Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бульвінська, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
Шифр: Н057263/2024/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шербак, В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ» / В. Шербак. - С.7-14
Мельниченко, О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах? / О. Мельниченко. - С.15-23
Moskalets, O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany / O. Moskalets [и др.]. - С.24-43
Інші автори: Gryshchenko O., Tsapro G., Tsapro O.
Линьов, К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану / К. Линьов, Д. Сабол. - С.44-55
Ярошенко, О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі / О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко. - С.56-73
Половіна, О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань / О. Половіна, І. Новоселецька. - С.74-87
Сисоєва, С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща / С. Сисоєва. - С.88-98
Регейло, І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) / І. Регейло, М. Саюк. - С.99-112
Тадеуш, О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід / О. Тадеуш. - С.113-131
Сисоєв, О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні / О. Сисоєв. - С.132-144
Яремчук, М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща / М. Яремчук. - С.145-154
Бульвінська, О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз / О. Бульвінська. - С.155-169
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2024/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, C. Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні / C. Сисоєва. - С.7-17
Kostiuk, T. Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm / T. Kostiuk. - С.18-28
Буйницька, О. Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку / О. Буйницька, В. Смірнова. - С.29-53
Ващенко, Л. Професія вчителя біології в Україні: статистичні характеристики / Л. Ващенко. - С.54-65
Наумова, В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища / В. Наумова. - С.66-76
Bacher, M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - С.77-88
Rudnik, Y. Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - С.89-101
Durdas A.,. Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency / A., Durdas [и др.]. - С.102-113
Інші автори: Harbuza T., Borshchovetska V., Starosta H.
Fedchyshyna, A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland / A. Fedchyshyna. - С.114-124
Мирошніченко, О. Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство) / О. Мирошніченко. - С.125-140
Бульвінська, О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів / О. Бульвінська. - С.141-152
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2023/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Debych, М. Internationalization Of Higher Education In The Context Of Recovery Of Ukraine: Goals And Challenges / М. Debych. - С.7-15
Мельниченко, О. Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект. / О. Мельниченко. - С.16-24
Durdas, A. Higher Education Quality Assurance: Contemporary Tendencies / A. Durdas [и др.]. - С.25-32
Інші автори: Harbuza T., Borshchovetska V., Radchenko Y., Starosta H.
Mospan, N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse / N. Mospan. - С.33-42
Покотило, П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості / П. Покотило. - С.43-52
Бінницька, К. Особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців у галузі туризму / К. Бінницька. - С.53-60
Стойка, О. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України / О. Стойка. - С.61-76
Баценко, С. Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект / С. Баценко. - С.77-89
Чорнойван, Г. Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США / Г. Чорнойван. - С.90-101
Бульвінська, О. Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.102-112
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2023/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade / N. Mospan. - С.5-16
Стойка, О. Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи / О. Стойка. - С.17-27
Храпійчук, Г. Підвищення ефективності поточного оцінювання знань з медичної і біологічної фізики / Г. Храпійчук, О. Чалий. - С.28-36
Кучер, Н. Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови / Н. Кучер. - С.37-46
Салата, О. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти / О. Салата, О. Трухан. - С.47-60
Линьов, К. Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану / К. Линьов [и др.]. - С.61-74
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Матвійчук О.
Наумова, В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій / В. Наумова, О. Бульвінська. - С.75-83
Дурдас, А. Освітні ідеї Марії Монтеcсорі на сторінках зарубіжних періодичних видань / А. Дурдас. - С.84-90
Яремчук, М. Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс / М. Яремчук. - С.91-101
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2022/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі / О. Сисоєв. - С.7-26
Druhanova, O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - С.27-35
Прожогіна, І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології / І. Прожогіна. - С.36-48
Durdas, A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects / A. Durdas. - С.49-53
Різак, Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" / Г. Різак. - С.54-60
Яремчук, Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи / Н. Яремчук. - С.69-76
Стойка, О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині / О. Стойка. - С.69-76
Рябченко, В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 / В. Рябченко, О. Бульвінська. - С.77-86
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2022/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges / N. Mospan ; Н. Мосьпан. - С.7-14
Кл.слова: дистанційне навчання, освітні технології, ринок праці
Каплун, В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.15-23
Кошарна, Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» / Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas, A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing / A. Durdas [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H.
