Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЛИНЬОВ<.>/(700)*<.>K=КОСТЯНТИН<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hrynevych L., Lynov K., Shemelynets І.
Назва : Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy [Electronic resource]
Паралельн. назви :Модернізація системи управління освітою у місті києві в умовах запровадження автономії шкіл
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 100-113. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автономія закладів середньої освіти--сервісний центр--середня школа--українська система освіти--управління освітою
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Линьов, Костянтин Олександрович
Назва : Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 93-96 (Шифр О168872740/2013/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--індивідуальна траєкторія навчання--підвищення кваліфікації
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьов, Костянтин, Мерзлякова, Олена, Сабол, Діана
Назва : Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 30-41. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.3 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.3. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до інновацій--керівник школи--мотивація професійної діяльності--ставлення до змін
Анотація: Стаття є продовженням роботи науковців кафедри освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка щодо вивчення стану особистісної готовності до змін та особливостей мотиваційної сфери в професійній діяльності керівників столичних шкіл. Під час дії воєнного стану автори провели повторні опитування респондентів з метою порівняти отримані результати за три роки та відслідкувати динаміку змін. Для цього були використані методики: «Особистісна готовність до змін» (A. Rolnic, S. Heather, M. Gold, C. Hull); «Мотивація професійної діяльності» (К. Замфір у модифікації А. Реана); «Шкала самоефективності» (Р. Шварцер, М. Єрусалем), а також респондентам були поставлені декілька запитань щодо ставлення до інновацій, сформульованих авторами дослідження в контексті теорії дифузії інновацій Е. Роджерса.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьов, Костянтин
Назва : Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 50-56. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.25
Предметні рубрики: Освіта-- Управління освітою
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад середньої освіти--лідер--лідерство
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5056,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьов, Костянтин, Мерзлякова, Олена, Сабол, Діана, Коцюба, Анна
Назва : Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 55-74. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.24 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.24
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішня мотивація--зовнішня позитивна мотивація--зовнішня негативна мотивація--мотивація професійної діяльності--управлінська діяльність
Анотація: У статті представлено результати дослідження особливостей мотиваційної сфери в професійній діяльності керівників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО), проведеного кафедрою освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка у жовтні–листопаді 2021 р. Різні групи мотивів мають певне значення для керівників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Срібняк І. Організація генеральним штабом армії УНР освітньої роботи в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі, 1921 р./ І. Срібняк (стр.1-18)
Линьов К. Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження/ К. Линьов [и др.] (стр.19-38)
Калінічева Г. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти/ Г. Калінічева (стр.39-73)
Волкова Н. Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів/ Н. Волкова, О. Лебідь (стр.74-90)
Заплатинський В. Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи/ В. Заплатинський (стр.91-118)
Музика О. Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського/ О. Музика, К. Романенко (стр.119-129)
Даценко Д. Самоідентифікація дітей з порушенням слуху/ Д. Даценко (стр.130-140)
Уруський А. Диференціація завдань при формуванні графічної компетентності здобувачів вищої освіти комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання/ А. Уруський, Г. Гаврищак (стр.141-160)
Бульвінська О. Професійний розвиток викладачів в умовах кадрової автономії університетів: європейський досвід/ О. Бульвінська (стр.161-184)
Дурдас А. Якість вищої освіти: міжнародний дискурс/ А. Дурдас, Т. Кравчук (стр.185-197)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні/ В. Огнев’юк, В. Луговий (стр.1-17)
Хархула Я. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики/ Я. Хархула (стр.18-28)
Срібняк І. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр./ І. Срібняк (стр.29-54)
Линьов К. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва/ К. Линьов [и др.] (стр.55-74)
Скиба Ю. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти/ Ю. Скиба (стр.75-88)
Мельниченко О. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни/ О. Мельниченко (стр.89-100)
Горбань О. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури/ О. Горбань, О. Проценко (стр.101-112)
Тадеуш О. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті/ О. Тадеуш (стр.113-132)
Гладкова В. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах/ В. Гладкова (стр.133-147)
Лутаєнко Я. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання/ Я. Лутаєнко (стр.148-158)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк (стр.9-14)
Левовицький Т. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю/ Т. Левовицький (стр.15-28) Кл.слова: освітні реформи, Польша,освіта Польщі ,соціологія освіти , Польша
Мешальський. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи/ Стефан Мешальський (стр.29-35) Кл.слова: освітні реформи, Польща,демократизація школи, Польща,освітні нерівності, Польща
Сисоєва С. О. Освітні реформи: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва (стр.36-45) Кл.слова: модернізація освіти,методологія міждисциплінарності,вища освіта
Поясок Т. Б. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Т. Б. Поясок (стр.46-50) Кл.слова: система освіти,міждисциплінарні зв'язки ,принципи освітньої політики
Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти/ А. Гайдзіца (стр.51-58) Кл.слова: система освіти, Польща,демографічні зміни, Польща,розвиток особистості, Польща
