Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (266)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-47 
1.


    Kuzminska, O. H.
    Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 20-26, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.c2026 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
краудсорсинґ -- вища школа -- ІКТ -- соціальна мережа -- досвід
Анотація: Матеріали статті присвячено питанням імплементації технології краудсорсингу в діяльність вищого навчального закладу. Розроблено класифікацію краудсорсингових проектів та визначено характеристики їх складових. Запропоновано приклад реалізації в НУБіП України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Makhachashvili, R.
    Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs = Розвиток цифровик навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфікації атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філософії / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 54-68, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ інструменти та практики -- підсумкова кваліфікаційна атестація -- цифрова грамотність -- змішане навчання -- метод опитування -- європейські мови -- східні мови
Анотація: Глобальна пандемия та карантинні заходи й обмеження створили низку викликів структурі та процедурі підсумкового оцінювання в університетах. Кваліфікаційне оцінювання випускників програм з іноземних мов, зокрема, є регламентованою процедурою, яка включає різні етапи (усні та письмові іспити, підсумковий проект, внутрішнє та зовнішнє рецензування). Розглянуто фактори соціальних змін, що забезпечують критичну трансформацію набору навичок, що є вирішальним для надзвичайної освітньої ситуації в умовах Ковід-19. Передумова дослідження базується на виявленні різних рамок компетентностей, похідних від навичок 21 століття, для співробітників університетів та прогнозованих вимог до цифрової грамотності. Розроблено відповідність між структурою навичок 21 століття, структурою компетенцій 2020 та системою глобальних навичок. Метою дослідження є критичний огляд прикладного куйсу та передового досвіду цифрового підсумкового кваліфікаційного оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів освітніх програм з європейських (французька, італійська, іспанська, англійська, німецька) та східних (китайська, японська) мов у 2020 році, в умовах карантинних обмежень. Опитування та аналіз різних ІКТ-інструментів використовується для трансляції практик кваліфікаційного оцінювання в реальному житті у змішаний форматта електронний формат. Дослідження також має за мету виявити різні групи прикладних цифрових навичок та навичок співпраці, які використовуються в процесі кваліфікаційного оцінювання усіма учасниками (студентами, викладачами та рецензентами). Визначено, як у ситуації карантинних обмежень Ковід-19 усі елементи Підсумкової кваліфікаційної атестації з європейських та східних мов в Київському університеті імені Бориса Грінченка були переведені у цифровий, віддалений або змішаний формат із використанням засобів ІКТ. Режим кваліфікаційного оцінювання для освітніх програм з іноземних мов був адаптований до цифрового формату яка рамковий контекст (юридична процедура, що призводить до підтвердження ступеня випускника), низка послідовних комунікативних заходів відповідно до юридичної процедури, "ритуальний" сценарій. Визначено порівняльні результати адаптації цифрового формату Підсумкової кваліфікаційної атестації для різних груп освітніх програм іноземних мов (європейських та східних).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Semenist, I.
Семеніст Іван
Bakhtina, А.
Бахтіна Анна
Махачашвілі Русудан


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Bezemchuk, Larysa.
    Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P91-103, DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- музично-педагогічний факультет -- педагогічна майстерність -- дистанційне навчання -- засоби ІКТ -- онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Sokolova, Alla
Binytska, Kateryna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Makhachashvili, R. K.
    Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 27-33, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.e2733 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відкрите вербальне е-середовище -- феноменологічний підхід -- ІКТ інструменти
Анотація: Феноменологічні ознаки різнорівневих інноваційних елементів англійської мови сфери комп’ютерних технологій виокремлюють новий напрям неологічних студій – феноменологічну неоанглістику. У роботі параметризовано англомовну інноваційну логосферу комп’ютерного буття як макро- та мікроконсолідований об’єкт, що кваліфікується феноменологічними й динамічними характеристиками. Статичні й динамічні характеристики елементів плану змісту англомовного інноваційного комп’ютерного терміноса уможливлюють оцінку обсягу, меж, змістових характеристик макро- та мікродинаміки англомовної інноваційної логосфери КБ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Lewandowska, D.
    Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku / D. Lewandowska, D. Korzan // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 113-127, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.12 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- інформаційні технології -- виховний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Korzan, D.


Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


   
    The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning" / J. Malach, K. Kostolanyova, K. Kostolanyova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 34-40, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2t3440 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне навчання -- стилі навчання -- інструменти адаптивного навчання
Анотація: Дослідження представляє короткий огляд розвитку концепції адаптивного навчання, показує її внесок в ефективне навчання та викладання та представляє тенденції її подальшого розвитку, які – у формі адаптивного електронного навчання – пов’язані з використанням постійного розвитку ІКТ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Malach, J.
Kostolanyova, K.


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Chaikovska, O.
    The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 1-7, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
подкасти -- цифрова грамотність -- особливості
Анотація: Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 (2020) 7 цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чайковська О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Havrysh, O.
    The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany = Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 49-61, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
міграційна політика -- соціальна робота з біженцями -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальний педагог -- технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Velychko, V.
Величко В. Є.
Fedorenko, O.
Федоренко О. Г.
Гавриш О. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Нежива, Л.
    Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- ІКТ-технології -- інтегроване навчання -- інтерактивні технології -- літературна освіта -- проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Долинський, Є. В.
    Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / Є. В. Долинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- інформаційно-комунікаційні технології -- профільне навчання старшокласників
Анотація: У статті розглядається методика організації самостійної роботи старшокласників профільної школи на уроках іноземної мови засобами ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій). Визначено поняття самостійна робота старшокласників, охарактеризовано методичний опис можливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій під час самостійної роботи старшокласників профільної школи на уроках іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Покришень, Дмитро Анатолійович.
    Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя / Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 13. - С. 114-121, DOI 10.28925/2414-0325.2022.139. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- ІКТ -- неформальна освіта -- освіта дорослих
Анотація: Стаття присвячена проблемі саморозвитку педагогічного працівника закладу загальної середньої освіти. Зроблено огляд моделі саморозвитку педагога в розрізі інформальної освіти, використовуючи інформаційно-комунікативні технології. Проведений аналіз різних досліджень показав, що ІКТ для освітньої діяльності мають вагомий вплив і є рушійним важелем у наданні якісного освітнього контенту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
НестеренкоС., Софія Анатоліївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: В505452853/2020/9
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 9
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [и др.]. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т., Настас, Дар’я Леонідівна
Дущенко, О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко. - С.15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванькова, Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов. - С.26-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Лещенко, Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір. - С.41-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Makhachashvili, R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina. - С.54-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Міськевич, Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту / Л. Міськевич. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian. - С.79-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Пікалова, В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики / В. Пікалова. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябко, А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики / А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець. - С.104-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Самчинська, Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології" / Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, Вікторія. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В. Смірнова. - С.134-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Струтинська, О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства / О. Струтинська. - С.145-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник. - С.161-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті / Л. Фамілярська. - С.169-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Цирульник, С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції / С. Цирульник. - С.181-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації / Я. Яненко. - С.193-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: В505452853/2021/11
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2021р. № 11
Зміст:
Баранов, С. С. Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки / С. С. Баранов. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас. - С.13-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Винник, О. Ф. Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit / О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко. - С.32-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Havrysh, O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko. - С.49-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсікова, І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова. - С.62-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Kravchyna, T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages / T. Kravchyna. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм / О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур. - С.80-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Luhova, T. Journalism education based on serious games / T. Luhova. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes. - С.106-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Opryshko, T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Погромська, Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту / Г. С. Погромська, Н. А. Махровська. - С.130-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, В. А. Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти / В. А. Смірнова. - С.146-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Староста, В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів / В. І. Староста. - С.158-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шерман, М. І. Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко. - С.184-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкуренко, О. В. Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик. - С.201-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: В505452853/2023/15
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 15 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці / О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко. - С.1-17
Воротникова, Ірина Павлівна. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту / І. П. Воротникова. - С.18-34
Галкіна, Тетяна Михайлівна. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі / Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська. - С.35-45
Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот. - С.46-61
Кошарна, Наталія Володимирівна. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік. - С.62-72
Костікова, Ілона. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій / І. Костікова, Х. Цзян. - С.73-84
Москалюк, Микола Миколайович. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки / М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень. - С.85-96
Морзе, Наталія Вікторівна. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [и др.]. - С.97-115
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова-Трибульська Є. М.
Олефіренко, Надія Василівна. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти / Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко. - С.116-129
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.130-138
Шкуренко, Олександра Вікторівна. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик. - С.139-150
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Л. Фамілярська. - С.151-162
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: В505452853/2019/6
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 6
Зміст:
Reis, A. How does our brain change during the learning process / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм
Генсерук, Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, цифрова компетентність
Гребеник, І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, Інтернет технології, ІКТ компетентність
Кушнірук, А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційний простір, заклади загальної середньої освіти, засоби організації електронного навчання
Лісаковська, О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання / О. Лісаковська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності, електронне навчання, e-learning
Морзе, Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес / Н. Морзе, В. Вембер. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: оцінювання, формувальне оцінювання, пірінгове оцінювання
Покришень, Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, інформатика, підвищення кваліфікації
Продан, М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя / М. Продан. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, школа, компетентність
Рябко, А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автоматизація, лабораторна робота, обладнання
Varchenko-Trotsenko, L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Вікі-портал, wiki-технологія, проектна діяльність
Веремей, Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі / Є. Веремей. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Електронне навчання, електронний навчальний курс, контроль навчальної діяльності
Воротникова, І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова. - С.101-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність вчителя, післядипломна освіта, неформальна післядипломна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), Online (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), Online (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

