Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (268)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва С., Козак Л.
Назва : Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 99-109. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)99109 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)99109
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бакалавр--навчальний план--навчальний процес--методи навчання--форми навчання
Анотація: У статті розглянуто навчання бакалаврів у провідних країнах світу − Велика Британія, Швеція, Німеччина, США та Японія. Показано,що вищі навчальні заклади у цих країнах пропонують бакалаврські програми, які, зазвичай, мають два способи організації навчального процесу: модульну і семестрову, кожна з яких має свої особливості та переваги; встановлено, що зміст навчання орієнтований на сучасні вимоги ринку праці та особистісні потреби студентів;розглянуто форми організації навчання бакалаврів (лекції, семінари, практичні заняття, індивідуальні та колективні проекти,самостійна робота) та інтерактивні й проблемні методи навчання; застосування у процесі навчання ІКТ технології; проаналізовано практичну підготовку, що передбачає наукове дослідження, проектування, стажування на підприємствах та організаціях своєї країни та за кордоном.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Матвієнко, Ольга Василівна, Поляничко, Зоя Олексіївна
Назва : Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 40-45 (Шифр Н057263/2015/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт - компетентність вчителів--інформатизація шкільної освіти--засоби ікт
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Короткова Ю.
Назва : Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 106-112. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)106112 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)106112
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна мобільність--сертифікація знань--інформаційно-комунікаційні технології--навчальні програми--підручники
Анотація: У статті аналізується проблема покращення іншомовної комунікативної компетенції студентів ВНЗ як умова підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці. Дієвими шляхами поліпшення названої компетенції визначено: налагодження співпраці між викладачами як практичного курсу іноземної мови, так й інших навчальних дисциплін, систематичного, науково обґрунтованого використання ІКТ-технологій, пожвавлення академічної мобільності, удосконалення процедури сертифікації знань з іноземних мов, удосконалення теоретико-методологічних засад укладання навчальних програм, підручників, посібників з мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль, Тамара Іванівна
Назва : Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 39-43. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)3943 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)3943
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.35
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Магістратура-- Професійна підготовка майбутнього вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт - компетентність педагогів--інформаційно-комунікаційні технології--магістр--майбутній вчитель-філолог--міждисциплінарний підхід--мультимедійні освітні ресурси--міждисциплінарний об’єкт дослідження
Анотація: Охарактеризовано особливості організації освітнього процесу магістрів –майбутніх вчителів-філологів, у контексті міждисциплінарного, технологічного і компетентнісного підходів; визначено теоретичні аспекти поняття «ІКТ-компетентність майбутнього вчителя-філолога». Обґрунтовано необхідність організації у процесі педагогічної підготовки магістрів міждисциплінарного дослідження мультимедійних електронних освітніх ресурсів навчання іноземних мов з точки зору фахових, методичних, психологічних, дидактичних, технологічно-програмних і статистичних вимог.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір, Наталія Олександрівна, Валько, Наталія Валеріівна
Назва : Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 40-47. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.40f7 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.40f7
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тенденції освіти--хмарні технології--покоління міленіум
Анотація: Швидкий розвиток технологій суттєво впливає на зміни у всіх сферах життя суспільства. Виникають нові підходи до аналізу, обробки і подання даних, ведення бізнесу та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas А., Harbuza Т., Borshchovetska V., Radchenko Y., Starosta H.
Назва : Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 25-32. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--якість освіти--міжнародні впливи--глобалізація--масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospan N.
Назва : Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 33-42. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний дискурс--мовна модель--вища освіта--мовні зразки--дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєв О.
Назва : Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 7-26. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.1 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницьке поле--емпіричние--професійні якості--дослідження--педагогічні засади
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сучасних досліджень, які стосуються професійної підготовки фахівців економічної галузі з метою виявлення прогалин у дослідницькому полі означеної проблеми – професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки. На підставі результатів теоретичного аналізу наукових досліджень підготовки економістів в Україні наведемо підсумки проблематики цих робіт. Проблематику можна поділити на 4 блоки тем, кожна з яких має свої підтеми: Формування професійних компетентностей майбутніх економістів – 1) формування умінь і навичок; 2) формування професійних компетентностей різними засобами. Організаційно-методичні (педагогічні) засади – 1) організаційно-педагогічні засади; 2) дидактичні або педагогічні умови; 3) теоретико-методологічні аспекти; 4) методика розвитку професійних якостей. Підготовка майбутніх економістів в Україні – 1) підготовка певної категорії економістів; 2) підготовка до певного виду діяльності; 2) засоби підвищення якості професійної підготовки; 3) використання ІКТ у професійній діяльності економістів; 5) дистанційне навчання. засоби підвищення якості професійної підготовки. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх економістів – Республіки Польща, Німеччина, Велика Британія та США. Показано, що зарубіжний досвід підготовки фахівців економічної галузі у контексті сучасних вимог глобального економічного простору і появи нових економічних спеціальностей вивчається недостатньо. Це стосується, зокрема професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки, які мають відіграти важливу роль у повоєнному відновленні України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 53-59. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): academic staff--академічний персонал--continuing professional development--безперервний професійний розвиток--training--навчання
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка щодо визначення актуальних тем для підвищення кваліфікації в рамках дидактичного, дослідницького, лідерського модулів і модулю з ІКТ. Перелік тем тренінгів був сформований відповідно до визначених сучасних тенденцій безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, а також з урахуванням європейського досвіду організації курсів підвищення кваліфікації викладачів в університетах. Опитування показало, що вибір викладачами тренінгів для безперервного професійного розвитку цілком узгоджується із загальноєвропейськими тенденціями. Найбільшу кількість виборів отримали тренінги, пов’язані з інноваційними методами викладання, а також з інтернаціоналізацією в освіті. Ці результати можуть стати основою для модернізації програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університетів для набуття нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності. Перспективами подальших досліджень стане обґрунтування компетентнісних профілів у рамках модулів програми підвищення кваліфікації викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospan N.
Назва : Teaching emotional english intonation [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 45-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.5 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеокурси--англійська інтонація--емоційна інтонація--відео--навчання
Анотація: Дослідження зосереджено на навчанні емоційної англійської інтонації за допомогою відео, оскільки це питання не достатньо представлено в науковій літературі. Стаття наводить практичний підхід до навчання англійської інтонації за допомогою засобів ІКТ, підтверджений експериментально та на практиці під час викладання курсу «Фонетика англійської мови» в університеті. Стаття написана на основі дисертації автора «Навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відео» (2009). Висвітлюючи лінгвопсихологічні особливості емоційного інтонування, такий підхід до навчання інтонації забезпечує рівні умови для студентів із зоровим і слуховим типами сприйняття інформації для розпізнавання емоційних інтонаційних моделей у спілкуванні за допомогою навчальних відеокурсів. Поетапне навчання емоційної інтонації ґрунтується на ретельно розроблених вправах. Також наведено приклади вправ з детальним описом діяльності студентів. Після експериментального навчання всі 60 (100%) студентів досягли рівня навченості «досвідчений» і «поглиблений». Дослідження показало, що запропонований метод навчання може призвести до кращого розпізнавання та більш точного використання емоційної інтонації в мовленні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)