Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Papadopoulos, I.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Papadopoulos I.
Назва : Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 110-119. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.13 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--грецька освіта--стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія")/ В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко (стр.1-15)
Срібняк І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.16-28)
Волощенко Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту/ Ю. Волощенко (стр.29-44)
Горбань О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти/ О. Горбань (стр.45-59)
Власюк О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти/ О. Власюк, Т. Дараган (стр.60-76)
Башкір О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України/ О. Башкір (стр.77-90)
Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/ Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина (стр.91-104)
Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/ T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko (стр.105-118)
Papadopoulos I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners/ I. Papadopoulos (стр.119-129)
Nalyvaiko O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages/ O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov (стр.130-143)
Нежива Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.144-160)
Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/ Л. Петрик (стр.161-184)
Власій О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту/ О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко (стр.185-204)
Дика Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи/ Н. Дика, О. Глазова (стр.205-220)
Kovalenko O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience/ O. Kovalenko, O. Litichenko (стр.221-235)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Papadopoulos I.
Назва : Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 119-129. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): письмо--учні початкової школи--дослідження стратегії письма--дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)