Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Вецляр<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк І., Палієнко М.
Назва : З історії кооперативного руху в таборі полонених українців Вецляр, Німеччина: створення та діяльність спілки "Чайня” (грудень 1915 – 1916 рр.)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 30-38. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2312-5829.2022.341 (Шифр К269584624/2022/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2312-5829.2022.341
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кооперативна спілка--«чайня»--пай--чистий прибуток--полонені вояки-українці
Анотація: У статті висвітлено створення та діяльність у таборі полонених українців Вецляр (Німеччина) кооперативного товариства «Чайня» (грудень 1915–1916 рр.). «Чайня» пропонувала своїм відвідувачам низькі ціни на продукти й зручну можливість «почаювати», що привернуло до неї значну кількість таборян. Прибуток закладу розподілявся рішенням загальних зборів як на виплату дивідендів на внесені паї, так і на потреби різних таборових організацій та на благодійну підтримку потребуючим (зокрема, й поза табором). Впродовж усього свого існування «Чайня» залишалась ефективним комерційним підприємством, єднаючи у своєму складі полонених різних політичних поглядів й уподобань. Вона зробила поважний внесок у розбудову національного життя у таборі, дієво підтримуючи діяльність освітніх курсів і таборових шкіл грамоти й спонсоруючи кошти на загальноукраїнські потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кротофіл, Мачей, Срібняк, Ігор, Яковенко, Наталія
Назва : З історії створення та діяльності українських таборових організацій у Вецлярі, Німеччина (1917 — початок 1918 рр.)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 2(17). - С. 13-21. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.22 (Шифр К269584624/2023/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.22
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полонені українці--товариство--громадський активізм--табір вецляр--німеччина
Анотація: У статті відтворено історію створення та деякі аспекти діяльності таборових організацій у Вецлярі (Німеччина) впродовж 1917 — початку 1918 рр. Кожна з них («Воля», «Товариство старших бараків ім. І. Мазепи», «Українське Мистецтво», «Сільський Господар», «Запомогово-роздавочний комітет») внесла свою лепту в процес громадсько-національного освідомлення полонених українців насамперед завдяки їх залученню до життя загальнотаборової громади. Отримавши початкову освіту в таборовій школі, її учні воліли розширювати власні знання, набували досвіду громадської роботи, засвоювали нові стандарти колегіального вирішення своїх нагальних проблем у таборовому вимірі. Наголошується, що така діяльність стала для багатьох таборян справжньою школою особистісного становлення, прищепивши їм основи демократичних цінностей, та виплекала у подальшому в декотрого з полонених бажання взяти до рук зброю і стати на захист новоствореної Української Народної Республіки у двобої з більшовицькою Москвою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк, Ігор
Назва : Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 7-22. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.31 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.31
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полонені українці--школа--освітні курси--табір вецляр--німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості діяльності «Просвітної громади ім. Михайла Драгоманова» в таборі полонених українців Вецляр (Німеччина), яка протягом 1917 р. досягла найбільших здобутків у своїй діяльності, що було зумовлено загальною активізацією національно-організаційної роботи у таборі Вецляр після повалення російського царату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк І., Шнайдер В.
Назва : Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 50-59. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.7 (Шифр К269584624/2020/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полонені українці--табір--газета
Анотація: У статті реконструйовано перебіг культурно-освітньої та національно-організаційної роботи в таборі Вецляр (Німеччина) у 1916 р. шляхом фронтального опрацювання річного комплекту таборового часопису «Просвітній Листок». Встановлено, що на його шпальтах було уміщено величезний обсяг інформації про життя та повсякдення полонених українців, що дозволяє достатньо повно реконструювати особливості організаційно-просвітньої роботи у цьому таборі. Найважливішою ознакою «Просвітнього Листка» була україноцентричність всіх його матеріалів, що допомогло полоненим засвоїти національно-державницькі ідеали
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк І.
