Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Новик, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Горбань О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання/ О. Горбань, М. Малецька (стр.1-18)
Головченко Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення/ Г. Головченко (стр.19-36)
Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/ І. Кушнір (стр.37-52)
Вербовий В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти/ В. Вербовий, М. Кушнірук (стр.53-67)
Батечко Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей/ Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.68-85)
Скиба Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів/ Ю. Скиба (стр.86-109)
Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/ С. Кондратюк, І. Кушнір (стр.110-124)
Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/ A. Solomakha, N. Kosharna (стр.125-140)
Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/ І. Линьова, Т. Плешко (стр.141-155)
Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/ Н. Лопіна (стр.156-184)
Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/ С. Євстрат’єв (стр.185-205)
Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/ Г. Окрепка (стр.206-219)
Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/ І. Новик (стр.220-234)
Мельник І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід/ І. Мельник (стр.235-253)
Павленко О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження/ О. Павленко (стр.254-266)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новик І.
Назва : "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 220-234. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.13 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-професійне зростання--професійна діяльність--саморозвиток--самопізнання
Анотація: У статті обґрунтовано теоретико-практичні аспекти застосування «Selfbook» особистісно-професійного зростання майбутнього педагога. У науковій розвідці розкрито сутність і зміст поняття «Self-book», яке подаємо як індивідуальний щоденник (книга, блокнот або планер) студента, у якому він фіксує власні здобутки в особистісно-професійному зростанні, визначає траєкторію самопізнання, саморозвитку й самовдосконалення, а також відстежує динаміку освітніх результатів за допомогою пропонованих діагностичних методик. Охарактеризовано змістово-методичне забезпечення «Self-book», що дозволяє відстежувати динаміку освітніх результатів і особистісно-професійного розвитку студентів упродовж усього періоду навчання в закладі вищої освіти. Доведено, що особистісно-професійний розвиток це складний багатогранний процес, який спрямований на формування у майбутніх педагогів не тільки загальних і професійних компетентностей, а й передбачає розвиток їхніх особистісних сенсів. Визначено основні компоненти особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців у галузі освіти, а саме: особистісний (ціннісно-особистісні та професійні установки; самопізнання й саморозвиток; професійне вивищення; здатність та готовність реагувати на виклики часу; вироблення власної траєкторії професійного й особистісного зростання); навички ХХІ ст. (критичне мислення та здатність вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва; цифрові навички), пошуково-дослідницький (уміння виокремлювати проблему дослідження; працювати в команді; проєктувати етапи виконання дослідження; здійснювати добір необхідних засобів для вирішення дослідницького завдання; здійснювати пошук, відбір необхідних джерел, працювати з різними видами каталогів бібліотек, описами справ, що знаходяться у фондах архівів; аналізувати, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію; виробляти нові знання задля їх використання у власній професійній діяльності; створювати і презентувати власні освітні продукти), рефлексійний (уявлення про себе, особистісні якості та результати власної діяльності; здійснення самоаналізу, самопізнання, самодіагностики, самооцінки, саморозвитку, самовдосконалення; здатність виявляти помилки й усувати недоліки власної професійної діяльності). Розкрито переваги та недоліки використання «Self-book» у особистісно-професійному вивищенні майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)