Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бульвінська, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 95-106. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервний професійний розвиток--види і форми професійного розвитку--заклади вищої освіти--науково-педагогічні працівники--підвищення кваліфікації--ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Sysoieva S. Concept of competence in the international and national educational contexts/ Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan (стр.7-15) Кл.слова: освітні контексти,компетентність,навички
Піддячий В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога/ В. Піддячий (стр.15-21) Кл.слова: освітній процес,європейські цінності
Бульвінська О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ О. Бульвінська (стр.22-23) Кл.слова: професійні компетентності,студентоцентроване навчання,професійний розвиток
Ратушинська А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів/ А. Ратушинська (стр.30-37) Кл.слова: самореалізація,творчість,самоаналіз
Виговська О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні/ О. Виговська (стр.38-46) Кл.слова: Болонський процес,інтернаціоналізація вищої освіти,університетська освіта
Пономарьова Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами/ Н. Пономарьова (стр.47-51) Кл.слова: IT-спеціальності,професійна орієнтація,інформатика
Манюк Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття/ Л. Манюк, Н. Кучумова (стр.52-59)
Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури/ Н. Батечко (стр.60-68) Кл.слова: акмеологічний підхід,мотиваційна сфера,професійний розвиток
Лисенко О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти/ О. Лисенко (стр.68-73) Кл.слова: дистанційні технології,зворотній зв'язок,післядипломна освіта
Горбенко Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект/ Г. Горбенко, К. Борзаківська (стр.73-79) Кл.слова: брендинг освітньої установи,імідж,інтерактивні засоби
Кудлай А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції/ А. Кудлай (стр.79-85) Кл.слова: електронні ресурси,інформаційні технології,мобільні пристрої
Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/ Т. Опалюк (стр.85-92) Кл.слова: соціальна рефлексія,інтерактивні технології,інтеграційні процеси
Ситник О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії/ О. Ситник (стр.93-98) Кл.слова: т'ютор,освіта дорослих,кваліфікаційна підготовка
Мельник Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії/ Н. Мельник (стр.98-108) Кл.слова: сертифікація,професійні профілі,кваліфікація
Петрухан-Щербакова Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.108-113) Кл.слова: соціальна робота,соціальний працівник,ефективність
Дурдас А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки/ А. Дурдас (стр.113-120) Кл.слова: вища освіта,оцінювання якості,університетська освіта
Соколова І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності/ І. Соколова (стр.121-130) Кл.слова: акредитаційна експертиза,ліцензування,оцінювання
Tryhub I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union»/ I. Tryhub (стр.131-137) Кл.слова: освітній модуль,якість освіти,найковий ступінь PhD
Сердюк Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти/ Т. Сердюк (стр.137-144) Кл.слова: акредитація,якість знань,освітній процес
Лісовець О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників/ О. Лісовець (стр.145-151) Кл.слова: інтегративність,міждисциплінарність,системний підхід
Velykzhanina D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency/ D. Velykzhanina (стр.152-158) Кл.слова: життєва компетентність,соціальний педагог,професійна підготовка
Моренко О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери/ О. Моренко (стр.158-164) Кл.слова: інновація,проект,соціальна робота
Ступак О. Сутність поняття «соціальна активність молоді»/ О. Ступак (стр.164-171) Кл.слова: активна особистість,ініціативність,соціальна ініціатива
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Башкір О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч)/ О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко (стр.1-15)
Мартьянова М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе/ М. Мартьянова (стр.16-26)
Антипін Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.)/ Є. Антипін (стр.27-39)
Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/ Я. Матюшинець (стр.40-55)
Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/ К. Стойко (стр.56-67)
Іванюк Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів/ Г. Іванюк (стр.68-82)
Музика О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів/ О. Музика (стр.83-94)
Бульвінська О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування)/ О. Бульвінська (стр.95-106)
Бірюкова Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів/ Т. Бірюкова, Л. Шинкура (стр.107-117)
Субашкевич І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності/ І. Субашкевич (стр.118-128)
Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/ С. Паламар (стр.129-138)
Галатюк Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі/ Ю. Галатюк, Т. Галатюк (стр.139-150)
Удовіченко Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури/ Л. Удовіченко (стр.151-160)
Беседа Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту/ Н. Беседа, О. Воробйов (стр.161-172)
Ребуха Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій/ Л. Ребуха (стр.173-184)
Корнят В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів/ В. Корнят (стр.185-197)
