Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (249)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Європа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук Я.
Назва : Шлях до асиміляції чи європейська перспектива? Публіцистика Івана Нечуя-Левицького в сучасній оцінці [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 3/4. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/3/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публіцистика--проблема--українська література--національна ідентичність--фольклор--традиція
Анотація: У статті розглянуто актуальні аспекти публіцистики українського письменника Івана Нечуя-Левицького (1838–1918). Письменник гостро ставив дилему Росія чи Європа, критикував асиміляційну політику Російської імперії та закликав зміцнювати національний рух. Він застерігав проти наслідування російської літератури, яке могло прискорити занепад української словесності, її остаточну марґіналізацію в Російській імперії. Ключові ідеї письменника не втратили своєї актуальності. Вони добре накладаються на сучасні геополітичні реалії, в яких українська культура знову відповідає на асиміляційний виклик із боку російських імперських чинників
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стельмах М.
Назва : Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 79-86. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тімоті снайдер--енн еплбаум--пропаганда--російсько-українська війна
Анотація: У статті авторка аналізує медіи нии дискурс навколо праць Тімоті Снаи дера, одного з провідних фахівців з історії Східної Європи. Актуальність теми полягає в тому, що матеріали та інтерв’ю Т. Снаи дера на тему російсько-украї нських відносин часто використовують та аналізують і українські, і закордонні ЗМІ. Сьогодні росіи сько-украї нська віи на набула масштабного характеру, тож варто простежити зміни в поглядах критиків науковця. Предметом дослідження є критика поглядів Тімоті Снаи дера, присвячених украї нськіи темі. Мета — окреслити дискурс навколо праць автора и визначити основні тенденції и ого критики. У процесі наукового дослідження використано такі методи: порівняльнии , історичнии , системнии аналіз, контент-аналіз та інші. Новизна — порівняльнии аналіз критики праць Тімоті Снаи дера до та після росіи ського вторгнення. У результаті дослідження ми розглянули критику монографії Т. Снаи дера «Криваві землі: Європа між Гітлером і Сталіним», и ого текстів про минуле украї нського суспільства та історичнии контекст росіи сько-украї нських відносин, а також критику поглядів щодо світової політики і його прогнозів з приводу занепаду демократії . Тімоті Снаи дера називають водночас і найкращим інтерпретатором ХХ століття, і алармістом, якии невиправдано наголошує на зникненні свободи та ігноруванні історії . У статті виокремлено основні тенденції в критиці науковця: занадто забарвлена мова, сумнівна методологія та одержимість статистикою в монографії . Критики праць, присвячених російсько-українській війні, звинувачували автора в пересмикуванні фактів. Порівняння В. Путіна з А. Гітлером і Й . Сталіним вважали невиправданим, а характеристики путінського режиму як фашистського — недоречними. Водночас чимала кількість публічних інтелектуалів відзначають и ого внесок у розкриття вагомих проблем історії Східної Європи — менш досліджуваного порівняно з іншими регіону. Сьогодні дослідник продовжує привертати увагу світу до минулого України та и ого зв’язку з рештою європеи ських народів, аналізує перипетії сучасності и стоїть на сторожі свободи і демократії . З огляду на це є необхідність подальшого вивчення як публіцистики Т. Снаи дера, так і критики и ого поглядів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк (стр.9-14)
Левовицький Т. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю/ Т. Левовицький (стр.15-28) Кл.слова: освітні реформи, Польша,освіта Польщі ,соціологія освіти , Польша
Мешальський. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи/ Стефан Мешальський (стр.29-35) Кл.слова: освітні реформи, Польща,демократизація школи, Польща,освітні нерівності, Польща
Сисоєва С. О. Освітні реформи: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва (стр.36-45) Кл.слова: модернізація освіти,методологія міждисциплінарності,вища освіта
Поясок Т. Б. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Т. Б. Поясок (стр.46-50) Кл.слова: система освіти,міждисциплінарні зв'язки ,принципи освітньої політики
Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти/ А. Гайдзіца (стр.51-58) Кл.слова: система освіти, Польща,демографічні зміни, Польща,розвиток особистості, Польща
Ружанська А. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи/ А. Ружанська (стр. 59-65) Кл.слова: освітня політика,релігійна освіта,полікультурна Європа
Щурек-Борута. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.66-73) Кл.слова: суспільне замовлення,розвиток умінь,набуття знань
Козак. Науковий тезаурус інноваціної освіти/ Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація
Корчак Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст/ Л. Корчак (стр.82-92) Кл.слова: соціальна допомога,причини безробіття,форми протидії безробіттю
