Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (50)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Іспанія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: К269584624/2021/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2021р. № 2
Зміст:
Драч, О. "Докорінна реорганізація…": попечитель М. І. Пирогов (1858–1861) і заходи вдосконалення фаховості вчителів Київського навчального округу / О. Драч. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Н. C. Безкоштовне навчання в Університеті св. Володимира у ХІХ ст. / Н. C. Соколова. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. Міські спільноти Києва початку 1880-х рр. у "Щоденнику" Олександра Половцова / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, О. Викладачі та студенти Вищого інституту народної освіти в Києві початку 1920-х рр. у системі більшовицького ідеологічного контролю / О. Бонь. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Салата, О. Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років / О. Салата. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, С. Олена Апанович у колі київських науковців: навчання в аспірантурі / С. Савченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, О. Абеляр та Елоїза: особисті взаємини у соціокультурному контексті ХІІ ст. / О. Шевченко, А. Кліпенштейн. - С.49-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина І. Іспанія. Листопад 1893 р. — лютий 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка. - С.58-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Левітас, Ф. Переддень і початок німецько-радянської війни в дослідженнях істориків зарубіжжя / Ф. Левітас, Ш. Рамазанов. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Sadowska, J. Masowe przyjazdy Polaków na Ukrainę w latach 80. XX wieku jako przejaw przemian polityczno-gospodarczych w bloku wschodnim / J. Sadowska. - С.75-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Мотуз, М. Ян Замойський як представник Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року / М. Мотуз. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Знак, М. Посли генерального сеймика Руського воєводства на коронаційний сейм 1669 року / М. Знак. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. Ментальна мапа Григорія Ґалаґана: територіальне й етнонаціональне структурування в картині світу українського дворянина (середина 1830-х — середина 1860-х років) / Є. Ковальов. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Позднякова, І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття / І. Позднякова. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовський, І. Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський. - С.117-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, С. Колізії світського й духовного у державно-громадській діяльності митрополита Іларіона (Івана Огієнка) / С. Бондар. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Козацький реєстр 1638 р. як історичне джерело / В. Щербак. - С.131-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Яблонський, В. Пошуки зовнішньополітичного вибору Державного центру Української Народної Республіки у 1939–1940 рр. / В. Яблонський. - С.137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Horbenko, H.
    Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Електронний ресурс] / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P103-109, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освтіа -- медіацентр -- медіаосвіта -- навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Fruktova, Y.
Hondiul, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Андрєєв, В.
    Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 8-19, DOI 10.28925/2524-0757.2022.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Бернов Михайло -- Іспанія -- Алжир -- Сахара -- пішохідний туризм -- подорожні записки
Анотація: У статті продовжено розгляд і реконструкцію маршруту пішої мандрівки Михайла Бернова колоніальними володіннями Франції у Північній Африці в 1894 р. як кореспондента паризького видання «Le Petit Journal». Джерельну основу дослідження становить його праця «Испания, Алжир и Сахара» (Санкт-Петербург, 1899) і відомості столичної та колоніальної французької періодики. Увагу приділено сприйняттю М. Берновим особливостей національного характеру та способу життя народів, які населяли регіон наприкінці ХІХ ст. Визначено внесок мандрівника у популяризацію пішохідних подорожей і ознайомлення широкого загалу з туристичним потенціалом Алжиру й частково Тунісу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Андреєва, С.
Каряка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Андрєєв, В.
    Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина І. Іспанія. Листопад 1893 р. — лютий 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 58-66, DOI 10.28925/2524-0757.2021.28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Бернов Михайло -- Іспанія -- Алжир -- Сахара -- пішохідний туризм -- подорожні записки
Анотація: У статті розглянуто діяльність Михайла Бернова як одного із засновників пішохідного туризму у Російській імперії та Європі, його роль у розвитку комунікації між народами, суспільну актуалізацію знань про світ у численних публікаціях. У першій частині цієї розвідки реконструйовано маршрут подорожі М. Бернова з Франції до Іспанії, а далі — Іспанією, Алжиром і Сахарою 1893– 1894 рр. на основі його «подорожніх записок» «Испания, Алжир и Сахара» (Санкт-Петербург, 1899) і відомостей періодики. Зроблено висновок, що щирий інтерес і повага до місцевих традицій, ґрунтовні знання дозволили М. Бернову створити у своїх записках широке різнобарвне полотно життя Іспанії й народу цієї країни кінця ХІХ ст., зафіксувати особливості національної культури та характеру.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Андрєєва, С.
Каряка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)