Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ВОРОТНИКОВА<.>/(700)*<.>K=ІРИНА<.>/(700)*<.>K=ПАВЛІВНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Морзе Н. В. Вступне слово/ Н. В. Морзе (стр.7-11) Кл.слова: відкрита освіта,дистанційне навчання,прозорість освітньої системи
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету/ В. О. Болілий, В. В. Колотій (стр.12-29) Кл.слова: відкрита освіта,освітнє е-середовище університету,вікі-технології
Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/ Д. Л. Бучинська (стр.30-39) Кл.слова: навчальний процес,нтернет-покоління,покоління Z
Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/ І. П. Воротникова (стр.40-47) Кл.слова: е-навчання,післядипломна педагогічна освіта,дистанційне навчання
Захар О. Г. . ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/ О. Г. Захар (стр.48-65) Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність,цифрова компетентність,професійний розвиток
Іванов С. А. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму/ С. А. Іванов (стр.66-76) Кл.слова: конструктивізм,інформація,медіа
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна (стр.77-87) Кл.слова: інформація,мультимедіа,медіа
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько (стр.88-100) Кл.слова: тенденції освіти,хмарні технології,покоління міленіум
Морзе Н. В. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету/ Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко (стр.101-116) Кл.слова: навчальне середовище,wiki-технологія,вікі-портал
Петрович С. Д. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.117-127) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інтернет речей,QR-квест
Седов В. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача/ В. Є. Седов (стр.128-141) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,електронне навчання,педагогічні технології
Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/ Н. В. Сороко (стр.142-153) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інформаційно-комунікаційна компетентність,оцінювання
Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/ І. С. Степура (стр.154-163) Кл.слова: наукові конференції,наукові е-журнали,відкриті системи
Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/ Т. В. Тихонова (стр.164-179) Кл.слова: інформатична компетентність,інформаційна культура,інформативний продукт
Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/ А. В. Тютюнник (стр.180-195) Кл.слова: IKT,Soft skills,хмарні технології
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2023р.,N 15
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці/ О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко (стр.1-17)
Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту/ І. П. Воротникова (стр.18-34)
Галкіна Т. М. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі/ Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська (стр.35-45)
Зінов'єва Т. А. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ/ Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот (стр.46-61)
Кошарна Н. В. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів/ Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік (стр.62-72)
Костікова І. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій/ І. Костікова, Х. Цзян (стр.73-84)
Москалюк М. М. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки/ М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень (стр.85-96)
Морзе Н. В. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи/ Н. В. Морзе [и др.] (стр.97-115)
Олефіренко Н. В. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти/ Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко (стр.116-129)
Шевченко Л. С. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання/ Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня (стр.130-138)
Шкуренко О. В. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи/ О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик (стр.139-150)
Фамілярська Л. Л. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища/ Л. Л. Фамілярська (стр.151-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова, Ірина Павлівна
Назва : Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 15-20. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.1520 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.1520
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): е-навчання--післядипломна педагогічна освіта--дистанційне навчання
Анотація: В статті розкрито можливості упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті. Представлено декілька моделей післядипломної освіти, які можуть бути запропоновані вчителю для професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова, Ірина Павлівна
Назва : Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 18-34. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.152 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.152
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект--підвищення кваліфікації вчителів--цифрові технології--післядипломна освіта--інструменти штучного інтелекту--stem--цифрова трансформація
Анотація: Зміст статті акцентує на важливості підготовки вчителів природничої й математичної галузей до використання штучного інтелекту в професійній діяльності та розвитку їх компетентностей з метою підготовки учнів до сучасних викликів та можливостей, що надає ця технологія. Аналіз науково-методичної літератури дозволив визначити переваги і недоліки використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти та запропонувати напрями підвищення кваліфікації вчителів природничої та математичної галузей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)