Rudnik, Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty / Y. Rudnik. - С.39-45
Ващекно, Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності / Л. Ващекно. - С.46-52
Акіліна, О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - С.53-61
Капралова, І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - С.62-69
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі / Н. Родіна. - С.70-77
Дроботько, І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками / І. Дроботько. - С.78-83
Сисоєв, О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.84-89
Стойка, О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині / О. Стойка. - С.90-95
Khalilov, T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) / T. Khalilov. - С.96-104
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: Н057263/2022/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Аніщенко, О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі / О. Аніщенко. - С.7-16
Калінічева, Г. Експертна діяльність у сфері вищої освіти: компетентнісний вимір / Г. Калінічева. - С.17-28
Корнят, В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери / В. Корнят. - С.29-35
Павлова, Н. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики / Н. Павлова. - С.36-44
Mospan, N. Teaching emotional english intonation / N. Mospan. - С.45-51
Кл.слова: відеокурси, англійська інтонація
Durdas, A. / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Yu., Starosta H., Kostenko O.
Мурзіна, О. Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість / О. Мурзіна. - С.60-65
Кондратенко, В. Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання / В. Кондратенко [и др.]. - С.66-72
Інші автори: Зайцев І., Любимов В., Черевко А.
Лавриненко, О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації / О. Лавриненко
Бульвінська, О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.82-92
Стойка, О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи / О. Стойка. - С.93-99
Сисоєв, О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам / О. Сисоєв. - С.100-107
Durdas, A. Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H., Kostenko O.
Кл.слова: креативність, суб’єктивне благополуччя, можливості розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
Шифр: О168872740/2021/10
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2021р. № 10 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України / В. Огнев’юк, С. Сисоєва. - С.6-14
Горохолінська, І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти / І. Горохолінська, О. Бродецький. - С.15-23
Калінічева, Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева. - С.24-36
Любовець, О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді / О. Любовець. - С.37-44
Проценко, О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів / О. Проценко [и др.]. - С.45-55
Інші автори: Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я.
Скрипник, І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.56-65
Olewniczak, K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia / K. Olewniczak. - С.66-72
Чікарькова, М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19 / М. Чікарькова. - С.73-80
Сисоєв, О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії / О. Сисоєв. - С.81-89
Слуцький, Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США / Я. Слуцький. - С.90-97
Філатов, А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття / А. Філатов. - С.98-105
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: Н057263/2021/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці ст.
Зміст:
Матвіїв, Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості / Н. Матвіїв, Н. Мачинська. - С.7-13
Казакевич, О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів / О. Казакевич. - С.14-20
Мурзіна, О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря / О. Мурзіна. - С.21-29
Гладкова, В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти / В. Гладкова. - С.30-36
Проценко, О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті / О. Проценко, О. Мельниченко. - С.37-45
Ханикіна, Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - С.46-55
Сараєва, І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку / І. Сараєва. - С.56-63
Мосьпан, Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції / Н. Мосьпан, А. Дурдас. - С.64-71
Сисоєв, О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) / О. Сисоєв. - С.72-80
Андрійчук, В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід / В. Андрійчук
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.


   
    Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів / О. Проценко [та ін.] // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 45-55, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- корпоративна -- культура -- університетські цінності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Проценко, О.
Бульвінська, О.
Мельниченко, О.
