Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мельніченко, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Бараненкова Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок (стр.1-8)
Браткова О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів/ О. І. Браткова (стр.9-18)
Вембер В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі/ В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська (стр.19-29)
Глушак О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності/ О. М. Глушак (стр.30-41)
Грабовий А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти/ А. К. Грабовий (стр.42-53)
Демешкант Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі/ Н. А. Демешкант, В. В. Пабат (стр.54-64)
Ковалинська І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі/ І. В. Ковалинська (стр.65-78)
Коршевнюк Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти/ Т. В. Коршевнюк (стр.79-87)
Кубіцька М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя/ М. Д. Кубіцька (стр.88-95)
Мельніченко Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами/ Т. В. Мельніченко (стр.96-107)
Мерзлякова О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації/ О. Л. Мерзлякова (стр.108-120)
Муромець В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень/ В. Г. Муромець (стр.121-130)
Неведомська Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів?/ Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська (стр.131-144)
Павлюк Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.145-156)
Прошкін В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів/ В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос (стр.157-168)
Руденко Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть/ Н. М. Руденко (стр.169-176)
Слюсаревський Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету/ Н. М. Слюсаревський (стр.177-187)
Cтеблюк С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації/ С. В. Cтеблюк (стр.188-197)
Терентьєва Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку/ Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник (стр.198-207)
Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/ О. Ю. Тесленков (стр.208-216)
Хома Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу/ Т. В. Хома (стр.217-225)
Яновська Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії/ Л. Г. Яновська (стр.226-231)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельніченко Т. В.
Назва : Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 96-107. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.96107 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.96107
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фонологічні знання--учні з тяжкими мовленнєвими розладами--опанування знань та умінь--провідне (базове) порушення--мовна та мовленнєва компетенція--труднощі
Анотація: Стаття присвячена питанню вивчення особливостей формування фонологічних знань учнів з тяжкими мовленнєвими розладами (ТМР)в спеціальних освітніх закладах у процесі опанування шкільних знань. Теоретичний аналіз лінгвістичної, психолого-педагогічної, логопедичної, психолінгвістичної та методичної літератури з проблеми дослідження демонструє, що проблема формування мовної та мовленнєвої компетентності школярів з ТМР є актуальною, але недостатньо вивченою. Визначено, що структуру фонологічних знань складаєдостатньо сформований рівеньфонематичного сприймання, фонематичних уявлень, слухової уваги та контролю, звукового аналізу і синтезу. У контексті пілотної розвідки зазначено, що достатня кількість фонологічних знань на практичному рівні проявляється у здатності сприймати власне мовлення тамовлення оточуючих, здійснюватинеобхідний відбір фонем для їх поєднання в слова та власні висловлювання, уміння виокремлювати певний звук із слова-речення-тексту, уміння контролювати своє мовлення та критично ставитися до нього, тощо.Визначено, що на основі таких знань учні з тяжкими мовленнєвими розладами оволодівають лексичними, граматичними й синтаксичними конструктами, які формуються у нихсвоєрідно та весь процес їхнього становлення супроводжується виникненням труднощів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)