Пошуковий запит: (<.>K=ІКТ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Bezemchuk L. Engaging music-pedagogy students in online course/L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.91-103
|
>2.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2019г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>6.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>7.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2021г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2023г.,N 15 (Введено оглавление)
|
>9.
| Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/Н. О. Кушнір, Н. В. Валько // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.40-47
|
>10.
| Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.1-7
|
>11.
| Гребеник І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів/І. Гребеник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.17-25
|
>12.
| Морзе Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес/Н. Морзе, В. Вембер // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.44-54
|
>13.
| Покришень Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики/Д. Покришень, С. Олексієнко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.55-62
|
>14.
| Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.101-118
|
>15.
| Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти/О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.96-109
|
>16.
| Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.54-68
|
>17.
| Анісімова О. Е. Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/О. Е. Анісімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.10-19
|
>18.
| Бойчук В. М. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті/В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.33-42
|
>19.
| Порядченко Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників/Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.180-190
|
>20.
| Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.49-61
|
|
|