Козак Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі/ Л. Козак, І. Швидка (стр.198-208)
Ошуркевич Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти/ Н. Ошуркевич (стр.209-221)
Філімонова Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель/ Т. Філімонова (стр.222-233)
Когут І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі/ І. Когут (стр.234-245)
Хома Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу/ Т. Хома, М. Малеш (стр.246-258)
Стеблюк С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу/ С. Стеблюк (стр.259-270)
Кучаковська Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти/ Г. Кучаковська (стр.271-282)
Скиба Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії/ Ю. Скиба (стр.283-298)
Соломаха А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії/ А. Соломаха (стр.299-308)
Головатенко Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі/ Т. Головатенко (стр.309-320)
Бхіндер Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія/ Н. Бхіндер (стр.321-336)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 83-103. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активні методи навчання--викладання і навчання на основі дослідження--дослідницький метод--кейс-метод--метод проектів--методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Christensen M. K. Preparing students for leadership:The role of universities/ M. K. Christensen (стр.5-10) Кл.слова: лідерство,студенти,університети
Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/ N. Zamotaieva (стр.11-16) Кл.слова: гендерний,освітній процес,військова школа
Sobol N. Lifelong learning: music adult education/ N. Sobol (стр.17-22) Кл.слова: навчання,музична освіта,освіта дорослих
Ракітянська Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей/ Л. Ракітянська (стр.23-29)
Корнят В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін/ В. Корнят [и др.] (стр.30-35)
Ковальова О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту/ О. Ковальова (стр.36-41)
Kolomiiets E. Productive learning technology as means of education quality provision/ E. Kolomiiets (стр.42-45) Кл.слова: продуктивне навчання,якість освіти
Крашеніннік І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів/ І. Крашеніннік (стр.46-52)
Бульвінська О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів/ О. Бульвінська (стр.53-59)
Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті/ Н. Лопіна, Л. Журавльова (стр.60-67)
Zaskaleta S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries/ S. Zaskaleta (стр.68-72) Кл.слова: міжпредметні зв’язки,країни ЄС,професійна підготовка
Pavliuk R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany/ R. Pavliuk (стр.73-78) Кл.слова: фахівці,соціальна сфера,дослідницькі
Паламарчук О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції/ О. Паламарчук (стр.80-87)
Тригуб І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи/ І. Тригуб (стр.88-92)
Knysh O. Quality assurance in Israely higher education system/ O. Knysh (стр.93-98) Кл.слова: якість освіти,вища освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Хоружа Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії/ Л. Хоружа, О. Тадеуш (стр.7-16)
Cherepekhina O. . The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/ O. Cherepekhina (стр.17-22)
Скрипник Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти/ Т. Скрипник, К. Бірюкова (стр.23-29)
Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.30-36)
Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури/ Н. Грицак (стр.37-43)
Tsiuniak O. . Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/ O. Tsiuniak (стр.44-48)
Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/ М. Нетреба (стр.49-54)
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови/ О., Петрова С. Огурцова О. (стр.55-60)
Mikhno O. . Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo/ O. Mikhno (стр.61-67)
Бульвінська О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів/ О. Бульвінська (стр.68-73)
Михаськова М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. Михаськова
Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/ O. Pavlenko (стр.80-85)
Pappas G. . Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/ G. Pappas (стр.86-92)
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends/ N., Durdas A. Batechko N. (стр.93-98)
Kaminska M. . Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/ M. Kaminska (стр.99-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Матвіїв Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості/ Н. Матвіїв, Н. Мачинська (стр.7-13)
Казакевич О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів/ О. Казакевич (стр.14-20 )
Мурзіна О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря/ О. Мурзіна (стр.21-29)
Гладкова В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти/ В. Гладкова (стр.30-36)
Проценко О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті/ О. Проценко, О. Мельниченко (стр.37-45)
Ханикіна Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів/ Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська (стр.46-55)
Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/ І. Сараєва (стр.56-63)
Мосьпан Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції/ Н. Мосьпан, А. Дурдас (стр.64-71)
Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/ О. Сисоєв (стр.72-80)
Андрійчук В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід/ В. Андрійчук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проценко О., Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я.