Назва : Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 16-28. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.2 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полонені українці--просвітня громада--вчитель--табір вецляр--німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості проведення національно-просвітницької роботи в середовищі полонених вояків-українців у таборі Вецляр, Німеччина, протягом червня 1916 – лютого 1917 рр. З моменту українізації табору (вересень 1915 р.) вона велась заходами членів Просвітнього відділу СВУ, а з травня 1916 р. – після створення Просвітньої громади ім. М. Драгоманова – перейшла до сфери відповідальності її членів з числа полонених. Завдяки приїзду групи українських активістів з табору Фрайштадт (Австро-Угорщина) стало можливим організувати щоденне проведення занять у таборовій народній школі грамоти та стале функціонування всіх освітніх курсів. Громада дбала про забезпеченість школи вчительським складом з числа самих полонених, разом з тим дуже важливою була й участь у викладацькій роботі цивільних членів Просвітнього відділу СВУ – просвітян з гімназійною або університетською освітою. Крім того, члени Просвітньої громади готували скликання загальнотаборових зборів (вічей), призначали референтів для культурноосвітньої роботи в окремих блоках табору, опікувались таборовою бібліотекою. В рамках Громади діяв учительський гурток, члени якого мали можливість вдосконалювати свої професійні компетенції на спеціальних семінарах, які час від часу скликались у таборі. З огляду на те, що в складі товариства об’єдналася найсвідоміша та найактивніша частина полонених, члени Просвітньої громади справляли вирішальний вплив на всі сторони культурно-освітнього і національноорганізаційного життя в таборі. Крім того, громадівці активно долучались й до активізації просвітнього життя полонених, які перебували у складі робітничих команд поза табором. Значною мірою завдяки їх зусиллям стало можливим національно освідомити значну кількість полонених українців, які пізніше увійшли до лав «Синьожупанної» дивізії, взявши діяльну участь у боротьбі за українську державність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк І., Шнайдер В.
Назва : Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 3. - С. 90-97. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2020/26/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полонені вояки-українці--часопис «просвітній листок»--вецляр--німеччина
Анотація: У статті аналізується ступінь впливу розміщених на шпальтах таборового часопису «Просвітніи Листок» медіи них текстів на процес прищеплення полоненим украї нцям ідеї національно-державного самоствердження Украї ни протягом 1916 р. Метою дослідження є встановлення особливостеи формування світогляду полонених украї нців табору Вецляр засобами друкованого слова на шпальтах часопису «Просвітніи Листок» в окреслении хронологічнии період. Для ефективної реалізації мети були застосовані історичнии метод, аналіз джерел і синтез. У результаті дослідження було встановлено, що видання згадуваного часопису стало можливим завдяки організаціи но-фінансовіи допомозі Союзу визволення Украї ни, представники якого перебували в таборі Вецляр починаючи з вересня 1915 р. Після нетривалого підготовчого періоду, коли газета тиражувалась маи же кустарним способом на друкарськіи машинці, на початку 1916 р. вона стала виготовлятись у типографському виконанні в міськіи друкарні двічі на місяць. Часопис правдиво фіксував таборове повсякдення полонених украї нців, як описуючи окремі прояви ї хнього життя, так і даючи загальну картину діяльності украї нської таборової громади. Разом з тим свої ми публікаціями газета справляла потужнии вплив на формування національнополітичного світогляду полонених, публікуючи матеріали про перебіг громадськополітичних процесів в Украї ні та Росії . Завдяки цьому часопис здобув підтримку більшості полонених украї нців, служачи ї м ледь не єдиним «вікном» у світ політики, громадського життя та мистецтва. Наи важливішою ознакою «Просвітнього Листка» була украї ноцентричність усіх и ого матеріалів, що допомогло полоненим засвої ти національнодержавницькі ідеали. Новизна дослідження полягає у введенні до наукового обігу масиву джерел про специфіку функціонування громади полонених вояків-украї нців у таборі Вецляр (1916 р.). Практичне значення дослідження полягає в тому, що и ого результати суттєво розширять коло джерел, потрібних для реконструкції цілісної історії функціонування громади полонених украї нців у таборі Вецляр у 1916 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія")/ В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко (стр.1-15)
Срібняк І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.16-28)
Волощенко Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту/ Ю. Волощенко (стр.29-44)
Горбань О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти/ О. Горбань (стр.45-59)
Власюк О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти/ О. Власюк, Т. Дараган (стр.60-76)
Башкір О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України/ О. Башкір (стр.77-90)
Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/ Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина (стр.91-104)
Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/ T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko (стр.105-118)
Papadopoulos I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners/ I. Papadopoulos (стр.119-129)
Nalyvaiko O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages/ O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov (стр.130-143)
Нежива Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.144-160)
Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/ Л. Петрик (стр.161-184)
