Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Нежива, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: П225817115/2020/34
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 34 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Паламар, С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі / С. Паламар, Л. Нежива. - С.6-13
Кл.слова: емоційний інтелект, креативне мислення, методична модель
Проворова, Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти / Є. Проворова. - С.14-20
Кл.слова: методична робота, компетентність, професійна
Машовець, М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів / М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова. - С.21-27
Кл.слова: практична підготовка, виробнича практика, студенти
Куземко, Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога / Л. Куземко. - С.28-33
Кл.слова: критичне мислення, майбутній педагог, навички співпраці
Vavříková, H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society / H. Vavříková. - С.34-46
Кл.слова: аксіологізація, профілактика, ейджизм
Vavříková, H. Pedagogical facilitation from view of university students / H. Vavříková. - С.47-56
Кл.слова: фасилітація, неуспішність, низька мотивація
Сухомлинська, Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого / Л. Сухомлинська. - С.57-65
Кл.слова: вегетаріанство, гуманізація, жорсткість
Леонтьєва, І. Генеза андрагогічного знання: історичний / І. Леонтьєва. - С.66-72
Кл.слова: андрагогіка, освіта дорослих, суспільство
Мієр, Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання / Т. Мієр. - С.73-83
Кл.слова: е-навчання, студентоцентриська парадигма, адаптивне навчання
Коваленко, С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні / С. Коваленко, Н. Бовтрук. - С.84-90
Кл.слова: нострифікація, документи про освіту, міжнародний досвід
Литвиненко, О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків / О. Литвиненко. - С.91-98
Кл.слова: психологічна корекція, методи, суб’єктивне шкалювання
Чернуха, Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів / Н. Чернуха, А. Слабковська. - С.99-104
Кл.слова: соціальна відповідальність, усиновлення, захист дітей
Співак, Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної / Я. Співак [и др.]. - С.105-111
Інші автори: Співак Л., Кузнецов О., Бєседіна Є., Дудник К.
Кл.слова: компетентність, соціальний працівник, професійна діяльність
Прядко, А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання / А. Прядко. - С.112-115
Кл.слова: стереотип, реформування освти, дошкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Паламар, С.
    Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Нежива. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 6-13, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.1 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- креативне мислення -- методична модель
Анотація: У статті проаналізовано особливості видань художніх творів українських і зарубіжних письмен- ників у супроводі з AR-додатками. Автори обґрунтували доречність і окреслили перспективи використання книжок з доповненою реальністю в мовно-літературній галузі початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нежива, Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Нежива, Л.
    Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- ІКТ-технології -- інтегроване навчання -- інтерактивні технології -- літературна освіта -- проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: О283150799/2020/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ломачинська, І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохоньок, З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою / З. Мохоньок. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабенко, О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору / О. Жабенко. - С.30-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти / О. Сисоєв. - С.48-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Наход, С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз / С. Наход. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності / Т. Потапчук, М. Клепар. - С.85-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - С.97-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Полєвікова, О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти / О. Полєвікова, Т. Швець. - С.115-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи / Л. Нежива, С. Паламар. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання / О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков. - С.143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги / Л. Назаренко. - С.163-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки / Я. Яненко. - С.182-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Козьменко, О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова" / О. Козьменко. - С.195-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів / А. Січкар, В. Дем'яненко. - С.214-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ / М. Козир. - С.231-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Паламар, С.
    Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Нежива. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 45-52, DOI 10.28925/2311-2409.2021.366. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
хмара слів -- інформаційно-комунікаційні технології -- ресурс WordArt -- мовно-літературна галузь -- початкова школа
Анотація: У дослідженні розкриваються можливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти. Автори розглядають можливість за допомогою хмари слів візуалізувати важливу навчальну інформацію з української мови та акцентувати змістові категорії, головну думку, риси образів художнього твору на уроках літературного читання в початковій школі. Метою дослідження є обґрунтування важливості застосування хмари слів як дидактичного засобу в мовно-літературній галузі початкової освіти, розробка методичного супроводу читацької діяльності молодших школярів через активізацію їх роботи з візуалізованими ключовими словами тексту в зваженому списку. У дослідженні реалізовані завдання: проаналізовані наукові джерела з проблеми застосування хмари слів в освіті; схарактеризовані можливості використання хмари слів у роботі з молодшими школярами на уроках української мови й літературного читання. Автори пропонують використовувати хмару слів з позицій дидактичної евристики, зокрема для проведення евристичної бесіди, презентації учнями результатів шкільного проєкту, як засіб ідентифікації теми уроку, як наочний матеріал для асоціацій, в якості акцентування ключових слів для пояснення нового матеріалу тощо. У статті схарактеризовано дидактичний засіб «хмара слів», доведено його ефективність у розвитку мовлення молодших школярів, зокрема у складанні описів, розповідей, міркувань, а також у редагуванні власних тестів. Візуалізація мовного матеріалу, а також образів та головної думки художнього твору за допомогою хмари слів сприяє встановленню асоціативних зв’язків, створенню проблемної ситуації на уроці, активізації критичного мислення й творчості учнів. Відтворення ключових слів у вигляді зваженого списку на символічному зображенні за визначеною темою сприяє успіху в розв’язанні навчальних завдань, активізує пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє невимушеному засвоєнню знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нежива, Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: П225817115/2021/36
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 36 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Леонтьєва, І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021) / І. Леонтьєва. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубасенюк, О. Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. Дубасенюк, О. Вознюк, В. Копетчук. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Л. Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи / Л. Гриневич. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні / О. Мельниченко. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Nurbekova, S. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions / S. Nurbekova, L. Kozak. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Shatiuk, T. Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus / T. Shatiuk. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїч, Л. Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності / Л. Ільїч, М. Науменко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org / К. Бровко. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, К. Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти / К. Волинець. - С.65-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Волинець. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти / О. Коваленко. - С.77-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів / Т. Саврасова-В’юн. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенкова, Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання / Т. Сватенкова. - С.91-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Соловйова, Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя / Л. Соловйова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити") / Т. Цюман, О. Нагула. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Нежива, Л.
    Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання [Електронний ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 144-160, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- засоби навчання -- освітній процес -- початкова освіта -- заклад вищої освіти -- майбутні педагоги -- мовно-літературна освітня галузь
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх педагогів до використання технології AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Проаналізовано наукові джерела з проблеми застосування AR в освіті. Розглянуто можливості використання AR у роботі з молодшими школярами. Схарактеризовано специфіку інтерактивних абеток, розмальовок, художніх книжок українських і зарубіжних письменників, іграшок з AR-додатками, які доречно застосовувати в роботі з молодшими школярами. Розроблено методику діагностичного дослідження рівня готовності майбутніх педагогів до використання AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Визначено критерії, показники, схарактеризовано рівні розвитку основних компонентів досліджуваної готовності (мотиваційного, когнітивного, діяльнісного). Підтверджено недостатність її сформованості в майбутніх педагогів у галузі початкової освіти, неузгодженість між особливостями підготовки майбутніх педагогів до використання AR у професійній діяльності та сучасними вимогами до якості освітнього процесу, необхідність розробки й реалізації цілісної системи формування досліджуваної готовності майбутніх педагогів в умовах закладу вищої педагогічної освіти. Розроблено модель формування готовності майбутніх педагогів до використання AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Головними завданнями визначено: сформувати у педагогів мотивацію, розуміння значимості застосування технології доповненої реальності в професійній діяльності, розширити й поглибити знання студентів про специфіку AR, різноманіття засобів навчальної діяльності з додатками AR, сприяти оволодінню прийомами роботи із навчальними засобами з AR, способами організації молодших школярів під час роботи з додатками AR. Модель містить етапи: когнітивний (дослідження наукових джерел, аналіз навчальних планів та робочих програм навчальних дисциплін педагогічних інститутів, вивчення сучасного стану готовності майбутніх педагогів до використання AR у професійній діяльності), діяльнісний (розробка змістового модуля «Основи застосування AR в мовнолітературній галузі початкової освіти»), творчий (розробка майстер-класів, тренінгів, вебінарів, квестів з проблеми застосування технології доповненої реальності в мовно-літературній галузі початкової освіти).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2021/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) / І. Срібняк. - С.16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Волощенко, Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту / Ю. Волощенко. - С.29-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти / О. Горбань. - С.45-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Власюк, О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти / О. Власюк, Т. Дараган. - С.60-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Лашук, Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Leshchenko, T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - С.105-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Papadopoulos, I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners / I. Papadopoulos. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання / Л. Нежива, С. Паламар. - С.144-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" / Л. Петрик. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Власій, О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - С.185-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи / Н. Дика, О. Глазова. - С.205-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovalenko, O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience / O. Kovalenko, O. Litichenko. - С.221-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Паламар, С.
    Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Нежива. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 51-58, DOI 10.28925/2311–2409.2023.398. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- предметно-методична компетент-ність -- підготовка вчителів -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено проблему застосування інформаційно-комунікаційних технологій для фор-мування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. На думку авторів, компетентний вчитель Нової української школи мусить оволодіти здат-ностями пошуку в інформаційному просторі, застосування й створення електронних ресурсів в освітньому процесі початкової школи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нежива, Л.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: П225817115/2023/39
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2023р. № 39 (1) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Желанова, В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід / В. Желанова. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни / О. Ліннік. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Пападопулос, І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції / І. Пападопулос, Н. Кошарна. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Руднік, Ю. Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій / Ю. Руднік. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколовська, С. Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти / С. Соколовська. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності / Т. Пономаренко, М. Науменко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі / О. Бурко, І. Василенко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих / М. Козир, А. Іващенко. - С.73-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик / Т. Головатенко. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Коханова, О. Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку / О. Коханова, Є. Бурячок. - С.87-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Корня, П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом / Корня П. ; Корня П. . - С.94-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)