Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Нежива, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Освітологічний дискурс - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Освітологічний дискурс - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
3.

Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.129-142
4.

Нежива Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.144-160
5.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2020г.,N 34 (Введено оглавление)
6.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2021г.,N 36 (Введено оглавление)
7.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2023г.,N 39 (Введено оглавление)
8.

Паламар С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів/С. Паламар, Л. Нежива // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.45-52
9.

Паламар С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів/С. Паламар, Л. Нежива // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.51-58
10.

Паламар С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі/С. Паламар, Л. Нежива // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 34.-С.6-13
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)