Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНДРІЄВСЬКА<.>/(700)*<.>K=ВІРА<.>/(700)*<.>K=МИХАЙЛІВНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галкіна, Тетяна Михайлівна, Андрієвська, Віра Михайлівна
Назва : Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 35-45. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.153 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.153
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принцип інноваційності--принцип орієнтації--мережні сервіси--принцип опори--цифровий інструментарій--цифрова трансформація--військова медицина
Анотація: Робота присвячена проблемі підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення напрямів реалізації специфічних принципів підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі. Нами обґрунтовувано доцільність специфічних принципів підготовки військових лікарів до професійної діяльності (принцип інноваційності, принцип орієнтації на мережні сервіси, принцип опори на цифровий інструментарій); уточнено зміст і сутність зазначених принципів; визначено напрями реалізації специфічних принципів у процесі підготовки військових лікарів до професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2023р.,N 15
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці/ О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко (стр.1-17)
Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту/ І. П. Воротникова (стр.18-34)
Галкіна Т. М. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі/ Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська (стр.35-45)
Зінов'єва Т. А. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ/ Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот (стр.46-61)
Кошарна Н. В. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів/ Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік (стр.62-72)
Костікова І. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій/ І. Костікова, Х. Цзян (стр.73-84)
Москалюк М. М. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки/ М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень (стр.85-96)
Морзе Н. В. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи/ Н. В. Морзе [и др.] (стр.97-115)
Олефіренко Н. В. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти/ Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко (стр.116-129)
Шевченко Л. С. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання/ Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня (стр.130-138)
Шкуренко О. В. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи/ О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик (стр.139-150)
Фамілярська Л. Л. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища/ Л. Л. Фамілярська (стр.151-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2022р.,N 13
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Soundcardscientifickit – засіб цифрової обробки та генерації сигналів звукової та ультразвукової частоти для навчально-дослідницької роботи/ О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко (стр.1-18)
Головатенко Т. Ю. Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов/ Т. Ю. Головатенко (стр.19-31)
Лугова Т. А. Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»/ Т. А. Лугова (стр.32-52)
Кравець Р. Б. Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів/ Р. Б. Кравець, Вікторія Михайлівна Терещук, О. В. Марковець (стр.53-61)
Барліт О. О. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку/ О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль (стр.62-74)
Морзе Н. В. Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн?/ Н. В. Морзе, Т. О. Єфименко (стр.75-88)
Наливайко О. Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання/ О. Наливайко [и др.] (стр.89-103)
Андрієвська В. М. Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи/ В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко, Л. П. Остапенко (стр.114-121)
Покришень Д. А. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя/ Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. (стр.114-121)
Руднік Ю. В. . Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови/ Ю. В. Руднік (стр.122-128)
Смірнова В. А. Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень/ В. А. Смірнова (стр.129-140)
Тютюнник А. В. Відслідковування динаміки рейтингових показників викладача для забезпечення якості вищої освіти/ А. В. Тютюнник (стр.141-152)
Чайковська О. В. Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО/ О. В. Чайковська (стр.153-160)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрієвська, Віра Михайлівна, Олефіренко, Надія Василівна, Остапенко, Людмила Петрівна
Назва : Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи
Паралельн. назви :Media texts as a basis of formation of primary school students’ media literacy
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 114-121. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаграмотність--учні--початкова школа
Анотація: Для самореалізації у сучасному інформатизованому світі сформованість медіаграмотності надає змоги підростаючому поколінню успішно задовольняти як власні, так і соціальні потреби; безпечно, свідомо й ефективно використовувати медіа у навчанні й повсякденній діяльності. Особливо вразливим контингентом до впливу медіа є учні молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)