Назва : Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2021. - № 10. - С. 45-55. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105 (Шифр О168872740/2021/10). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--корпоративна--культура--університетські цінності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Освітологія -2021р.,N 10
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України/ В. Огнев’юк, С. Сисоєва (стр.6-14)
Горохолінська І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти/ І. Горохолінська, О. Бродецький (стр.15-23)
Калінічева Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України/ Г. Калінічева (стр.24-36)
Любовець О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді/ О. Любовець (стр.37-44)
Проценко О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів/ О. Проценко [и др.] (стр.45-55)
Скрипник І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова/ І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова (стр.56-65)
Olewniczak K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia/ K. Olewniczak (стр.66-72)
Чікарькова М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19/ М. Чікарькова (стр.73-80)
Сисоєв О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії/ О. Сисоєв (стр.81-89)
Слуцький Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США/ Я. Слуцький (стр.90-97)
Філатов А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття/ А. Філатов (стр.98-105)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Аніщенко О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі/ О. Аніщенко (стр.7-16)
Калінічева Г. Експертна діяльність у сфері вищої освіти: компетентнісний вимір/ Г. Калінічева (стр.17-28)
Корнят В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери/ В. Корнят (стр.29-35)
Павлова Н. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики/ Н. Павлова (стр.36-44)
Mospan N. . Teaching emotional english intonation/ N. Mospan (стр.45-51) Кл.слова: відеокурси,англійська інтонація
Durdas A. . / A. Durdas [и др.] (стр.52-59)
Мурзіна О. . Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість/ О. Мурзіна (стр.60-65)
Кондратенко В. Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання/ В. Кондратенко [и др.] (стр.66-72)
Лавриненко О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації/ О. Лавриненко
Бульвінська О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід/ О. Бульвінська (стр.82-92)
Стойка О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи/ О. Стойка (стр.93-99)
Сисоєв О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам/ О. Сисоєв (стр.100-107)
Durdas A. Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being/ A. Durdas [и др.] (стр.52-59) Кл.слова: креативність,суб’єктивне благополуччя,можливості розвитку
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 3
Цікаві статті :
Mospan N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges/ N. Mospan ; Н. Мосьпан (стр.7-14) Кл.слова: дистанційне навчання,освітні технології,ринок праці
Каплун В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах/ В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.15-23)
Кошарна Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта»/ Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/ A. Durdas [и др.] (стр.33-38)
Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty/ Y. Rudnik (стр.39-45)
Ващекно Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності/ Л. Ващекно (стр.46-52)
Акіліна О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти/ О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко (стр.53-61)
Капралова І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти/ І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська (стр.62-69)
Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/ Н. Родіна (стр.70-77)
Дроботько І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками/ І. Дроботько (стр.78-83)
Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.84-89)
Стойка О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині/ О. Стойка (стр.90-95)
Khalilov T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century)/ T. Khalilov (стр.96-104)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 4
Цікаві статті :
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі/ О. Сисоєв (стр.7-26)
Druhanova O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem/ O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko (стр.27-35)
Прожогіна І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології/ І. Прожогіна (стр.36-48)
Durdas A. . Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/ A. Durdas (стр.49-53)
Різак Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація"/ Г. Різак (стр.54-60)
Яремчук Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи/ Н. Яремчук (стр.69-76)
