Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Осадча, К.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 3/4
Цікаві статті :
Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.6-21)
Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/ Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко (стр.22-46)
Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/ І. Кондратець, М. Науменко (стр.47-56)
Нуралієва Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач/ Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко (стр.57-75)
Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.76-92)
Lu Baowen. The concept of student ethnocultural competence/ Baowen Lu (стр.93-106)
Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/ Л. Теряєва (стр.107-116)
Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/ Н. Мачинська (стр.117-128)
Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.129-146)
Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/ К. Осадча (стр.147-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осадча К.
Назва : Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 147-162. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.3410 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.3410
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--зарубіжний досвід--змішане навчання--освіта в освітні стратегії
Анотація: У статті на основі аналізу наукових праць німецьких учених з 2006 по 2021 рік зроблено висновок про стимули до поширення змішаного навчання у Німеччині: неприйнятна відстань до найближчого навчального закладу; особливі релігійні та мовні потреби, які місцеві навчальні заклади не можуть або не хочуть задовольняти; індивідуальність навчання; уникнення соціальних проблем від спілкування віч-на-віч; ущільнення навчального матеріалу та збільшення годин на самостійне навчання. Виділено стратегії змішаного навчання в закладах вищої освіти: стратегію попередньої розробки матеріалів для очного навчання та наступної розробки матеріалів для електронного навчання з урахуванням індивідуальних уподобань студентів (Й. Даммайер, С. Мертен); поєднання в очному і електронному навчання, як частин змішаного, однакового об’єму теоретичного та практичного матеріалів у чіткому, реалізованому та вимірюваному підході з метою цілеспрямованого розвитку практичних знань (Т. Бош); створення гібридного навчального середовища, що дозволяє послуговуватись перевагами електронного подання та складання звітів з практичних робіт студентами (М. Амелунг, Д. Рознер); ретельне планування етапів онлайн-навчання на основі дидактичного трикутника (Д. Петко); дотримання ідеї «перевернутого класу», коли заняття в класі використовуються для інтерактивного та спільного, заснованого на досвіді діалогового навчання, замість розповсюдження знань, орієнтованого на викладача (М. Брандб К. Малке); базування змішаного навчання на основі відеолекцій, що розроблюються шляхом використання стандартизованого рішення для всього навчального закладу (Т. Гірмер, А. Генріх); створення гібридного кампусу на основі мультимодального навчання (А. Скульмовський, Г. Д. Рей); хронологічне розташування елементів навчальної пропозиції для бажаного успіху в навчанні (К. Келлер, Д. Клінкхаммер, Є.-М. Ротлендер).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)