Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (15)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Цехмістер, Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Освітологія -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Sliwerski В. Pedagogika przyszlosci/ В. Sliwerski (стр.8-19)
Бондар В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці/ В. Бондар (стр.20-25)
Сисоєва С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології/ С. Сисоєва (стр.26-30)
Хоружий Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз/ Г. Хоружий (стр.31-37)
Kaminska М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny?/ М. Kaminska (стр.38-43)
Култаєва М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід/ М. Култаєва (стр.44-51)
Рафальський О. Освіта як фактор суспільної модернізаці/ О. Рафальський (стр.52-58)
Minczanowska А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen/ А. Minczanowska (стр.59-64)
Мельниченко В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…"/ В. Мельниченко (стр.64-70)
Ільїна Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте/ Г. Ільїна (стр.70-75)
Дерека Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика/ Т. Дерека (стр.76-80)
Курило В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь/ В. Курило, А. Гуцол (стр.81-85)
Савченко С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі/ С. Савченко (стр.86-91)
Klajmon-Lech U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin/ U. Klajmon-Lech (стр.92-97)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna/ L. Bartosiak (стр.97-102)
Szafranska А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku/ А. Szafranska (стр.103-109)
Цехмістер Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.110-114)
Chojnacka-Synaszko B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim/ B. Chojnacka-Synaszko (стр.115-123)
Piechaczek-Ogierman G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.123-128)
Gebel T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej/ T. Gebel (стр.128-136)
Олексюк О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс/ О. Олексюк, А. Коваль (стр.136-142)
Соколова І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості/ І. Соколова (стр.143-149)
Hruzd-Matuszczyk A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia/ A. Hruzd-Matuszczyk (стр.149-155)
Батечко Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст/ Н. Батечко (стр.156-162)
Громов Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії/ Є. Громов (стр.163-169)
Харченко Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи/ Т. Харченко (стр.169-175)
Мосьпан Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.176-180)
Самохвал О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі/ О. Самохвал (стр.181-186)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологія -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/ М. Гальченко (стр.8-14)
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи/ В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга (стр.15-21)
Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз/ І. Кобзєва (стр.22-28)
Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/ Л. Ракітянська (стр.29-37) Кл.слова: кордоцентризм,людиноцентризм,дитиноцентризм
Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань/ В. Сидоренко (стр.38-43) Кл.слова: андрагогічний цикл,педагогічний акмепрофесіогенез,нова українська школа
Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій/ В. Сліпчук (стр.44-58) Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/ С. Сисоєва (стр.49-58) Кл.слова: порівняльне дослідження,міждисциплінарний підхід,монографічне дослідження
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи/ О. Самохвал (стр.59-64) Кл.слова: туристична галузь,розвиток освіти,майбутні фахівці
Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/ Т. Харченко, М. Зверева (стр.65-71) Кл.слова: Сагайдачний П.,українсько-російські відносини
Minczanowska А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ/ А. Minczanowska ; О. Мінчановська (стр.72-76) Кл.слова: домашня освіта,освіта Польші
Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції/ С. Когут (стр.77-83) Кл.слова: працевлаштування,ринок праці,педагогіка праці
Троцко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині/ А. Троцко, А. Боярська-Хоменко (стр.84-89) Кл.слова: інформальна освіта дорослих,неформальна освіта дорослих,формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA , M.Chmielewska (стр.90-96) Кл.слова: синдром Аспергера,сенсорна чутливість,соціальна поведінка
Klimas I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка,складні ситуації,школа
Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти/ А. Педорич (стр.101-107) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічна готовність,ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA/ J. Harasymowicz (стр.108-115) Кл.слова: фізична агресія,співрозмірна самооборона,цілісна модель освіти
Złociak M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH/ M. Złociak (стр.116-124) Кл.слова: стереотипи,міжособистісні стосунки,неформальні групи
Konieczny K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI/ K. Konieczny (стр.125-130) Кл.слова: громадська організа,педагогічна діагностика,мобільна школа
Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.131-137) Кл.слова: кодифікація медичного законодавства,медичне право,правова культура лікарів
Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Л. Онищук (стр.138-144) Кл.слова: прогнозування,загальна середня освіта
Батечко Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект/ Н. Батечко, М. Лут (стр.145-151) Кл.слова: система менеджменті якості,синергетичний підхід,загальне управління якістю
Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща/ Ю. Грищук (стр.152-156) Кл.слова: якість освіти,забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ А. Хрузд-Матущик (стр.149-155) Кл.слова: професійне вдосконалення,навчання педагогів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цехмістер Я., Лисенко О.
Назва : Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2017. - № 6. - С. 110-114. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.110114 (Шифр О168872740/2017/6). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.110114. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.110114
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.110114,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цехмістер Я., Лисенко О.
