Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ДАВИДОВСЬКИЙ<.>/(700)*<.>K=МАКСИМ<.>/(700)*<.>K=ВОЛОДИМИРОВИЧ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2023р.,N 14
Цікаві статті :
Глазунова О. Г. Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання/ О. Г. Глазунова [и др.] (стр.1-11)
Давидовський М. В. Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників/ М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко (стр.12-25)
Кузьмінська О. Г. Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів/ О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук (стр.26-39)
Руднік Ю. В. . Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов/ Ю. В. Руднік (стр.40-49)
Спірін О. М. Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень/ О. М. Спірін [и др.] (стр.50-62)
Староста В. І. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні)/ В. І. Староста (стр.63-77)
Терлецька Т. С. Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle/ Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко (стр.77-89)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Давидовський, Максим Володимирович, Сокол, Ірина Миколаївна, Стадниченко, Кіра Валентинівна
Назва : Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 12-25. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання дорослих--інформаційно-комунікаційна компетентність--платформа moodle
Анотація: Сучасна ситуація в країні визначально впливає на сферу освіти, що зумовлює більш істотне впровадження дистанційних форм навчання не лише для підготовки учнів, але й педагогічних працівників. Дистанційне навчання охарактеризоване як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)