Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (182)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Громада<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
Шифр: О283150799/2023/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 3 (42) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») / І. Срібняк. - С.7-22
Чайковська, Ганна. Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи / Ганна Чайковська. - С.23-38
Горбатюк, Роман. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти / Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова. - С.39-53
Житинська, Марія. Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни / М. Житинська. - С.54-67
Горохова, Тетяна. Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти / Т. Горохова, О. Зарудня. - С.68-82
Покотило, Павло. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови / П. Покотило. - С.83-98
Друганова, Олена. Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти / О. Друганова, О. Наливайко. - С.99-116
Моляка, Інна. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики / І. Моляка. - С.117-131
Чжан, Вей. Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР / В. Чжан. - С.132-145
Стойка, Олеся. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща / О. Стойка. - С.146-159
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лях, Т. Л.
    Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад [Електронний ресурс] / Т. Л. Лях, А. О. Попова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 145-154, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.14554. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврська програма -- вищий навчальний заклад -- громада -- магістерська програма -- організація громади -- підготовка фахівця до роботи -- розвиток громади
Анотація: У статті авторами аналізуються підходи до підготовки фахівців і дослідників у вищих навчальних закладах Європи з розвитку та організації громад. Автори звертають увагу на причини підготовки таких фахівців у європейських вищих навчальних закладах, а також презентують ряд бакалаврських та магістерських програм з підготовки дослідників та практиків, акцентуючи увагу на різноманітті суб’єктів, залучених до розвитку та організації місцевих громад у європейських країнах. Зокрема, вони порівнюють підходи до підготовки фахівців і дослідників з розвитку та організації місцевих громад у вищих навчальних закладах Великої Британії та континентальної Європи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Попова, А. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Срібняк, І.
    Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 16-28, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- Просвітня громада -- вчитель -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості проведення національно-просвітницької роботи в середовищі полонених вояків-українців у таборі Вецляр, Німеччина, протягом червня 1916 – лютого 1917 рр. З моменту українізації табору (вересень 1915 р.) вона велась заходами членів Просвітнього відділу СВУ, а з травня 1916 р. – після створення Просвітньої громади ім. М. Драгоманова – перейшла до сфери відповідальності її членів з числа полонених. Завдяки приїзду групи українських активістів з табору Фрайштадт (Австро-Угорщина) стало можливим організувати щоденне проведення занять у таборовій народній школі грамоти та стале функціонування всіх освітніх курсів. Громада дбала про забезпеченість школи вчительським складом з числа самих полонених, разом з тим дуже важливою була й участь у викладацькій роботі цивільних членів Просвітнього відділу СВУ – просвітян з гімназійною або університетською освітою. Крім того, члени Просвітньої громади готували скликання загальнотаборових зборів (вічей), призначали референтів для культурноосвітньої роботи в окремих блоках табору, опікувались таборовою бібліотекою. В рамках Громади діяв учительський гурток, члени якого мали можливість вдосконалювати свої професійні компетенції на спеціальних семінарах, які час від часу скликались у таборі. З огляду на те, що в складі товариства об’єдналася найсвідоміша та найактивніша частина полонених, члени Просвітньої громади справляли вирішальний вплив на всі сторони культурно-освітнього і національноорганізаційного життя в таборі. Крім того, громадівці активно долучались й до активізації просвітнього життя полонених, які перебували у складі робітничих команд поза табором. Значною мірою завдяки їх зусиллям стало можливим національно освідомити значну кількість полонених українців, які пізніше увійшли до лав «Синьожупанної» дивізії, взявши діяльну участь у боротьбі за українську державність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Срібняк, Ігор.
    Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 7-22, DOI 10.28925/2312-5829.2023.31 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- школа -- освітні курси -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості діяльності «Просвітної громади ім. Михайла Драгоманова» в таборі полонених українців Вецляр (Німеччина), яка протягом 1917 р. досягла найбільших здобутків у своїй діяльності, що було зумовлено загальною активізацією національно-організаційної роботи у таборі Вецляр після повалення російського царату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: К269584624/2017/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2017р. № 2
Зміст:
Драч, О. Освітній простір Європи доби Просвітництва:дискусії щодо гендерних параметрів навчання / О. Драч. - С.3-9
Кл.слова: гендер, жіноча освіта, просвітники
Попенко, Я. Румунська дипломатія у боротьбі за Бессарабію на Паризькій мирній конференції (січень — травень 1919 р. / Я. Попенко. - С.10-17
Кл.слова: дипломатія, Румунія, бессарабське питання
Срібняк, І. Табір інтернованих Військ УНР у Пикуличах (Польща)(січень — лютий 1921 р.): умови перебування та моральний стан вояцтва / І. Срібняк. - С.18-24
Кл.слова: інтернатовані, армія УНР, шпиталь
Ілюк, Т. Публічна дипломатія України в Грецькій Республіці: становлення та історичні трансформації (1991–2011 рр.) / Т. Ілюк. - С.25-31
Кл.слова: діаспора, культурні проекти, дипломатія
Щербак, В. Українська держава на межі XVII–XVIII ст. / В. Щербак. - С.32-37
Кл.слова: Гетьманщина, абсолютизм, державні засади
Іванюк, О. Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст. / О. Іванюк. - С.38-46
Кл.слова: військові підрозділи, музейні колекції, експозиція
Бонь, О. Київське театральне середовище першої половини 1920-х років у щоденниках Василя Василька / О. Бонь. - С.47-52
Кл.слова: театральне середовище, щоденники, Василько Василь
Довжик, А. Жінки — викладачі педагогічних і мистецьких вишів Києва у 1920-ті роки / А. Довжик. - С.53-63
Кл.слова: жінки-викладачі, виші, науково-педагічна
Байталюк, О. Діяльність пам’яткоохоронних органів на Шепетівщині у 1920–1930-х рр. / О. Байталюк. - С.64-70
Кл.слова: інспектура, пам'ятки, примусово-суспільні роботи
Мусіяченко, О. Історичні події як фактор впливу на розвій музичного середовища Києва другої половини XIX — початку XX ст. / О. Мусіяченко. - С.71-77
Кл.слова: музика, детермінізм, синергетика
Лабур, О. Київська кінофабрика ВУФКУ та фільм О. Каплера "Право на жінку":історія однієї заборони / О. Лабур. - С.78-87
Кл.слова: жіноче розкріпачення, гендер, кінофабрика ВУФК
Гедьо, А. Особливості правового статусу греків Ніжина у XVIII — на початку XIX ст.: аналіз приватноправових актів / А. Гедьо. - С.88-95
Кл.слова: правовий статус, ніжинська грецька громада, архів
Будзар, М. Смерть Миколи Гоголя у сприйнятті сучасників: есе Григорія Ґалаґана "Друзям" / М. Будзар. - С.96-101
Кл.слова: українська еліта, Ґалаґан Григорій
Мицик, Ю. З листування Василя Кравченка і Бориса Грінченка / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.102-108
Кл.слова: патріотизм, просвітництво
Анчабадзе, Г. Массовый террор в СССР. История одной семьи / Г. Анчабадзе. - С.109-113
Кл.слова: репресії, тоталітарний режим, Анчабадзе
Щербак, В. Резензія на книгу Брехуненко В., Синяк І. "Адвокати в судочинстві ранньомодерної Української держави — Гетьманщини" / В. Щербак. - С.114-115
Ковальов, Є. Рецензія на книгу Ададуров В. "Война цивилизаций: Социокультурная история русского похода Наполеона". — Т. 1: Религия — язык / Є. Ковальов. - С.115-116
Кравчук, О. Резензія на книгу Пиріг Р. Я., Тельвак В. В. "Михайло Грушевський: біографічний нарис" / О. Кравчук. - С.117
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: К269584624/2016/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2
Зміст:
Ващенко, Володимир. Історик та стратегії конструювання історичного простору: Київ на ментальних мапах Михайла Грушевського / В. Ващенко. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, Віталій. Михайло Грушевський про передумови, причини та рушійні сили «Хмельниччини» / В. Щербак. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Євген. Історія Києва в науковій спадщині Михайла Грушевського / Є. Ковальов. - С.16-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Михайло Грушевський та Олекса Новицький у формуванні українських інтелектуальних мереж / О. Бонь. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Ольга. Михайло Грушевський в університеті Св. Володимира / О. Тарасенко. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчук, Інна. Редакційна політика Михайла Грушевського в журналі «Україна» (1924–1930) / І. Савчук. