Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=БОНДАРЕНКО<.>/(700)*<.>K=ЛАРИСА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бондаренко, Лариса.
    Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 63-69, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- соціальна адаптація
Анотація: У статті на основі аналізу наукових джерел подано сутнісну характеристику основних понять дослідження. Обґрунтовано доцільність використання засобів музично-театральної діяльності у розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл. Наголошено, що потужним засобом оптимізації процесу соціальної адаптації дітей є мистецтво, яке вважається одним із найефективніших способів інтеріоризації суспільного досвіду, цінностей тощо. Завдяки мистецькій, зокрема музично-театральній, діяльності створюється умовна реальність, в якій учень вчиться розпізнавати й задовольняти свої потреби, збагачувати свої інтереси, визначати загальну траєкторію свого життєвого шляху, набуває досвіду соціальної комунікації у рамках навчання. Авторами запропоновано форми та методи розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Майсак, Олександра


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2002/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2002р. Вип. 4
Зміст:
Левовіцкі, Тадеуш. Універсальні ідеї гуманізму в освіті: історичний нарис та сучасний стан міжкультурного навчання / Т. Левовіцкі. - С.9-14
Гончаренко, Семен. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці / С. Гончаренко, В. Кушнір. - С.15-22
Федорченко, Володимир. Наукове підгрунтя системи неперервної фахової освіти в туризмі / В. Федорченко. - С.23-33
Мамешина, Ольга. Сучасні проблеми екологічної освіти / О. Мамешина. - С.34-44
Джантіміров, Анатолій. Система підготовки інженерно-педагогічних кадрів в Україні: шляхи реформування / А. Джантіміров. - С.45-54
Ковтун, Олена. Впровадження досягнень педагогічної науки у підготовку майбутніх вчителів хімії / О. Ковтун. - С.55-58
Гуревич, Роман. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця / Р. Гуревич. - С.61-68
Сисоєва, Світлана. Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми впровадження / С. Сисоєва. - С.69-79
Шоферовська, Людмила. До проблеми введення елементів фінансової математики в школі / Л. Шоферовська. - С.80-86
Єгоренков, Анатолій. Методика етичного аналізу при вивченні проблем біоетики / А. Єгоренков. - С.87-96
Яценко, Тамара. Особливості взаємозв’язків між свідомою та несвідомою сферами психіки суб’єкта / Т. Яценко. - С.99-109
Пономарьов, Олександр. Професійна культура керівника-лідера і умови її формування / О. Пономарьов. - С.110-117
Сургунд, Наталія. Професійна придатність практичного психолога: діагностика якостей особистості / Н. Сургунд. - С.118-124
Малімон, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти вивчення емоційності особистості / Л. Малімон. - С.125-132
Бондаренко, Тамара. Теоретичні аспекти проблеми мінімальних мозкових дисфункцій у дітей шкільного віку / Т. Бондаренко. - С.133-140
Гончарук, Тетяна. Формування міжособистісної толерантності учнів: психологічний аспект / Т. Гончарук. - С.141-151
Данилова, Таїсія. Психологічне дослідження потребно-мотиваційної сфери особистості майбутніх практичних психологів / Т. Данилова. - С.152-157
Тимощук, Ігор. Методика дослідження рівня морально-етичної відповідальності майбутнього психолога / І. Тимощук. - С.158-162
Корчак, Леандра. Запобігання патологічним явищам серед дітей та молоді у школах в період трансформації устрою / Л. Корчак, Д. Гайдус. - С.165-173
Олексєєва, Олександра. Виховання французьких учнів як громадян європейської інтеграції / О. Олексєєва. - С.174-179
Сігаєва, Лариса. Освіта дорослих: етапи становлення / Л. Сігаєва. - С.183-193
Титаренко, Інна. Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя / І. Титаренко. - С.194-199
До історії Полтавської трудової колонії Ім. М. Горького: педагогічний персонал колонії. - С.203-207
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: М898489384/2022/7
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2022р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга. Vocation and career choice in higher art education / О. Олексюк. - С.4-9
Карась, Ганна. Мистецька освіта у життєтворчості Олександра Кошиця / Г. Карась. - С.10-15
Черкасов, Володимир. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи / В. Черкасов. - С.16-20
Свириденко, Наталія. Музей музичних інструментів як засіб оптимізації фахової підготовки майбутнього бакалавра музичного мистецтва / Н. Свириденко. - С.21-26
Шетеля, Наталія. Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу / Н. Шетеля. - С.27-31
Соколова, Ганна. Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова. - С.32-37
Римар, Ірина. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю / І. Римар. - С.38-43
Ісаєнко, Ісаєнко. Слуховий самоконтроль у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з інструментального ансамблю / Г. Ісаєнко. - С.44-51
Завалко, Катерина. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання / К. Завалко, К. Балюра. - С.52-62
Бондаренко, Лариса. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак. - С.63-69
Теряєва, Лариса. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій / Л. Теряєва. - С.70-76
Коваль, Анастасія. Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу / А. Коваль. - С.77-81
Даценко, Марія. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки / М. Даценко. - С.82-86
Мирошниченко, Валерій. Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу / В. Мирошниченко. - С.87-91
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)