Пошуковий запит: (<.>A=Бульвінська, О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/О. Бульвінська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.83-103
|
>2.
| Бульвінська О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування)/О. Бульвінська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.95-106
|
>3.
| Бульвінська О. Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.102-112
|
>4.
| Бульвінська О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2024,N Вип. 1.-С.155-169
|
>5.
| Бульвінська О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.53-59
|
>6.
| Бульвінська О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2.-С.82-92
|
>7.
| Бульвінська О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.68-73
|
>8.
| Бульвінська О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.22-23
|
>9.
| Бульвінська О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.141-152
|
>10.
| Капралова І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти/І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.62-69
|
>11.
| Наумова В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій/В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.75-83
|
>12.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>13.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>15.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2021г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>16.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>17.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>18.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>19.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2023г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>20.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2023г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|
|