Власій О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту/ О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко (стр.185-204)
Дика Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи/ Н. Дика, О. Глазова (стр.205-220)
Kovalenko O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience/ O. Kovalenko, O. Litichenko (стр.221-235)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2020р. т.26,N 3
Цікаві статті :
Гальчук О. Трагічний блазень французької літератури як топос ідентичності (з художнього досвіду Віктора Гюго і Поля Верлена)/ О. Гальчук (стр.73-83)
Мейзерська Т. Наратив переміщень як спосіб конструювання горизонту свідомості героя (роман С. Жадана "Інтернат")/ Т. Мейзерська (стр.84-89)
Срібняк І. Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.)/ І. Срібняк, В. Шнайдер (стр.90-97)
Хамедова О. Фемінізм і комунізм: специфіка взаємодії в західноукраїнському медійному дискурсі 1920–1930-х років/ О. Хамедова (стр.98-107)
Великорода Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic)/ Ю. Великорода (стр.108-117)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2023р.,N 3
Цікаві статті :
Срібняк І. Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка»)/ І. Срібняк (стр.7-22)
Чайковська. Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи/ Ганна Чайковська (стр.23-38)
Горбатюк Р. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти/ Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова (стр.39-53)
Житинська М. Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни/ М. Житинська (стр.54-67)
Горохова Т. Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти/ Т. Горохова, О. Зарудня (стр.68-82)
Покотило П. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови/ П. Покотило (стр.83-98)
Друганова О. Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти/ О. Друганова, О. Наливайко (стр.99-116)
Моляка І. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики/ І. Моляка (стр.117-131)
Чжан В. Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР/ В. Чжан (стр.132-145)
Стойка О. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща/ О. Стойка (стр.146-159)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Київські історичні студії -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Кухто А. Київська приватна гімназія Андроника Степовича: створення та особливості функціонування/ А. Кухто (стр.6-15) Кл.слова: київська гімназія,приватна гімназія,освіта
Іванюк О. Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики/ О. Іванюк, Я. Мартьянова (стр.16-23) Кл.слова: інфраструктурні проєкти,міський транспорт,забудова
Мусіяченко О. Ділова документація як джерело дослідження музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст./ О. Мусіяченко (стр.24-28) Кл.слова: музичне середовище,ділова документація,джерела
Драч О. У житті поки "щастить": освітня траєкторія пересічної киянки модерної доби за автобіографією/ О. Драч (стр.29-37)
Яненко А. "Віддалення й невигоди трамвайного руху дуже перешкоджають одвідуванню наукових закладів…": пожильці Києво-Печерської ларви 1920-х — початку 1930-х рр./ А. Яненко (стр.38-44) Кл.слова: містяни,інтелектуали,повсякдення
Перещ В. Роль басілевсів в організації ремісничого виробництва за даними табличок серії Jn./ В. Перещ (стр.45-49) Кл.слова: басілевс,мікенська цивілізація,лінійне письмо
Срібняк І. Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.)/ І. Срібняк, В. Шнайдер (стр.50-59) Кл.слова: полонені українці,табір,газета
Саган Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування/ Г. Саган, А. Трофимченко (стр.60-65) Кл.слова: шкільна освіта,освітні реформи,колоніальний період
Ковалевська О. Місця пам’яті полеглих воїнів війська польського в сучасних меморіальних практиках українців і поляків/ О. Ковалевська (стр.66-68) Кл.слова: військовий цвинтар,польські легіонери,меморіальні заходи
Калакура Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України/ Я. Калакура (стр.69-80) Кл.слова: цивілізаційне пізнання,гуманітаристика,соціокультурний підхід
Гошко Т. Нові знахідки мідних виробів трипільської культури з басейнів дністра та південного бугу/ Т. Гошко, В. Рудь, Р. Хофманн (стр.81-85) Кл.слова: трипільська культура,мідні вироби,рентгенофлуоресцентний аналіз
Мотуз М. Позиція послів белзького воєводства на торунському сеймі 1576 року/ М. Мотуз (стр.86-90) Кл.слова: Торунський сейм,земський сеймик,Белзьке воєводство
Шиманський Є. Вищі земські урядники чернігівського воєводства в 1696–1733 рр./ Є. Шиманський (стр.91-97) Кл.слова: вищі земські урядники,сенатори,еґзу- лянти
Клименко Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр./ Н. Клименко (стр.98-105) Кл.слова: книжкова продукція,книговидавнича справа,рукопис
Бонь О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ/ О. Бонь (стр.106-115) Кл.слова: українські гуманітарії,БАМЛАГ,інтелігенція
Салата О. Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках/ О. Салата (стр.116-124) Кл.слова: пропаганда,Друга світова війна,періодичні видання
Мицик Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст./ Ю. Мицик (стр.125-130) Кл.слова: монастир,архів,монстирі
Ковальов Є. "Народ хотів свободи": відображення київської козаччини 1855 року в листуванні та щоденникових нотатках Г. Ґалаґана/ Є. Ковальов (стр.131-136) Кл.слова: селянський рух,листування,козаччина
Щербак В. До джерел української держави ранньомодерної епохи. Рецензія на: Сіверщина гетьманських часів. ТТ. 1–2: XVII–XVIII ст. Збірники архівних документів / упоряд.: О. Ю. Мицик, і. Тарасенко. К., 2019–2020./ В. Щербак (стр.137-138) Кл.слова: архівні документи,джерела
Ковальов Є. Рецензія на: Імперські ідентичності в українській історії XVIII — першої половини ХІХ ст. / колективна монографія за ред. В. Ададурова і В. Склокіна. Львів: УКУ, 2020. 304 с./ Є. Ковальов (стр.139-141),імперія,українська нація
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)