Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (22)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мосьпан, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосьпан Н.
Назва : Quality assurance organisational and management structure in the European Union [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Організаційно-управлінська структура забезпечення якості в Європейському Союзі
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 363-373. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1162 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1162
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--внутрішні органи забезпечення якості--зовнішні органи забезпечення якості--система забезпечення якості освіти
Анотація: У статті обґрунтовано особливості організаційно-управлінської структури забезпечення якості вищої освіти в ЄС. Проаналізовано системи забезпечення якості в Європі, а саме її зовнішні та внутрішні органи. Зроблено висновок, що структури регулювання системи якості освіти в ЄС підпорядковуються власній ієрархії, де кожні механізми взаємодіють між собою для забезпечення якістю різних систем вищої освіти. Проте, незважаючи на встановлення відносно однакової форми зовнішньої системи забезпечення якості, існують значні відмінності в підходах до системи на національному рівні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосьпан Н.
Назва : Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 20-38. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--випускники--законодавство--незбалансована взаємодія--ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/814
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2016р.,N 1/2
Цікаві статті :
Павлик Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти/ Н. Павлик (стр.7-12)
Лісневська А. . Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська (стр.12-16)
Іваній І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній (стр.16-21)
Ємчик О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки/ О. Ємчик (стр.21-26)
Чжеюань Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання/ Вей Чжеюань (стр.27-33)
Мозальов В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов (стр.33-38)
Сисоєва С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку/ С. Сисоєва (стр.39-44)
Даценко В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі/ В. Даценко, Н. Хименко (стр.45-49)
Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці/ Н. Мосьпан (стр.50-55)
Головач Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці/ Н. Головач (стр.56-60)
Соболєва-Терещенко О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами/ О. Соболєва-Терещенко (стр.60-65)
Тригуб І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти/ І. Тригуб (стр.66-70)
Дерека Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США/ Т. Дерека (стр.71-76)
Прошкін В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики"/ В. Прошкін (стр.80-85)
Радченко С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри/ С. Радченко (стр.85-90)
Іваницька О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект/ О. Іваницька (стр.90-95)
Соболь Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. Соболь (стр.96-100)
Грищук Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти/ Ю. Грищук (стр.101-105)
Ху Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.105-110)
Сін Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.110-114)
Лисенко О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні/ О. Лисенко (стр.115-120)
Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти/ С. Гордійчук (стр.121-126)
Рева Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті/ Т. Рева (стр.127-131)
Омельчук М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування/ М. Омельчук (стр.132-136)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Матвіїв Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості/ Н. Матвіїв, Н. Мачинська (стр.7-13)
Казакевич О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів/ О. Казакевич (стр.14-20 )
Мурзіна О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря/ О. Мурзіна (стр.21-29)
Гладкова В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти/ В. Гладкова (стр.30-36)
Проценко О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті/ О. Проценко, О. Мельниченко (стр.37-45)
Ханикіна Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів/ Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська (стр.46-55)
Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/ І. Сараєва (стр.56-63)
Мосьпан Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції/ Н. Мосьпан, А. Дурдас (стр.64-71)
Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/ О. Сисоєв (стр.72-80)
Андрійчук В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід/ В. Андрійчук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Біляковська О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України/ О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька (стр.7-18)
Гулько О. . Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів/ О. Гулько (стр.51-59)
Линьов К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження/ К. Линьов, І. Линьова (стр.60-70)
Мартиненко С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект/ С. Мартиненко (стр.28-32)
Однорог Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю/ Г. Однорог (стр.19-27)
Саврасова-В’юн Т. . Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект/ Т. Саврасова-В’юн (стр.33-41)
Скрипник І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи/ І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова (стр.99-106)
Соколова І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/ І. Соколова [и др.] (стр.89-98)
Чалий О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах/ О. Чалий [и др.]