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, Ігор. Позатаборовий простір інтернованих військ УГА в ЧСР: повсякдення робітничих відділів (1922–1923 рр.) / І. Срібняк. - С.49-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Галина. Контакти українських освітян з югославськими у 50–60-ті рр. хх ст. / Г. Саган. - С.60-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Володимир. Витоки агресивності зовнішньої політики Росії / В. Головченко. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Покляцька, Валерія. Образ США у пост-радянській Україні: радянська спадщина та її прояви у сучасній політиці (на прикладі Помаранчевої революції 2004 р.) / В. Покляцька. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурцева, Марія. Інформативні можливості вивчення імміграційної політики Канади на сучасному етапі / М. Бурцева. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Мудрієвська, Ірина. Зовнішньоекономічні відносини України з Королівством Саудівська Аравія / І. Мудрієвська. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Аманмурадов, Нурберди. Транспортна політика як іміджеутворювальний фактор зовнішньополітичної стратегії Туркменістану / Н. Аманмурадов. - С.96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Дуднік, Олександр. Регіональна політика в Азербайджанській республіці: активізація напередодні президентських виборів 2013 року / О. Дуднік. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрієнко, Вероніка. Містечко Іванків за часів Речі Посполитої (1589–1648 рр.) / В. Купрієнко. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, Тетяна. Вірменська громада в Кам’янці-Подільському XVI–XVII СТ. / Т. Зотова. - С.117-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Барвінок, Ольга. Функціонування станових інституцій дворянства Південно-західних губерній Російської імперії в кінці хіх — на початку хх ст. / О. Барвінок. - С.125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег. Критика системи обліку населення у Російській імперії дослідниками xix ст. / О. Іванюк. - С.134-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Джагунова, Олена. Уманський педагогічний університет — початок історії / О. Джагунова. - С.141-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубнича, Юлія. Репатріація інтернованих вояків армії УНР з Польщі (1921–1922 рр.): причини та наслідки / Ю. Голубнича. - С.147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Лях, Ольга. Меценатська діяльність родини Медічі у Флоренції / О. Лях. - С.153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, Марина. Павло Ґалаґан (1853–1869) у джерелах особового походження / М. Будзар. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривошея, Ігор. Збереження світової культурної спадщини ЮНЕСКО: відновлення Пальміри в умовах війни в СИРІЇ (на матеріалі електронних видань) / І. Кривошея, Л. Якименко. - С.173-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Гедьо, А.
    Особливості правового статусу греків Ніжина у XVIII — на початку XIX ст.: аналіз приватноправових актів / А. Гедьо // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 88-95DOI 10.28925/2524-0757.2017.212

Кл.слова (ненормовані):
правовий статус -- ніжинська грецька громада -- архів
Анотація: У статті на прикладі матеріалів, які зберігаються в українських та російських архівосховищах, подається характеристика приватноправових актів з історії ніжинської грецької громади, аналізуються елементи, що становили форму даних документів у ХVІІІ–ХІХ ст., формулюється призначення цих документів та зазначаються правові відносини між контрагентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Уткін, О.
    Вища аграрна школа української еміграції (1922–1935 рр.) / О. Уткін // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 94-102, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.94102 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- навчальний процес -- студентська громада
Анотація: У статті на основі значного фактичного матеріалу, архівних документів аналізується історія створення та діяльності Української господарської академії (УГА) в Чехословаччині (1922–1935 рр.) як вищої школи політехнічного типу, що функціонувала на традиціях української вільної науки, культури і патріотизму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Зотова, Тетяна.
    Вірменська громада в Кам’янці-Подільському XVI–XVII СТ. [Електронний ресурс] / Т. Зотова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 117-124, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Кам’янець-Подільский -- вірменська громада -- цехова організація -- торгівля
Анотація: У статті проаналізовано основні етапи становлення та функціонування вірменської громади в Кам’янці-Подільському. Акцентується увага на статусі міста й засадах самоврядування. Визначені особливості торговельної та ремісничої діяльності вірменської громади в період XVI–XVII ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)