Линьов К. О. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу/ К. О. Линьов (стр.93-96) Кл.слова: професійний розвиток,індивідуальна траєкторія навчання,підвищення кваліфікації
Саух П. Ю. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою/ П. Ю. Саух (стр.97-109) Кл.слова: професійна підготовка,соціокультурна місія,комерціалізація
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти/ У. Морщиньська, В. Морщиньський (стр.110-118) Кл.слова: філософія освіти, Польща,герменевтика ,феноменологія
Кузьменко О. Концептуальні моделі університету/ О. Кузьменко (стр.119-124) Кл.слова: місія Університету,функції Університету,ідея Університету
Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології/ Н. Чернуха (стр.125-130) Кл.слова: соціальні відносини,гуманітарна освіта,освітологія
Собецький М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта/ М. Собецький (стр.131-137) Кл.слова: міжкультурна освіта,ідентичність
Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти/ Я. Кужемпа (стр.138-146) Кл.слова: полікультурне навчання,імміграція,міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі/ Є. Огродська-Мазур (стр.147-154) Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?/ В. Койс (стр.155-162) Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща,вчителі пограниччя,етнічні відносини
Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети/ С. Мартиненко (стр.163-167) Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа,модернізація освіти
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ружанська, Анєля
Назва : Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 59-65 (Шифр О168872740/2013/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня політика--релігійна освіта--полікультурна європа
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 163-167 (Шифр О168872740/2013/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта, реформування, зарубіжні країни, європа--модернізація освіти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабушко С. Р., Соловей Л. С.
Назва : Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 132-144. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.13244 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.13244
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дорослі мігранти--інтеграція--європа--навчання--норвегія--суспільство
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати іншими країнами у практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрєєв, Віталій
Назва : Ранньосередньовічна історія Східної Європи у рецепції Віктора Петрова
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 2. - С. 12-19. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.2 (Шифр К269584624/2019/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): в. петров--підсічне землеробство--родовий лад--раннє середньовіччя--східна європа
Анотація: У статті здійснено спробу визначити сутність поглядів відомого вченого В. Петрова на соці-ально-економічний, політичний, етнічний розвиток ранньосередньовічної Східної Європи. Автором вперше реконструйовано концептуальне бачення В. Петровим закономірностей розвитку Східної Європи у порівнянні із Західною в різних методологічних парадигмах. У 1930-ті роки науковець творчо використав потенціал марксизму і запропонував свою схему розкладу родового ладу та становлення феодалізму. У середині — другій половині 1940-х років на еміграції В. Петров у контексті своєї «теорії епох» розумів перехід Європи й України від античності до середньовіччя як міжепохальний злам. У СРСР у 1960-ті роки вчений деталізував деякі моменти ранньосеред-ньовічної історії Середнього Подніпров’я й включив до неї найновіші наукові відкриття. Водночас методологічні засади своєї концепції В. Петров впроваджує в завуальованій формі, адаптує її до реалій радянської науки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуменюк, Олена
Назва : Пласт на еміграції як чинник українського молодіжного руху міжвоєнної Європи
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 2. - С. 67-73. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.8 (Шифр К269584624/2019/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.8
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пласт--еміграція--український--молодіжний--європа--чехословаччина
Анотація: У статті розглянуто причини становлення та основні види діяльності українських пластових осередків за кордоном та Союзу українських пластунів-емігрантів. Наголошується на важливості представлення української нації Союзом українських пластунів-емігрантів у міжнародному аспекті. Участь у міжнародних спортивних змаганнях делегацій від Пласту давала можливість поінформувати іноземну громадськість про українські справи. Проаналізовано мережу пластових організацій в Європі в 1920–1939 рр., встановлено, що з огляду на сприятливі умови (економічні та політичні) в країнах Центрально-Східної Європи зосереджувались найчисельніші та найактивніші осередки Пласту
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)