Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Култаєва, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологія -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Sliwerski В. Pedagogika przyszlosci/ В. Sliwerski (стр.8-19)
Бондар В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці/ В. Бондар (стр.20-25)
Сисоєва С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології/ С. Сисоєва (стр.26-30)
Хоружий Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз/ Г. Хоружий (стр.31-37)
Kaminska М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny?/ М. Kaminska (стр.38-43)
Култаєва М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід/ М. Култаєва (стр.44-51)
Рафальський О. Освіта як фактор суспільної модернізаці/ О. Рафальський (стр.52-58)
Minczanowska А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen/ А. Minczanowska (стр.59-64)
Мельниченко В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…"/ В. Мельниченко (стр.64-70)
Ільїна Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте/ Г. Ільїна (стр.70-75)
Дерека Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика/ Т. Дерека (стр.76-80)
Курило В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь/ В. Курило, А. Гуцол (стр.81-85)
Савченко С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі/ С. Савченко (стр.86-91)
Klajmon-Lech U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin/ U. Klajmon-Lech (стр.92-97)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna/ L. Bartosiak (стр.97-102)
Szafranska А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku/ А. Szafranska (стр.103-109)
Цехмістер Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.110-114)
Chojnacka-Synaszko B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim/ B. Chojnacka-Synaszko (стр.115-123)
Piechaczek-Ogierman G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.123-128)
Gebel T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej/ T. Gebel (стр.128-136)
Олексюк О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс/ О. Олексюк, А. Коваль (стр.136-142)
Соколова І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості/ І. Соколова (стр.143-149)
Hruzd-Matuszczyk A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia/ A. Hruzd-Matuszczyk (стр.149-155)
Батечко Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст/ Н. Батечко (стр.156-162)
Громов Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії/ Є. Громов (стр.163-169)
Харченко Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи/ Т. Харченко (стр.169-175)
Мосьпан Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.176-180)
Самохвал О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі/ О. Самохвал (стр.181-186)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Култаєва М.
Назва : Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2017. - № 6. - С. 44-51. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451 (Шифр О168872740/2017/6). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішня логіка--комунікація--самокритика--філософська педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.4451,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)