Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Kaminska, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kaminska М.
Назва : Trends in continuing education of teachers in European education systems [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 33-44. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.5 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня система--професійне навчання--неперервна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологія -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Sliwerski В. Pedagogika przyszlosci/ В. Sliwerski (стр.8-19)
Бондар В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці/ В. Бондар (стр.20-25)
Сисоєва С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології/ С. Сисоєва (стр.26-30)
Хоружий Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз/ Г. Хоружий (стр.31-37)
Kaminska М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny?/ М. Kaminska (стр.38-43)
Култаєва М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід/ М. Култаєва (стр.44-51)
Рафальський О. Освіта як фактор суспільної модернізаці/ О. Рафальський (стр.52-58)
Minczanowska А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen/ А. Minczanowska (стр.59-64)
Мельниченко В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…"/ В. Мельниченко (стр.64-70)
Ільїна Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте/ Г. Ільїна (стр.70-75)
Дерека Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика/ Т. Дерека (стр.76-80)
Курило В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь/ В. Курило, А. Гуцол (стр.81-85)
Савченко С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі/ С. Савченко (стр.86-91)
Klajmon-Lech U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin/ U. Klajmon-Lech (стр.92-97)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna/ L. Bartosiak (стр.97-102)
Szafranska А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku/ А. Szafranska (стр.103-109)
Цехмістер Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.110-114)
Chojnacka-Synaszko B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim/ B. Chojnacka-Synaszko (стр.115-123)
Piechaczek-Ogierman G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.123-128)
Gebel T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej/ T. Gebel (стр.128-136)
Олексюк О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс/ О. Олексюк, А. Коваль (стр.136-142)
Соколова І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості/ І. Соколова (стр.143-149)
Hruzd-Matuszczyk A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia/ A. Hruzd-Matuszczyk (стр.149-155)
Батечко Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст/ Н. Батечко (стр.156-162)
Громов Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії/ Є. Громов (стр.163-169)
Харченко Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи/ Т. Харченко (стр.169-175)
Мосьпан Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.176-180)
Самохвал О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі/ О. Самохвал (стр.181-186)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kaminska М.
Назва : Uczenie sie jako priorytet edukacyjny?
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2017. - № 6. - С. 38-43. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.3843 (Шифр О168872740/2017/6). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.3843. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.3843
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейська освіта--освітній пріоритет
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.3843,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)