Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник, Т.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Освітологія - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>2.
| Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/Т. Скрипник [та ін.] // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2020,N № 9.-С.61-74
|
>3.
| Освітологічний дискурс - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/Т. Скрипник // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.118-130
|
>5.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Скрипник Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти/Т. Скрипник, К. Бірюкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.23-29
|
>8.
| Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід/Т. Скрипник // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.7-15
|
|