
Лях Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад/ Т. Л. Лях, А. О. Попова (стр.145-154)
Павлюк Р. О. Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики/ Р. О. Павлюк (стр.155-167)
Гаврілова Л. Г. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні/ Л. Г. Гаврілова, Ю. І. Катасонова (стр.168-182)
Прошкін В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Прошкін (стр.183-197)
Хижняк І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності/ І. А. Хижняк (стр.198-211)
Стихун Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл/ Н. В. Стихун (стр.212-226)
Грищук Г. І. Розвиток початкової освіти в Україні за роки незалежності/ Г. І. Грищук (стр.227-234)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н. Г.
Назва : Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 1-16. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість--якість освіти--системний підхід--синергетичний підхід
Анотація: У статті висвітлено особливості наукового обґрунтування категорій «якість» та «якість освіти». Водночас «якість освіти» представлено в інтерпретації системного та синергетичного підходів. Зазначено, що синергія системного та синергетичного підходів може слугувати теоретикометодологічним підґрунтям досліджуваного феномену. В зазначеному аспекті представлено сучасні реалії впровадження основних принципів якості освіти в національній сфері освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)