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 4
Цікаві статті :
Петрощук Н. Організація дитячих дошкільних закладів освіти у Києві (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)/ Н. Петрощук (стр.1-14)
Братко М. Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу/ М. Братко (стр.15-36)
Сисоєв О. Концепт «компетентність з циркулярної економіки» в міжнародному науковому просторі/ О. Сисоєв (стр.37-49)
Зубехіна Т. Туристична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку/ Т. Зубехіна [и др.] (стр.50-65)
Горбань О. Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня/ О. Горбань, В. Федюк (стр.66-83)
Грицак Н. Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики/ Н. Грицак (стр.84-102)
Хоружа Л. Соціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію/ Л. Хоружа (стр.103-117)
Вакулова І. Педагогічна інноватика як предмет дослідження вітчизняних та зарубіжних учених/ І. Вакулова (стр.118-140)
Мосьпан Н. Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів/ Н. Мосьпан (стр.141-153)
Nalyvaiko O. Canvas lms: opportunities and features/ O. Nalyvaiko, A. Vakulenko (стр.154-172)
Хомік О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams/ О. Хомік, Н. Савчук (стр.173-195)
Сяо Лей. Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ Лей Сяо (стр.196-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Український університет у добу експонентного розвитку/ В. Огнев’юк (стр.1-25)
Твердохліб Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.)/ Т. Твердохліб (стр.26-37)
Зверюк Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття/ Р. Зверюк (стр.38-50)
Петрухан-Щербакова Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.)/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.51-60)
Klajmon-Lech U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled/ U. Klajmon-Lech (стр.61-76)
Гурська А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання/ А. Гурська, Н. Кіпіченко (стр.77-86)
Гладкова В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти/ В. Гладкова (стр.87-99)
Астаф’єва М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії/ М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко (стр.100-115)
Скачкова Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби/ Г. Скачкова (стр.116-128)
Семенюк А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів/ А. Семенюк (стр.129-140)
Кульбашна Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря/ Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова (стр.141-157)
Бойчук О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу/ О. Бойчук (стр.158-170)
Журавель Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ/ Т. Журавель, Ю. Рогозна (стр.171-187)
Грицак Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі/ Н. Грицак (стр.188-199)
Братко М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США/ М. Братко (стр.200-218)
Батечко Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції/ Н. Батечко, А. Дурдас (стр.219-232)
Piechaczek-Ogierman G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.233-245)
Воронова Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти/ Н. Воронова (стр.246-254)
Мережко Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект/ Ю. Мережко, С. Румянцева (стр.255-266)
Паламар С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти/ С. Паламар (стр.267-278)
Могілевська В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти/ В. Могілевська (стр.279-290)
Хома О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ/ О. Хома, О. Ліба (стр.291-302)
Кошіль О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ О. Кошіль (стр.303-311)
Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/ О. Khomik, О. Kovalchuk (стр.312-324)
Бодненко Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика"/ Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка (стр.325-340)
Ветчанін Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти/ Є. Ветчанін (стр.341-352)
Білоус В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті/ В. Білоус (стр.353-362)
Мосьпан Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union/ Н. Мосьпан (стр.363-373)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Ломачинська І. Роль інформаційної культури в системі управління знаннями університету/ І. Ломачинська, Б. Ломачинський (стр.1-18)
Мосьпан Н. Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії/ Н. Мосьпан (стр.20-38)
Сафранов Т. Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан/ Т. Сафранов (стр.39-51)
Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі/ Н. Черненко (стр.52-68)
Тимчик О. Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація/ О. Тимчик, Ю. Жукова (стр.69-86)
Серебрянська І. "Основи академічного письма" в закладах вищої освіти: міждисциплінарне спрямування/ І. Серебрянська (стр.87-100)
Наливайко Н. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти/ Н. Наливайко, О. Наливайко (стр.101-111)
Петрик Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Л. Петрик (стр.112-128)
Рибак О. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності/ О. Рибак (стр.129-142)
Kosharna N. Modern European experience of practical teacher training/ N. Kosharna (стр.143-155)
Харченко Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід/ Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева (стр.156-179)
Потапчук Т. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Т. Потапчук, Н. Кравець (стр.180-193)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологія -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Sliwerski В. Pedagogika przyszlosci/ В. Sliwerski (стр.8-19)
Бондар В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці/ В. Бондар (стр.20-25)
Сисоєва С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології/ С. Сисоєва (стр.26-30)
Хоружий Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз/ Г. Хоружий (стр.31-37)
Kaminska М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny?/ М. Kaminska (стр.38-43)
Култаєва М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід/ М. Култаєва (стр.44-51)
Рафальський О. Освіта як фактор суспільної модернізаці/ О. Рафальський (стр.52-58)
Minczanowska А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen/ А. Minczanowska (стр.59-64)
Мельниченко В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…"/ В. Мельниченко (стр.64-70)
Ільїна Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте/ Г. Ільїна (стр.70-75)
Дерека Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика/ Т. Дерека (стр.76-80)
Курило В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь/ В. Курило, А. Гуцол (стр.81-85)
Савченко С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі/ С. Савченко (стр.86-91)
Klajmon-Lech U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin/ U. Klajmon-Lech (стр.92-97)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna/ L. Bartosiak (стр.97-102)
Szafranska А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku/ А. Szafranska (стр.103-109)
Цехмістер Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.110-114)
Chojnacka-Synaszko B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim/ B. Chojnacka-Synaszko (стр.115-123)
Piechaczek-Ogierman G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.123-128)
Gebel T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej/ T. Gebel (стр.128-136)
Олексюк О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс/ О. Олексюк, А. Коваль (стр.136-142)
Соколова І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості/ І. Соколова (стр.143-149)
Hruzd-Matuszczyk A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia/ A. Hruzd-Matuszczyk (стр.149-155)
Батечко Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст/ Н. Батечко (стр.156-162)
Громов Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії/ Є. Громов (стр.163-169)
Харченко Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи/ Т. Харченко (стр.169-175)
Мосьпан Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.176-180)
Самохвал О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі/ О. Самохвал (стр.181-186)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Знайти схожі


 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)