Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (65)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Інший<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саган Г.
Назва : Історія становлення та сучасні тенденції релігійного життя українців Хорватії
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 56-62. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.17 (Шифр К269584624/2022/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.17
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): релігійне життя--діаспора--українці хорватії--переселення українців--грекокатолицька церква
Анотація: У статті досліджується релігійне життя українців Хорватії, які у 2021 році відзначали 120-ту річницю свого поселення на хорватських теренах. Аналіз здійснено на прикладі Греко-католицької церкви, оскільки майже всі переселенці походили з греко-католицьких регіонів України і, потрапивши на чужину, переважно залишалися вірні цій конфесії. Розглянуто умови створення перших релігійних громад і проаналізовано головні історичні чинники, що в той чи інший час впливали на релігійне життя українців Хорватії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дика Н., Глазова О.
Назва : Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 205-220. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.14 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна середня освіта--методика навчання української мови--дистанційне навчання--синхронне навчання--асинхронне навчання--компетентнісний підхід
Анотація: У статті висвітлено проблему дистанційного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на його особливостях та перевагах, описано перспективи. Зазначено, що дистанцiйне навчання – це форма навчання, що базується на використанні широкого спектра традиційних і нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, якi на рiзних етапах освітнього процесу забезпечують iнтерактивну взаємодію вчителя й учнів, учнів між собою та самостiйну роботу кожного з матерiалами iнформацiйної мережi. Наголошено, що обов’язковою частиною освітнього процесу в умовах навчання з використанням дистанційних технологій є комунікація педагога з кожним учнем. Уточнено, що з учнями, які з певної причини не можуть виходити на зв’язок синхронно, учитель має домовитися про інший формат комунікації. Підкреслено, що крім забезпечення комунікації, використання дистанційних технологій розв’язує проблему індивідуального підходу до учнів, а також допомагає уникнути інформаційного перевантаження. Подано систему різнорівневих вправ і завдань, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу в умовах дистанційного навчання. Зауважено, що актуальним напрямом подальших досліджень є аналіз стану дистанційної освіти в Україні, теоретичне обґрунтування психолого-педагогічних принципів розробки та використання елементів дистанційних технологій, зокрема у вивченні української мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шимчишин М.
Назва : Реалії пострасової Америки в романі М. Томаса "Пропащий" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 51-56. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пострасова америка--роман «пропащий»--расова ідентичність--расовий інший--інтертекстуальність
Анотація: Актуальність та новизна запропонованої статті полягає у використанні теоріи пострасовості для осмислення постмодерної суб’єктності. Мета статті – проаналізувати роман М. Томаса «Пропащии » крізь постідентичнісну герменевтику. Увагу акцентовано на расовіи ідентичності в реаліях сучасного американського суспільства. Предмет наукової праці становить расова ідентичність у контексті сучасної політики так званої «расової толерантності». В украї нському літературознавстві творчість М. Томаса мало вивчена, так само, як і теорії пострасовості. У статті використано методи прискіпливого читання, герменевтичнии та культорологічнии . Зроблено висновок, що роман Маи кла Томаса «Пропащии » належить до корпусу тих текстів, які розвінчують політичнии конструкт пострасової Америки. Роман по-новому акцентує змалювання расових відносин у США, питання класової стратифікації , доступу до освіти, загального блага і врешті кризу американської мрії . Крім того, підкреслено нове розуміння самості чорношкірих, а саме відхід від ідеї расового покликання чи визначної місії афро-американців у подоланні упослідження. Через модус резистентності головного персонажа до запропонованих и ому моделеи поведінки передано намагання оповідача знаи ти своє місце у світі и при цьому не наслідувати суспільні ролі, визначені ідеологією владної білої більшості. Форма внутрішнього монологу допомагає зосередитися на минулому оповідача, яке він постіи но переглядає. Автор описує приховані, а іноді и справді невидимі, але відчутні для расового Іншого, дискримінаціи ні практики. Прагнення головного персонажа самовиразитися і при цьому не відповідати тим сподіванням, які традиціи но покладалися на представників и ого раси становить основну проблематику роману. Бути собою в реаліях тоталітарних дискурсів не зовсім просто, хоча і можливо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 85,0я43/А 86
Автор(и) : Казанова, Наталья Витальевна, Штыров, Андрей Вячеславович
Назва : "Я" и "другой" в культуре информационного общества: игровой сценарий [Електронний ресурс]
Місце публікування : Арт-простір: науковий журнал. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 11-15 (Шифр А986022216/2015/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18
ББК : 85,0я43
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальний світ--гра--спілкування--трансформація--я--інший
Анотація: Інформаційне суспільство, формуючи особливе культурне середовище, породжує низку специфічних проблем, одна з яких – трансформація традиційної опозиції «Я» – «Інший». Стаття дана трансформація розглядається в контексті віртуалізації міжсуб'єктних відносин.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)