Стойка О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині/ О. Стойка (стр.69-76)
Рябченко В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022/ В. Рябченко, О. Бульвінська (стр.77-86)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2023р.,N 3
Цікаві статті :
Mospan N. Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade/ N. Mospan (стр.5-16)
Стойка О. Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи/ О. Стойка (стр.17-27)
Храпійчук Г. Підвищення ефективності поточного оцінювання знань з медичної і біологічної фізики/ Г. Храпійчук, О. Чалий (стр.28-36)
Кучер Н. Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови/ Н. Кучер (стр.37-46)
Салата О. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти/ О. Салата, О. Трухан (стр.47-60)
Линьов К. Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану/ К. Линьов [и др.] (стр.61-74)
Наумова В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій/ В. Наумова, О. Бульвінська (стр.75-83)
Дурдас А. Освітні ідеї Марії Монтеcсорі на сторінках зарубіжних періодичних видань/ А. Дурдас (стр.84-90)
Яремчук М. Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс/ М. Яремчук (стр.91-101)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2023р.,N 2
Цікаві статті :
Debych. Internationalization Of Higher Education In The Context Of Recovery Of Ukraine: Goals And Challenges/ М. Debych (стр.7-15)
Мельниченко О. Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект./ О. Мельниченко (стр.16-24)
Durdas. Higher Education Quality Assurance: Contemporary Tendencies/ A. Durdas [и др.] (стр.25-32)
Mospan N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse/ N. Mospan (стр.33-42)
Покотило П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості/ П. Покотило (стр.43-52)
Бінницька К. Особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців у галузі туризму/ К. Бінницька (стр.53-60)
Стойка О. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України/ О. Стойка (стр.61-76)
Баценко С. Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект/ С. Баценко (стр.77-89)
Чорнойван Г. Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США/ Г. Чорнойван (стр.90-101)
Бульвінська О. Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід/ О. Бульвінська (стр.102-112)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2024р.,N 2
Цікаві статті :
Сисоєва C. Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні/ C. Сисоєва (стр.7-17)
Kostiuk T. Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm/ T. Kostiuk (стр.18-28)
Буйницька О. Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку/ О. Буйницька, В. Смірнова (стр.29-53)
Ващенко Л. Професія вчителя біології в Україні: статистичні характеристики/ Л. Ващенко (стр.54-65)
Наумова В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища/ В. Наумова (стр.66-76)
Bacher M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations/ M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska (стр.77-88)
Rudnik Y. Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine/ Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna (стр.89-101)
Durdas A.,. Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency/ A., Durdas [и др.] (стр.102-113)
Fedchyshyna A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland/ A. Fedchyshyna (стр.114-124)
Мирошніченко О. Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство)/ О. Мирошніченко (стр.125-140)
Бульвінська О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів/ О. Бульвінська (стр.141-152)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2024р.,N 1
Цікаві статті :
Шербак В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ»/ В. Шербак (стр.7-14)
Мельниченко О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах?/ О. Мельниченко (стр.15-23)
Moskalets O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany/ O. Moskalets [и др.] (стр.24-43)
Линьов К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану/ К. Линьов, Д. Сабол (стр.44-55)
Ярошенко О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі/ О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко (стр.56-73)
Половіна О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань/ О. Половіна, І. Новоселецька (стр.74-87)
Сисоєва С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща/ С. Сисоєва (стр.88-98)
Регейло І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди)/ І. Регейло, М. Саюк (стр.99-112)
Тадеуш О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід/ О. Тадеуш (стр.113-131)
Сисоєв О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні/ О. Сисоєв (стр.132-144)
Яремчук М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща/ М. Яремчук (стр.145-154)
Бульвінська О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз/ О. Бульвінська (стр.155-169)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)