Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Згурська, Н. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2021р.,N 6
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міфи та реальність сучасної мистецької освіти/ О. М. Олексюк (стр.4-8)
Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва/ Н. М. Попович (стр.9-13)
Тушева В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті/ В. В. Тушева (стр.14-21)
Завалко К. В. Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України/ К. В. Завалко (стр.22-31)
Павленко О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій/ О. М. Павленко (стр.32-37)
Хижко О. В. Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва/ О. В. Хижко (стр.38-42)
Малахова М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження/ М. О. Малахова (стр.43-50)
Лященко І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект/ І. С. Лященко (стр.51-59)
Вишневецька Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. Г. Вишневецька (стр.60-64)
Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/ С. Лу (стр.65-74)
Мирошниченко В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста/ В. М. Мирошниченко (стр.75-79)
Zeman А. Remote work with choir under pandemic conditions/ А. Zeman (стр.80-87)
Бегун-Трачук Л. О. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Л. О. Бегун-Трачук, Н. М. Попович (стр.88-92)
Ракітянська Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту/ Л. М. Ракітянська (стр.92-98)
Мережко Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу/ Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська (стр.99-104)
Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/ Н. М. Згурська (стр.105-110)
Економова О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності/ О. С. Економова, Л. І. Гаркуша (стр.111-115)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Згурська Н. М.
Назва : Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 105-110. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--структура творчої активності--етапи та методи розвитку творчої активності студентів--фортепіанне навчання
Анотація: У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких відносяться діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)