Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бульвінська, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Освітологія -2021р.,N 10
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України/ В. Огнев’юк, С. Сисоєва (стр.6-14)
Горохолінська І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти/ І. Горохолінська, О. Бродецький (стр.15-23)
Калінічева Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України/ Г. Калінічева (стр.24-36)
Любовець О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді/ О. Любовець (стр.37-44)
Проценко О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів/ О. Проценко [и др.] (стр.45-55)
Скрипник І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова/ І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова (стр.56-65)
Olewniczak K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia/ K. Olewniczak (стр.66-72)
Чікарькова М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19/ М. Чікарькова (стр.73-80)
Сисоєв О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії/ О. Сисоєв (стр.81-89)
Слуцький Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США/ Я. Слуцький (стр.90-97)
Філатов А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття/ А. Філатов (стр.98-105)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проценко О., Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я.
Назва : Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2021. - № 10. - С. 45-55. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105 (Шифр О168872740/2021/10). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--корпоративна--культура--університетські цінності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Башкір О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч)/ О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко (стр.1-15)
Мартьянова М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе/ М. Мартьянова (стр.16-26)
Антипін Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.)/ Є. Антипін (стр.27-39)
Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/ Я. Матюшинець (стр.40-55)
Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/ К. Стойко (стр.56-67)
Іванюк Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів/ Г. Іванюк (стр.68-82)
Музика О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів/ О. Музика (стр.83-94)
Бульвінська О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування)/ О. Бульвінська (стр.95-106)
Бірюкова Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів/ Т. Бірюкова, Л. Шинкура (стр.107-117)
Субашкевич І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності/ І. Субашкевич (стр.118-128)
Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/ С. Паламар (стр.129-138)
Галатюк Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі/ Ю. Галатюк, Т. Галатюк (стр.139-150)
Удовіченко Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури/ Л. Удовіченко (стр.151-160)
Беседа Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту/ Н. Беседа, О. Воробйов (стр.161-172)
Ребуха Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій/ Л. Ребуха (стр.173-184)
Корнят В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів/ В. Корнят (стр.185-197)
Козак Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі/ Л. Козак, І. Швидка (стр.198-208)
Ошуркевич Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти/ Н. Ошуркевич (стр.209-221)
Філімонова Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель/ Т. Філімонова (стр.222-233)
Когут І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі/ І. Когут (стр.234-245)
Хома Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу/ Т. Хома, М. Малеш (стр.246-258)
Стеблюк С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу/ С. Стеблюк (стр.259-270)
Кучаковська Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти/ Г. Кучаковська (стр.271-282)
Скиба Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії/ Ю. Скиба (стр.283-298)
Соломаха А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії/ А. Соломаха (стр.299-308)
Головатенко Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі/ Т. Головатенко (стр.309-320)
Бхіндер Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія/ Н. Бхіндер (стр.321-336)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 95-106. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервний професійний розвиток--види і форми професійного розвитку--заклади вищої освіти--науково-педагогічні працівники--підвищення кваліфікації--ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 83-103. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активні методи навчання--викладання і навчання на основі дослідження--дослідницький метод--кейс-метод--метод проектів--методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)