Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5102)Каталог авторефератів та дисертацій (31)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Мережеві ресурси (41)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КУЛЬТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василенко М. М.
Назва : Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 30-42. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.3042 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.3042
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фітнес-тренер--вища освіта--вищий навчальний заклад--професійна підготовка--фізична культура і спорт
Анотація: У статті представлено сучасні тенденції реформування вищої фізкультурної освіти в контексті загальносвітової освітньої політики (глобалізація, інтернаціоналізація, європеїзація). Зазначено основні ризики та переваги входження вітчизняної фізкультурної освіти у європейський простір. З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах стала предметом обмеженої кількості досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. У більшості випадків автори обмежуються рамками одного з компонентів такої підготовки. Зроблено висновок про необхідність розробки теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shepel M.
Назва : Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 50-56. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деонтологічна культура--іноземна мова--професійна етика--менеджери
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khanykina N., Bondar T.
Назва : Logical and rational component of modern educational process [Electronic resource]
Паралельн. назви :Логіко–раціональний складник сучасного освітнього процесу
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 39-49. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.4 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--культура мислення--логіка--логіко-раціональні засоби--освітньо-виховний ідеал--освітній процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Piechaczek-Ogierman G.
Назва : Media pop culture in the process of shaping the identity of youth [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Медіа-поп-культура в процесі формування особистості молоді
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 233-245. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.6518 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.6518
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--медіа-моделі--поп-культура
Анотація: Медіа-поп-культура не тільки формує світове бачення, але також створює тенденції та є джерелом натхнення та ідентифікації молоді. Результати досліджень, представлені в цьому дослідженні, показують, що молодь на заключному етапі підліткового віку судить про реальність критично. Значна частина вивчених учнів реалізує модель ідентичності, яка формується у напрямку «знизу». Вони відкидають засоби масової інформації і прагнуть створити власну концепцію про себе. У той же час великий відсоток респондентів поважає медіамоделі, пов'язані з зовнішнім виглядом та споживчим способом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kolomiiets E.
Назва : Productive learning technology as means of education quality provision
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 42-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4245 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4245
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продуктивне навчання--якість освіти--education quality--productive learning technology--learning culture--культура навчання
Анотація: У цій статті представлений огляд, який дає уявлення про концепцію, характеристики продуктивного навчання в його взаємозв’язку з якістю освіти, а також про цілі продуктивного навчального середовища. Окреслено проблему внутрішньої і зовнішньої якості освіти у закладах вищої освіти. Враховуючи різноманітність розуміння та інтерпретації якості, що обговорюється в різних педагогічних школах, визначення якості та розробка підходів до моніторингу та вдосконалення вимагає діалогу, спрямованого на досягнення: широкої згоди щодо цілей і завдань освіти; основу для аналізу якості, що дозволяє визначити його можливості; підхід до вимірювання якості освіти, що дозволяє ідентифікувати та оцінювати важливі зміни; рамки для вдосконалення, які всебічно охоплюють взаємопов’язані компоненти системи освіти і дозволяють визначити можливості для змін і реформ. Одним з найважливіших аспектів забезпечення внутрішньої якості освіти є «діяльнісний аспект» технології продуктивного навчання. «Діяльнісним аспектом» продуктивного навчання визначено взаємну участь учасників освітнього процесу професійної підготовки. Ідентифіковано три найважливіші компоненти продуктивного навчання: 1) можливість навчання, яка допомагає здійснити вибір відповідної освітньої програми; 2) здатність до навчання, яка допомагає набути компетенції, а не лише знання та навички; 3) середовище навчання. Розглянуто ряд країн, у яких навчальний план і методологію було адаптовано до структури освітньої системи та конкретних цілей. Досвід пілотних проектів деяких країн сприяв розробці загальнодержавних програм (наприклад, програми «Моя власна кар’єра» та «Гнучка базова освіта» у Фінляндії). Найбільш важливі внутрішні і зовнішні компоненти продуктивного навчання, а також основні поворотні моменти історії продуктивного навчання та основні визначення були лаконічно викладені.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449
http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Druhanova O., Fedonenko A., Nalyvaiko O.
