Пошуковий запит: (<.>A=Нежива, Л.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Освітологічний дискурс - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Освітологічний дискурс - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.129-142
|
>4.
| Нежива Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.144-160
|
>5.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2020г.,N 34 (Введено оглавление)
|
>6.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2021г.,N 36 (Введено оглавление)
|
>7.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2023г.,N 39 (Введено оглавление)
|
>8.
| Паламар С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів/С. Паламар, Л. Нежива // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.45-52
|
>9.
| Паламар С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів/С. Паламар, Л. Нежива // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.51-58
|
>10.
| Паламар С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі/С. Паламар, Л. Нежива // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 34.-С.6-13
|
|