Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МЕЛЬНИЧЕНКО<.>/(700)*<.>K=ОЛЬГА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельниченко, Ольга
Назва : Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 20-29. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.2 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.2. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економіка освіти--інвестиції в освіту--освітологія--фінансування освіти--якість освіти
Анотація: Стаття присвячена одному з важливих складників освітології – економіці освіти, що вивчає попит на освіту, її фінансування та забезпечення; а також проблемі економічної ефективності інвестицій у людину та в розвиток людського капіталу. У статті проаналізовано обсяг бюджетних інвестицій в освіту, зокрема вищу, в країнах Європейського Союзу у порівнянні з Україною. Стратегія розвитку Європейського Союзу передбачає пріоритетність фінансування освіти, оскільки саме освіта, зокрема вища, забезпечує інноваційний розвиток держави, високий ступінь соціокультурного поступу, розвиток людського капіталу. Акцентовано взаємозв’язок між обсягом інвестицій в освіту та її якістю. Проте наголошено, що на досягнення високої якості освіти впливають не лише обсяг фінансових інвестицій, а й політичні, соціальні, економічні, аксіологічні реалії життя країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельниченко, Ольга
Назва : Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 18-26. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.2 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.2. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернаціоналізація освіти--конкуренція--конкурентоспроможність--освітні послуги--освітологія--управління конкурентоспроможністю
Анотація: Стаття присвячена аналізу конкурентоспроможності закладів вищої освіти з точки зору освітології – інтегрованої науки про освіту, яка є своєрідною освітньою синергетикою для дослідження сфери освіти. Підкреслюючи міждисциплінарний характер освітологічного дослідження, який включає економічні, соціальні, правові, культурні, управлінські та інші аспекти, автор характеризує поняття конкуренції та конкурентоспроможності у сфері освіти в умовах інтернаціоналізації освітньої галузі, досліджує її чинники. У статті розкривається сутність конкуренції, її функції та рушійні сили освітнього ринку, а також взаємозв’язок впливу новітніх тенденцій розвитку освіти на конкурентоспроможність закладів вищої освіти. Автор зазначає, що основним завданням і основною функцією конкуренції є завоювання освітнього ринку, боротьба за споживача, перемога над своїми конкурентами, забезпечення стабільних прибутків. Крім того, сутність конкуренції виражається певними силами, які спонукають її розвиватися, незалежно від того, діє вона тільки на внутрішньому ринку чи також і на зовнішньому. Особлива увага приділена аналізу поняття «освітні послуги», основним підходам до його визначення, характеристиці особливостей створення освітніх послуг закладами вищої освіти, їх класифікації та видам освітніх послуг на освітньому ринку, а також поняттю про додаткові освітні послуги. Підкреслено переваги конкурентоспроможних освітніх послуг: наявність додаткових освітніх послуг, що надаються закладом вищої освіти; можливість мобільного обміну студентами та стажування викладачів як всередині країни, так і за кордоном; практична значущість навчання, його практико-орієнтований зміст; сприяння працевлаштуванню випускників закладу вищої освіти; належна матеріально-технічна база, наявність сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні/ В. Огнев’юк, В. Луговий (стр.1-17)
Хархула Я. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики/ Я. Хархула (стр.18-28)
Срібняк І. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр./ І. Срібняк (стр.29-54)
Линьов К. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва/ К. Линьов [и др.] (стр.55-74)
Скиба Ю. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти/ Ю. Скиба (стр.75-88)
Мельниченко О. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни/ О. Мельниченко (стр.89-100)
Горбань О. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури/ О. Горбань, О. Проценко (стр.101-112)
Тадеуш О. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті/ О. Тадеуш (стр.113-132)
Гладкова В. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах/ В. Гладкова (стр.133-147)
Лутаєнко Я. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання/ Я. Лутаєнко (стр.148-158)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Освітологія -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Камінська М. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода/ М. Камінська (стр.9-17)
Мельниченко О. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.18-26)
Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/ Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова (стр.27-39)
Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/ О. Сисоєв (стр.40-57)
Баценко С. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування/ С. Баценко (стр.58-67)
Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/ О. Олексюк, О. Лігус (стр.68-75)
Кашперський О. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ/ О. Кашперський, Д. Кашперська (стр.76-82)
Хархула Я. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення/ Я. Хархула (стр.83-90)
Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/ О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко (стр.91-97)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологія -2023р. т.12,N 12
Цікаві статті :
Горбань О. Освітологічні аспекти відеоігрової діяльності в сучасному освітньому середовищі/ О. Горбань (стр.7-19)
Мельниченко О. Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.20-29)
Линьов К. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану/ К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол (стр.30-41)
Головатенко Т. Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн/ Т. Головатенко (стр.42-54)
Галицька М. Порівняльний аналіз різних етапів психологічної адаптації українців за кордоном під час війни/ М. Галицька, О. Кузьменко (стр.55-64)
Банькова О. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії/ О. Банькова (стр.65-75)
Дурдас А. Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті/ А. Дурдас (стр.76-83)
Стойка О. Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща/ О. Стойка (стр.84-95)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельниченко, Ольга
Назва : Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 89-100. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.26 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.26
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємницька освіта--підприємницька ініціатива--інтелігентне підприємництво
Анотація: Стаття присвячена аналізу європейського досвіду з формування підприємницької компетентності, яка передбачає міцний з’язок із економічною та фінансовою грамотністю людини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)