Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Міхно, О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 1-13. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): типологія характерів--вивчення учня--характеристика учня--план характеристики
Анотація: У статті проаналізовано типологію учнівських характерів П. Лесгафта у теоретико-методичному аспекті, визначено мету та принципи її створення, відзначено використання педагогічної та психологічної термінології, відтворено план вивчення учня, що є основою опису шкільних типів: 1) сімейні умови, 2) прояви учня у фізичній, розумовій, моральній сферах, 3) ставлення до вчителя та однокласників, 4) прогнози щодо майбутнього школяра, 5) план можливої корекції. З’ясовано практичне значення праці «Шкільні типи», що полягає у використанні її вчителями як зразка у процесі вивчення учня та складання його характеристики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)