Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сокол, І. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сокол І. М., Стадниченко К. В.
Назва : Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 191-202. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1016 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1016
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатика--дистанційна освіта--цифрові ресурси--змішане навчання--вебресурси--синхронне навчання--асинхронне навчання--онлайн урок
Анотація: Сьогодні, в умовах пандемічної кризи, відбувається вимушений перехід від традиційної системи освіти, розрахованої на очні «класні» заняття, до такої парадигми навчання, де очні етапи мають органічно поєднуватись з віддаленими, причому їхнє чергування має відбуватися за необхідності, яка диктується умовами карантинних обмежень. Неможливими стали звичні з минулих років «карантинні канікули», коли учні мали змогу просто знаходитись вдома, а прогаяний час надолужувався далі інтенсифікацією навчання. Освіта зараз постала перед ситуацією, коли мають змінитися погляди на базові організаційні та методичні засади навчання, формат уроку, використання цифрових інструментів, залучення учнів до онлайн роботи, застосування нових дистанційних форм та методів навчання. Упродовж 2020 року в освіті України відбулись суттєві зміни нормативної бази, зокрема були затверджені положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти та санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, запроваджено електронні журнали. Проте, аналіз дефініцій показав, що в різних документах надаються різні визначення базових понять «дистанційна освіта», «дистанційне навчання». Багато уваги зараз приділяється навчанню вчителів актуальним способом ведення навчальної діяльності та цифровим інструментам, що можуть це забезпечити. Проте, залишається багато проблем та питань щодо ефективності дистанційного навчання, вибору доцільних програм і сервісів, раціонального подання навчального матеріалу. У статті висвітлена актуальна проблема – забезпечення віддаленого викладання окремих шкільних предметів, зокрема предмету «Інформатика». Наведено різні способи та підходи до навчання, запропоновано апробовані авторами статті цифрові навчальні інструменти, які можна використовувати як альтернативу локальному програмного забезпеченню під час дистанційного навчання, зазначено відповідні приклади.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2021р.,N 10
Цікаві статті :
Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/ В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко (стр.1-9)
Анісімова О. Е. Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ О. Е. Анісімова (стр.10-19)
Афанасьєва Т. О. Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників/ Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева (стр.20-32)
Бойчук В. М. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті/ В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу (стр.33-42)
Васильченко Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії/ Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька (стр.43-55)
Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/ А. С. Волянюк (стр.56-66)
Девін В. В. Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.67-76)
Друшляк М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів/ М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко (стр.77-88)
Кропочева Н. М. Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини)/ Н. М. Кропочева (стр.89-102)
Кузьмінська О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам/ О. Г. Кузьмінська (стр.103-115)
Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/ Т. А. Luhova (стр.116-135)
Могілевська В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти/ В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт (стр.136-148)
Морзе Н. В. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти/ Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.149-165)
Наливайко О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу/ О. Наливайко (стр.166-179)
Порядченко Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників/ Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика (стр.180-190)
Сокол І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти/ І. М. Сокол, К. В. Стадниченко (стр.191-202)
Соломаха А. В. Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов/ А. В. Соломаха (стр.203-215)
Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/ В. І. Староста (стр.216-230)
Цирульник С. М. Програмно-апаратний комплекс "arduino learner kit"/ С. М. Цирульник (стр.231-240)
Шувалова О. І. Методика навчання мови html та css стилів в дисципліні інформатика для студентів педагогічних вишів/ О. І. Шувалова (стр.241-253)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)