17.
Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Морзе, Наталія Вікторівна. Вступне слово / Н. В. Морзе. - С.7-11
Кл.слова: відкрита освіта, дистанційне навчання, прозорість освітньої системи
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.12-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.48-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.66-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.77-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.88-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.101-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.117-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.128-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.142-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.154-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.164-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.180-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: В505452853/2016/2
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2 . - 90.60, 87.00, грн.
Зміст:
Alonso-Diaz, L. A model to assess online learning: analysis and proposal / L. Alonso-Diaz [и др.]. - С.1-5
Інші автори: Tosina Y., Puerto G. D., Esteban P. G., Masa J. A.
Dolynskyi, Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions / Y. V. Dolynskyi. - С.6-13
Gladun, M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0 / M. A. Gladun. - С.14-19
Kuzminska, O. H. Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska. - С.20-26
Makhachashvili, R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili. - С.27-33
Malach, J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning" / J. Malach [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Kostolanyova K., Kostolanyova K., Kostolanyova K., Chmura M., Nagyova I., Prextova T.
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Smyrnova-Trybulska E., Drlik M., Alvarez I.
Morze, N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing / N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk. - С.41-50
Pavlova, H. Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova. - С.51-59
Антошків, М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики / М. С. Антошків, О. О. Требенко. - С.76-83
Барна, О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики / О. В. Барна. - С.84-92
Березенська, С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін / С. М. Березенська. - С.93-101
Березуцький, В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі / В. І. Березуцький. - С.102-106
Буйницька, О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету / О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова. - С.107-119
Вембер, В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики / В. П. Вембер. - С.137-144
Воротникова, І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / І. П. Воротникова. - С.145-155
Гордійчук, Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання / Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський. - С.156-162
Дєнічєва, О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору / О. І. Дєнічєва. - С.163-169
Іванов, І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність / І. С. Іванов, Л. С. Іванова. - С.179-191
Кадемія, М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти / М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець. - С.192-198
Кожедуб, Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.199-203
Кушнір, Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник. - С.204-214
Олійник, Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема / Н. Ю. Олійник. - С.215-225
Скакаліна, О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ / О. В. Скакаліна. - С.226-239
Степура, І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ" / І. С. Степура. - С.240-243
Фамілярська, Л. Л.[ Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти / Л. Л.[ Фамілярська. - С.244-252
Шовкун, В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики / В. В. Шовкун. - С.265-272
Шталтовна, Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти / Ю. А. Шталтовна. - С.273-282
Штихалюк, О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі / О. П. Штихалюк [и др.]. - С.283-289
Інші автори: Юхно І. А., Бабич Я. С., Нечаєва О. С.
Василенко, С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / С. В. Василенко. - С.127-136
Бучинська, Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача / Д. Л. Бучинська. - С.120-126
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)

Учбова література:
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 9 / ОСН
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 012 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 013 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Воротникова, І. П.
    Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 145-155, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.145155 . - ISSN 2414-0325

Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Гончаренко, Т. О.
    Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів [Електронний ресурс] / Т. О. Гончаренко, А. В. Тютюнник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 3. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Тютюнник, А. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)