Назва : Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 27-35. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.2 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): домагання--масова культура--профілактика--сексторшен--harassment--mass culture--prevention--sextortion
Анотація: Ця стаття досліджує питання харасменту в університетському середовищі. За основу взято концепт сексторшен в освіті. Ця проблема зараз активно вивчається вченими з усього світу, що свідчить про її значущість та спроби науково обґрунтувати шляхи профілактики та боротьби з цим явищем. Дослідження також зосереджує свою увагу на аспектах культурного прояву цього протиправного явища в освіті, а саме в кінематографы та засобах масової інформації. Найважливішим фактором, який заявляє про важливість того чи іншого явища в суспільстві, є його відображення в масовій культурі та її дискурсі. Проблема сексторшен в освіті безперечно такою є. Необхідно уточнити, що це стосується переважно країн Західного світу, але й в Україні ця проблема також є дуже актуальною в освітньому середовищі університетів. У статті наводяться конкретні приклади неналежної сексуальної поведінки в навчальних закладах та проводиться аналіз проблеми з різних сторін та суб’єктів залучення. Крім цього аналізується саме поняття сексторшен та його генезис. У дослідженні наводяться чинники, які найчастіше призводять до прояву сексторшен в освіті. Крім усього вищепереліченого, аналізуються наслідки цього явища з боку жертви, де ключовим наслідком сексуальних домагань є вплив на емоційний стан людини: вона стає більш вразливою і почувається незахищеною, перебуваючи у вічному страху. Також авторами пропонується рекомендації для протидії та профілактики цього явища в університетському середовищі з акцентом на превентивні заходи, але з дотриманням процедур, щоб уникнути наклепів та доносів на неугодних учасників освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Lu Baowen
Назва : The concept of student ethnocultural competence [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 93-106. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.346 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.346
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнокультура--культура--компететність--етнокультурна компетентність--освіта
Анотація: У статті представлені результати дослідження, присвячені визначенню поняття «етнокультурна компететність». Для визначенння та аналізу цього складного терміну були проанлізовані похідні визначення «етнокультура», «культура», «компететність», «етнокультурна компетентність» у філософському, педагогічному, психологічному аспектах. Аналізуючи і узагальнюючи зазначені вище поняття, можна сказати, що етнокультурна компетентність проявляється у певній манері поведінки стосовно рідної культури чи культури у місцях проживання будь-якої етнічної групи, допомагає особистості бути адекватним, адаптованим і гармонійним як для себе, так і для представників конкретного соціуму. Результати дослідження показали, що саме поняття «етнокультурна компететність» та його похідні поняття мають різноаспектні визначення і сконцентровані на визначенні місця людини у системі суспільних координат та направлені на прийняття основних патерн міжетнічної взаємодії у різних аспектах людської взаємодії. До основних складових, які акумулюють у собі визначення етнокультурної компететності здобувачів можна віднести: адаптиність до міжкультурної взаємодії, толерантність, обізнаність в особливостях етнокультурних відносин на конкретній території або соціальній групі, відкритість до нових культурних особливостей тощо. На основі проведеного аналізу досліджень учених у галузі етнокультурної взаємодії було сформульовано власне визначення цього поняття. Ми розуміємо етнокультурну компететність як багаторівневий конструкт знань, умінь та навичок у галузі етнічного та культурного розмаїття, спрямований на розвиток міжкультурного розуміння та прийняття цього етнокультурного розмаїття в собі та оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kaniowska M.
Назва : The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі/ науковий журнал. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 9-12. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.912 (Шифр М898489384/2018/3). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.912
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художні школи--музична культура
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kwolek, Katarzyna
Назва : Wychowanie do odbioru kultury masowej
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 122-126. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.01
Предметні рубрики: Освіта-- Культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільство--діти--молодь--засоби масової інформації--масова культура
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.122126,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашперський, Олег, Кашперська, Дар’я
Назва : «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 76-82. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.7 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.7. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна безпека--крос-культурна комунікація--культурна матриця народу--ментальна експансія--метанаратив--мистецька освіта--наратив--національна безпека--широкомасштабна агресія російської федерації
Анотація: У статті проаналізовано нові тенденції трансформації наративів сфери культури та освіти під впливом загроз національній безпеці України. На прикладі стрілецької пісні «Ой у лузі червона калина» обґрунтовано особливості комунікативної природи мистецтва сучасного суспільства, яка яскраво проявилась під час російської мілітарної агресії, що впливає на формування нових доктрин мистецької освіти України. Здійснено генезу стрілецької пісні «Ой у лузі червона калина», у рамках якої проілюстровано тенденції зміни інтерпретації музичного твору. Зазначено, що мистецтво та культура стали одними з головних інструментів гібридної війни під час геополітичного протистояння між росією та Україною, яке відбувається не тільки мілітарно, але й на рівні метанаративів, що впливають на процеси самоідентифікації особистості в рамках інформаційно-ментальної війни. Розглянуто маркери імперської загарбницької «гуманітарної політики» російської федерації, які впливають на агресивну ментальну експансію на теренах України. Трансформації класичного мистецтва унаслідок російсько-української війни проаналізовано як рушій для подальшого реформування мистецької освіти України. У статті наголошено, що мистецька освіта України – це пріоритетна ціль Стратегії інформаційної безпеки України, розрахованої до 2025 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)