Хархула, Я.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: Н057263/2020/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії / Л. Хоружа, О. Тадеуш. - С.7-16
Cherepekhina, O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy / O. Cherepekhina. - С.17-22
Скрипник, Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - С.23-29
Петренко, Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.30-36
Грицак, Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури / Н. Грицак. - С.37-43
Tsiuniak, O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities / O. Tsiuniak. - С.44-48
Нетреба, М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення / М. Нетреба. - С.49-54
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови / О., Петрова С. Огурцова О. - С.55-60
Mikhno, O. Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo / O. Mikhno. - С.61-67
Бульвінська, О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів / О. Бульвінська. - С.68-73
Михаськова, М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. Михаськова
Pavlenko, O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions / O. Pavlenko. - С.80-85
Pappas, G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis / G. Pappas. - С.86-92
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends / N., Durdas A. Batechko N. - С.93-98
Kaminska, M. Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy / M. Kaminska. - С.99-107
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі

12.
Шифр: Н057263/2019/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Christensen, M. K. Preparing students for leadership:The role of universities / M. K. Christensen. - С.5-10
Кл.слова: лідерство, студенти, університети
Zamotaieva, N. Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva. - С.11-16
Кл.слова: гендерний, освітній процес, військова школа
Sobol, N. Lifelong learning: music adult education / N. Sobol. - С.17-22
Кл.слова: навчання, музична освіта, освіта дорослих
Ракітянська, Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей / Л. Ракітянська. - С.23-29
Корнят, В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят [и др.]. - С.30-35
Інші автори: Островська К., Островський І., Слободян С.
Ковальова, О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту / О. Ковальова. - С.36-41
Kolomiiets, E. Productive learning technology as means of education quality provision / E. Kolomiiets. - С.42-45
Кл.слова: продуктивне навчання, якість освіти
Крашеніннік, І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / І. Крашеніннік. - С.46-52
Бульвінська, О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська. - С.53-59
Лопіна, Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.60-67
Zaskaleta, S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta. - С.68-72
Кл.слова: міжпредметні зв’язки, країни ЄС, професійна підготовка
Pavliuk, R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk. - С.73-78
Кл.слова: фахівці, соціальна сфера, дослідницькі
Паламарчук, О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції / О. Паламарчук. - С.80-87
Тригуб, І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи / І. Тригуб. - С.88-92
Knysh, O. Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh. - С.93-98
Кл.слова: якість освіти, вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі

13.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Бульвінська, О.
    Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 83-103, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- викладання і навчання на основі дослідження -- дослідницький метод -- кейс-метод -- метод проектів -- методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: О283150799/2018/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Башкір, О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч) / О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе / М. Мартьянова. - С.16-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Антипін, Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) / Є. Антипін. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Матюшинець, Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу / Я. Матюшинець. - С.40-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Стойко, К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії / К. Стойко. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів / Г. Іванюк. - С.68-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів / О. Музика. - С.83-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) / О. Бульвінська. - С.95-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Бірюкова, Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів / Т. Бірюкова, Л. Шинкура. - С.107-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Субашкевич, І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності / І. Субашкевич. - С.118-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор / С. Паламар. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Галатюк, Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі / Ю. Галатюк, Т. Галатюк. - С.139-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовіченко, Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури / Л. Удовіченко. - С.151-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Беседа, Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / Н. Беседа, О. Воробйов. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ребуха, Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій / Л. Ребуха. - С.173-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнят, В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів / В. Корнят. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі / Л. Козак, І. Швидка. - С.198-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Ошуркевич, Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти / Н. Ошуркевич. - С.209-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Філімонова, Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель / Т. Філімонова. - С.222-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі / І. Когут. - С.234-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу / Т. Хома, М. Малеш. - С.246-258
Стеблюк, С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу / С. Стеблюк. - С.259-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти / Г. Кучаковська. - С.271-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії / Ю. Скиба. - С.283-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломаха, А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії / А. Соломаха. - С.299-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі / Т. Головатенко. - С.309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Бхіндер, Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія / Н. Бхіндер. - С.321-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Бульвінська, О.
    Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 95-106, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- види і форми професійного розвитку -- заклади вищої освіти -- науково-педагогічні працівники -- підвищення кваліфікації -- ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)