Пошуковий запит: (<.>K=Мова<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/А. Cоломаха // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.143-155
|
>2.
| Kosharna N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"/N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.14-25
|
>3.
| Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
|
>4.
| Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.105-118
|
>5.
| Paliichuk E. Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response/E. Paliichuk // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.170-185
|
>6.
| Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/A. Solomakha, N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.125-140
|
>7.
| Єсипенко Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица"/Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.7-13
|
>8.
| Іонова О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР/О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.143-154
|
>9.
| Банькова О. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії/О. Банькова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.65-75
|
>10.
| Безпалько Б. Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань/Б. Безпалько // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 2(17).-С.120-126
|
>11.
| Бойко В. Етно-національні первні культури й художньої літератури/В. Бойко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 2
|
>12.
| Бондарева О. Образ Бориса Грінченка і його контексти в п’єсі Мар’яни Ангелової "Синдром Грінченка"/О. Бондарева, Г. Бітківська, А. Брацкі // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 1.-С.47-53
|
>13.
| Борисюк І. Міфологія жіночого Ірини Шувалової: тілесність, мова, час/І. Борисюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1
|
>14.
| Будзар М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану/М. Будзар, Т. Терещенко // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.124-135
|
>15.
| Васьків М. Два письменники – дві Карелії / одна Карелія ("Карелія–Karjala" І. Багмута і "Люди Біломорбуду" П. Усенка/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2
|
>16.
| Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.34-44
|
>17.
| Даниленко В. Постколоніальна візія роману Ярослава Павлюка "Сад п’яних вишень"/В. Даниленко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 4.-С.212-217
|
>18.
| Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/Є. В. Долинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.101-108
|
>19.
| Дудка О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch/О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.88-96
|
>20.
| Дурдас А. Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті/А. Дурдас // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.76-83
|
>21.
| Козачук А. Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови/А. Козачук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.178-183
|
>22.
| Козьменко О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова"/О. Козьменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.195-213
|
>23.
| Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/О. В. Коляденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.1-12
|
>24.
| Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/С. Кондратюк, І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.110-124
|
>25.
| Костікова І. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій/І. Костікова, Х. Цзян // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.73-84
|
>26.
| Кошарна Н. В. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів/Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.62-72
|
>27.
| Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.21-27
|
>28.
| Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.37-52
|
>29.
| Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.91-104
|
>30.
| Лащук Ю. Гендерні гетеротопії в медійному контенті українських молодіжних організацій/Ю. Лащук, К. Вольневич-Сломка // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.288-294
|
|
|