Назва : Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2018. - № 7. - С. 131-137. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.131137 (Шифр О168872740/2018/7). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.131137. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.131137
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кодифікація медичного законодавства--медичне право--правова культура лікарів
Анотація: У запропонованій статті окреслено сучасний стан законодавства України з питань охорони здоров’я; представлено результати опитування лікарів щодо рівня їх знань у галузі медичного права.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Хоружа Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету/ Л. Хоружа, М. Братко (стр.7-13)
Дика Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу/ Н. Дика, О. Глазова (стр.14-20)
Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти/ І. Воротникова (стр.21-27)
Брижнік В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно/ В. Брижнік (стр.28-35)
Ракітянська Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз/ Л. Ракітянська (стр.36-42)
Регейло І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект/ І. Регейло (стр.43-51)
Сопова Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога/ Д. Сопова (стр.52-56)
Павленко О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття/ О. Павленко (стр.57-61)
Горшкова Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ/ Г. Горшкова (стр.62-66)
Лопіна Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій/ Н. Лопіна, Л. Журавльова (стр.67-73)
Цехмістер Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.74-77)
Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/ Л. Фамілярська, Л. Кльоц (стр.78-83)
Короткова Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови/ Ю. Короткова (стр.84-88)
Кудлай А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції/ А. Кудлай (стр.89-93)
Ковальчук І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя/ І. Ковальчук (стр.94-99)
Кашпіровська Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи/ Л. Кашпіровська (стр.99-104)
Боярська-Хоменко А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу/ А. Боярська-Хоменко (стр.105-110)
Теренко О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді/ О. Теренко (стр.111-115)
Фурсенко Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади/ Т. Фурсенко (стр.116-120)
Ошуркевич Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді/ Н. Ошуркевич, З. Потіха (стр.121-126)
Локшина О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України/ О. Локшина (стр.127-132)
Батечко Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик/ Н. Батечко, М. Лут (стр.133-138)
Durdas A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity/ A. Durdas (стр.139-143)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Сисоєва С. Interdisciplinary studies in education/ С. Сисоєва (стр.7-11)
Батечко Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів/ Н. Батечко (стр.12-19)
Задорожна-Княгницька Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти/ Л. Задорожна-Княгницька (стр.19-26)
Сопова Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс/ Д. Сопова (стр.26-31)
Мачинська Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки/ Н. Мачинська (стр.32-38)
Цехмістер Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.39-45)
Мельниченко О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні/ О. Мельниченко (стр.45-50)
Євдокимов В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів/ В. Євдокимов (стр.51-56)
Ясінський В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект/ В. Ясінський (стр.56-60)
Іваній І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. Іваній (стр.61-67)
Меняйло В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу/ В. Меняйло (стр.67-75)
Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/ В. Шакотько (стр.76-83)
Троцко Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах/ Г. Троцко (стр.84-89)
Косенко Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості/ Ю. Косенко (стр.90-94)
Дерека Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання/ Т. Дерека, В. Туманова (стр.95-100)
Ромашенко В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму/ В. Ромашенко (стр.101-105)
Короткова Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації/ Ю. Короткова (стр.106-112)
Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/ Ю. Кажан (стр.112-118)
Золотько Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти/ Ю. Золотько (стр.119-124)
Закревська C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих/ C. Закревська (стр.125-129)
Кристопчук Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини/ Т. Кристопчук (стр.130-136)
Козак Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід/ Л. Козак (стр.136-142)
Воєвутко Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр/ Н. Воєвутко (стр.143-149)
Загородня А. . Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект/ А. Загородня (стр.150-154)
Євтушенко Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.155-160)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цехмістер Я., Лисенко О.
Назва : Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 39-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)3945 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)3945
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клініко-фармацевтична підготовка--клінічна фармація--клінічні протоколи
Анотація: У запропонованій статті представлено ключові особливості сучасної фармацевтичної допомоги населенню; розглянуто відмінності понять «клінічна фармація» та «клінічна фармакологія»; визначено місце клінічної фармації у реалізації програм фармацевтичної опіки, спрямованих на попередження небажаних ефектів, пов’язаних із застосуванням ліків; обґрунтовано доцільність запровадження програм клініко-фармацевтичної підготовки лікарів на післядипломному етапі; висловлено пропозицію щодо визначення Базового переліку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я, а також клінічних протоколів медичної допомоги, розроблених на принципах доказової медицини як базису практичної підготовки лікарів з клінічної фармації;; визначено пріоритетність застосування кейс-методу, а також методу чотирьох кроків при організації занять з клінічної фармації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цехмістер Я., Лисенко О.
Назва : Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 74-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7477 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7477
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клінічна фармація--професійний розвиток--компетентність лікарів--післядипломна освіта--лікарі
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання щодо необхідності та доцільності розширення переліку спеціалізованих курсів для лікарів, зокрема у дистанційному форматі як таких, що дозволяють створити оптимальні умови для професійного зростання без відриву від основного місця роботи. Аргументовано актуальність удосконалення клініко-фармацевтичної підготовки лікарів в Україні. Представлено дані анкетування лікарів, різних спеціальностей, щодо рівня їх впевненості при призначенні лікарських засобів, рівень знань з питань раціонального застосування ліків. Описано авторський дистанційний курс з клінічної фармації для лікарів. Наведено результати анкетування лікарів, щодо рівня їх знань з питань клінічної фармації, а також їх впевненості в своїх знаннях при застосуванні лікарських засобів після завершення навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)