Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лісневська, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Бровко О. Концепт літери в постмодерному тексті/ О. Бровко
Кузьменко В. Епістолярні діалоги Миколи Зерова з Миколою Хвильовим/ В. Кузьменко
Полтавцева Н. Война как модель конфликта в сборнике статей Вячеслава Иванова "Родное и вселенское" (к юбилею Первой мировой войны)/ Н. Полтавцева
Єременко О. Синкретичність еволюції кобзарства: від історичного явища до художнього образу/ О. Єременко
Погребняк І. Дискурс народництва в епістолярії Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Лісневська А. Інфотейнмент та гра як складові технології створення телевізійних новин/ А. Лісневська
Сніжко А. Класичні моделі комунікації у виборчих кампаніях 2014 р. в Україні/ А. Сніжко
Денисенко Т. Аромат Арабії (лінгвістичне есе)/ Т. Денисенко
Луцюк М. Вавилонська поема "Про безневинного страждальця" (фрагмент): художній переклад на українську/ М. Луцюк
Сінченко О. Стефант Моравський. Про марксистську естетичну думку/ О. Сінченко
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Мартич Р. Рецепція біблійної традиції ставлення до живого в середньовічних текстах/ Р. Мартич
Погребняк І. Епістолярний жанр у діахронній проекції/ І. Погребняк
Васьків М. Конфлікт бажаного і дійсного в нарисі "Сади" кубанського письменника О. Розумієнка/ М. Васьків
Волошук Л. Специфіка діалогізму сучасної масової літератури/ Л. Волошук
Лісневська А. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки телевізійних репортерів/ А. Лісневська
Мейзерська T. Глобалізаційні виміри медіа-досліджень у концепції Джеймса Лалла/ T. Мейзерська
Веретільник С. Розвиток антропонімів Гетьманщини XVII–XVIII ст./ С. Веретільник
Сінченко К. Януш Славінський. Сприйняття та сприймач в історико-літературному процесі/ К. Сінченко
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А.
Назва : Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки телевізійних репортерів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телевізійний репортер--звуко-зоровість--зоровий ряд--міждисциплінарні зв’язки--якість вищої професійної освіти
Анотація: У статті зосереджено увагу на режисерсько-операторських аспектах підготовки телевізійних репортерів, що здійснюється завдяки зміцненню міждисциплінарних зв’язків у процесі навчання. Професійній діяльності телевізійних репортерів властиві високий рівень ситуативності, комплексний підхід до вирішення завдань із використанням не тільки журналістських, але й режисерських та операторських знань та навичок. У зв’язку з підвищенням ролі зорового ряду на екрані, особливою характеристикою професіоналізму телевізійного репортера повинна стати звуко-зоровість – викладення телерепортажу у логічній послідовності визначених та побудованих кадрів. У статті визначено стрижневі поняття у змісті фахових дисциплін, складено глосарій телевізійного репортера, що сприятиме структуруванню понять і зв’язків у галузі телевізійної журналістики, режисури, операторської майстерності, а також безпосередньо телевізійного репортерства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А.
Назва : Інфотейнмент та гра як складові технології створення телевізійних новин [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інфотейнмент--гра--телевізійні новини--телевізійний репортаж--телевізійна журналістика
Анотація: У статті розглядається проблема використання ресурсів інфотейнменту та гри у процесі створення телевізійних новин, що дозволяє легше зберегти в пам'яті глядачів подію. Це створюється завдяки більш емоційному впливу на глядачів завдяки технології створення екранного видовища та використання елементів гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2016р.,N 1/2
Цікаві статті :
Павлик Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти/ Н. Павлик (стр.7-12)
Лісневська А. . Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська (стр.12-16)
Іваній І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній (стр.16-21)
Ємчик О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки/ О. Ємчик (стр.21-26)
Чжеюань Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання/ Вей Чжеюань (стр.27-33)
Мозальов В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов (стр.33-38)
Сисоєва С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку/ С. Сисоєва (стр.39-44)
Даценко В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі/ В. Даценко, Н. Хименко (стр.45-49)
Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці/ Н. Мосьпан (стр.50-55)
Головач Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці/ Н. Головач (стр.56-60)
Соболєва-Терещенко О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами/ О. Соболєва-Терещенко (стр.60-65)
Тригуб І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти/ І. Тригуб (стр.66-70)
Дерека Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США/ Т. Дерека (стр.71-76)
Прошкін В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики"/ В. Прошкін (стр.80-85)
Радченко С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри/ С. Радченко (стр.85-90)
Іваницька О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект/ О. Іваницька (стр.90-95)
Соболь Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. Соболь (стр.96-100)
Грищук Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти/ Ю. Грищук (стр.101-105)
Ху Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.105-110)
Сін Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.110-114)
Лисенко О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні/ О. Лисенко (стр.115-120)
Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти/ С. Гордійчук (стр.121-126)
Рева Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті/ Т. Рева (стр.127-131)
Омельчук М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування/ М. Омельчук (стр.132-136)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А.
Назва : Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 12-16. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)1216 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)1216. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)1216
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта журналіста--професійна компетентність--професійне мислення--фахова підготовка телерепортера
Анотація: В статті розглядаються тенденції розвитку системи вищої журналістської освіти, в якій виняткового значення набуває підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців засобів масової інформації, а саме журналістів-телерепортерів. Педагогічна теорія сьогодні відмовляється від абсолютного освітнього ідеалу (усебічно розвиненої особистості) і переходить до нового ідеалу – максимального розвитку здібностей людини до саморегуляції й самоосвіти. Суть удосконалення процесу фахової підготовки журналіста-телерепортера щільно пов’язана з формуванням професійного мислення фахівця.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)