Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (28)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козир, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Альохін М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів/ М. М. Альохін (стр.1-11)
Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття)/ О. А. Венгловська (стр.12-22)
Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.)/ В. А. Вербицький (стр.23-38)
Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів/ М. М. Галицька (стр.39-48)
Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій/ С. Ю. Головчук (стр.49-55)
Голубенко Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності/ Т. О. Голубенко (стр.56-66)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови/ Ю. В. Грищук (стр.67-75)
Губіна А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії/ А. М. Губіна (стр.76-86)
Диба Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології/ Т. Г. Диба (стр.87-100)
Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/ Є. В. Долинський (стр.101-108)
Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Л. Доценко (стр.109-116)
Іванюк Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.117-131)
Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/ О. В. Іващук (стр.132-140)
Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології/ М. В. Козир (стр.141-149)
Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів/ Ю. І. Колісник-Гуменюк (стр.150-158)
Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/ Л. В. Куземко (стр.159-169)
Мілова О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки/ О. Є. Мілова (стр.170-181)
Музика О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості/ О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова (стр.182-192)
Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/ О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова (стр.193-204)
Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету/ О. В. Нітенко (стр.205-216)
Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.217-228)
Паламарчук Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти/ Л. Б. Паламарчук (стр.229-240)
Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.241-254)
Сидорчук М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків/ М. С. Сидорчук (стр.255-263)
Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. А. Теряєва (стр.264-273)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Ломачинська І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти/ І. Ломачинська, Б. Ломачинський (стр.1-14)
Мохоньок З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою/ З. Мохоньок (стр.15-29)
Жабенко О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору/ О. Жабенко (стр.30-47)
Сисоєв О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти/ О. Сисоєв (стр.48-68)
Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/ С. Наход (стр.69-84)
Потапчук Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності/ Т. Потапчук, М. Клепар (стр.85-96)
Васильєва М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників/ М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова (стр.97-114)
Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/ О. Полєвікова, Т. Швець (стр.115-128)
Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.129-142)
Наливайко О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання/ О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков (стр.143-162)
Назаренко Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги/ Л. Назаренко (стр.163-181)
Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/ Я. Яненко (стр.182-194)
Козьменко О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова"/ О. Козьменко (стр.195-213)
Січкар А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів/ А. Січкар, В. Дем'яненко (стр.214-230)
Козир М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ/ М. Козир (стр.231-246)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В.
Назва : Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 141-149. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): властивості інформації --інформація--інформаційна компетентність--інформаційно-нетрадиційна педагогіка--інформологія--педагогічне поле--теорія поля
Анотація: У статті висвітлено особливості поняття «інформація» як педагогічної категорії процесу формування інформаційної компетентності. Зроблено спробу обґрунтувати теоретичні засади процесу формування інформаційної компетентності на основі вивчення особливостей поняття «інформація». Вивчено науково-категоріальний апарат інформаційно-нетрадиційної педагогіки як розділу прикладної інформології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В.
Назва : Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 165-171. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.16571 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.16571
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--інформаційна компетентність--керівник--лідер--менеджер--управлінські рішення
Анотація: У статті зроблено спробу дослідити оптимальні шляхи вирішення проблеми формування інформаційної компетентності сучасного менеджера в галузі освіти; теоретично висвітлено особливості процесу формування інформаційної компетентності як пріоритету успішного менеджменту у сучасному інформаційному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М.
Назва : Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 231-246. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.15 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.15
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна компетентність--інформаційно-комунікаційні технології--інформація--мотивація--освітній процес--пізнавальна діяльність--формування мотивів навчання
Анотація: У статті проаналізовано останні дослідження щодо розвитку мотивації школярів до навчання засобами ІКТ; визначено поняття «інформаційнокомунікаційні технології» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства; зроблено спробу охарактеризувати педагогічні завдання інформаційно-комунікаційного навчання на основі вивчення особливостей компонентів мотиваційної сфери сучасного покоління і зробити опис методології і технології освітнього процесу з використанням новітніх електронних засобів навчання в першу чергу електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів). За мету інтеграції сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчання взято підготовку учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства, а також формування мотивів навчання як процес створення в школі умов для появи внутрішніх спонукань (мотивів, цілей, емоцій) до здобуття освіти, усвідомлення їх учнем і подальшого саморозвитку ним власної мотиваційної сфери. Досліджено, що сучасні інформаційні технології в процесі навчання дозволяють: активізувати пізнавальну діяльність учнів; забезпечити позитивну мотивацію навчання; проводити уроки на високому естетичному й емоційному рівні; забезпечити високий ступінь диференціації навчання (майже індивідуалізацію); збільшити обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5-2 рази; удосконалити контроль знань; раціонально організувати освітній процес; підвищити ефективність уроку, формувати навички пошуково-дослідницької діяльності; забезпечити доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів. Автором зроблено висновок щодо вибору оптимальних методів розвитку мотивації до навчання з урахуванням психолого-педагогічних аспектів даного процесу; охарактеризовано умови, необхідні для формування мотивації учнів до навчання і забезпечення гуманних відносин між вчителем і учнем; визначено перспективи подальшого дослідження, які полягають у вивченні специфіки трансформації навчально-пізнавальних мотивів у «сенсоутворювальні», тобто їхній перехід на новий – особистісний рівень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)