Ружанська А. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи/ А. Ружанська (стр. 59-65) Кл.слова: освітня політика,релігійна освіта,полікультурна Європа
Щурек-Борута. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.66-73) Кл.слова: суспільне замовлення,розвиток умінь,набуття знань
Козак. Науковий тезаурус інноваціної освіти/ Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація
Корчак Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст/ Л. Корчак (стр.82-92) Кл.слова: соціальна допомога,причини безробіття,форми протидії безробіттю
Линьов К. О. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу/ К. О. Линьов (стр.93-96) Кл.слова: професійний розвиток,індивідуальна траєкторія навчання,підвищення кваліфікації
Саух П. Ю. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою/ П. Ю. Саух (стр.97-109) Кл.слова: професійна підготовка,соціокультурна місія,комерціалізація
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти/ У. Морщиньська, В. Морщиньський (стр.110-118) Кл.слова: філософія освіти, Польща,герменевтика ,феноменологія
Кузьменко О. Концептуальні моделі університету/ О. Кузьменко (стр.119-124) Кл.слова: місія Університету,функції Університету,ідея Університету
Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології/ Н. Чернуха (стр.125-130) Кл.слова: соціальні відносини,гуманітарна освіта,освітологія
Собецький М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта/ М. Собецький (стр.131-137) Кл.слова: міжкультурна освіта,ідентичність
Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти/ Я. Кужемпа (стр.138-146) Кл.слова: полікультурне навчання,імміграція,міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі/ Є. Огродська-Мазур (стр.147-154) Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?/ В. Койс (стр.155-162) Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща,вчителі пограниччя,етнічні відносини
Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети/ С. Мартиненко (стр.163-167) Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа,модернізація освіти
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Освітологія -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Кремень В. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету/ В. Кремень (стр.8-13)
Lewowicki Т. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan/ Т. Lewowicki (стр.13-23)
Іваній О. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами/ О. Іваній (стр.23-27)
Дерека Т. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття/ Т. Дерека (стр.28-33)
Сліпчук В. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття/ В. Сліпчук (стр.33-36)
Огнев’юк В. О. Освіта та конкурентоспроможність суспільства/ В. Огнев’юк (стр.37-44)
Мосьпан Н. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.45-50)
Линьов К. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства/ К. Линьов (стр.50-56)
Чернуха Н. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці"/ Н. Чернуха, Н. Головач (стр.56-62)
Szafranska-Gajdzica A. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo/ A. Szafranska-Gajdzica (стр.63-69)
Батечко Н. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект/ Н. Батечко (стр.69-75)
Грищук Ю. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук (стр.75-80)
Сисоєва С. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти/ С. Сисоєва (стр.81-87)
Вдовиченко Є. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці)/ Є. Вдовиченко (стр.88-93)
Іваницька О. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти/ О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко (стр.94-99)
Korczak L. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy/ L. Korczak (стр.100-102)
Zieba B. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi/ B. Zieba (стр.103-106)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak (стр.107-113)
Karpinska A. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia/ A. Karpinska (стр.114-121)
Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/ K. Kwolek (стр.122-126)
Вей Ч. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики/ Ч. Вей (стр.127-132)
Grabowska B. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji/ B. Grabowska (стр.132-139)
Дічек Н. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект/ Н. Дічек (стр.140-146)
Мартинчук О. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту/ О. Мартинчук (стр.147-151)
Олексюк О. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть/ О. Олексюк (стр.152-157)
Minczanowska A. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan/ A. Minczanowska (стр.158-163)
Лозова О. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова (стр.164-169)
Лисенко О. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення/ О. Лисенко (стр.169-172)
Кульбашна Я. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення/ Я. Кульбашна, О. Астапенко (стр.173-179)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологія -2023р. т.12,N 12
Цікаві статті :
Горбань О. Освітологічні аспекти відеоігрової діяльності в сучасному освітньому середовищі/ О. Горбань (стр.7-19)
Мельниченко О. Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.20-29)
Линьов К. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану/ К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол (стр.30-41)
Головатенко Т. Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн/ Т. Головатенко (стр.42-54)
Галицька М. Порівняльний аналіз різних етапів психологічної адаптації українців за кордоном під час війни/ М. Галицька, О. Кузьменко (стр.55-64)
Банькова О. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії/ О. Банькова (стр.65-75)
Дурдас А. Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті/ А. Дурдас (стр.76-83)
Стойка О. Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща/ О. Стойка (стр.84-95)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьов, Костянтин, Сабол, Діана, Коцюба, Анна, Мерзлякова, Олена
Назва : Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 19-38. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.12 (Шифр О283150799/2022/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--толерантність--невизначеність
Анотація: У статті представлено результати аналітичного дослідження особистісної готовності до змін у керівників закладів загальної середньої освіти, проведеного кафедрою освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка у жовтні-листопаді 2021 року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)