Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ВАСИЛЮК<.>/(700)*<.>K=ОЛЕНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2024р. т.1,N 44
Цікаві статті :
Осадчий В. Сучасні тенденції цифровізації управлінських процесів у вищій освіті: аналітика даних, хмарні технології, штучний інтелект/ В. Осадчий (стр.8-27)
Шевчук О. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади/ О. Шевчук (стр.28-37)
Наголюк М. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у підготовці прикордонників молодшої ланки в країнах Європейського Союзу/ М. Наголюк (стр.52-67)
Антонюк Д. Процедура проектування цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій/ Д. Антонюк, Т. Вакалюк (стр.38-51)
Паламар С. Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності/ С. Паламар, М. Науменко (стр.68-83)
Зінукова Н. Роль цифрових технологій у збереженні ментального здоров'я викладачів іноземної мови/ Н. Зінукова, Т. Коробейнікова (стр.84-99)
Хоружа Л. Актуальність сучасних наукових розвідок у педагогіці: україно-польський дискурс/ Л. Хоружа (стр.100-111)
Головатенко Т. Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО/ Т. Головатенко (стр.112-130)
Камінська М. Соціальний потенціал вчителів у професійному середовищі/ М. Камінська (стр.131-150)
Рудинський В. Використання технологій змішаного навчання у ВВНЗ: особливості формування готовності майбутніх фахівців спеціального призначення до професійної діяльності/ В. Рудинський (стр.151-163)
Василюк О. Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови/ О. Василюк (стр.164-182)
Ковальська М. етоди викладання та педагогічні особливості організації навчального процесу студентських газетних редакцій/ М. Ковальська (стр.184-198)
Жукова Т. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови/ Т. Жукова (стр.199-213)
Зварич Г. Професійне вигорання фахівців дошкільної освіти: характерні особливості/ Г. Зварич, В. Мойсеюк (стр.214-227)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василюк, Олена
Назва : Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 164-182. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.111 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.111
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров’язбережувальна компетентність--емоційно-вольова регуляція--рефлексія--емоційна стійкість
Анотація: У сучасній вищій школі пріоритетне місце займає компетентнісний підхід, який відіграє важливу роль у концептуальних змінах, що відбуваються у сфері освіти. Майбутній високваліфікований фахівець, який засвоїв освітню програму, повинен мати низку компетентностей, що відповідають певним видам діяльності. Серед них – здоров’язбережувальна компетентність педагога, як інтегративна професійно-особистісна якість, що забезпечує охорону життя та здоров’я, формування культури здорового та безпечного способу життя суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)